دستگاه جوش پلی اتیلن

دستگاه جوش پلی اتیلن وسیله است که امروزه با مدل‌های مختلف در بازار وجود دارد. از آنجایی که امروزه استفاده از لوله پلی اتیلن بسیار بیشتر از قبل شده و روز به روز نیز کاربرد آن‌ها بیشتر می‌شود. تنوع دستگاه جوش پلی اتیلن نیز نسبت به قبل بیشتر شده و در حال حاضر استفاده از سه مدل مختلف آن بسیار رایج است. اگر شما قصد خرید دستگاه جوش لوله پلی اتیلن دارید، لطفا با ما همراه شوید تا علاوه بر معرفی انواع و اقسام آن یک سری راهنمایی‌هایی هم در رابطه با خرید و قیمت مدل‌های مختلف این محصول خدمت شما عزیزان ارائه دهیم.

اینجا کلیک کنید
قبلی
بعدی

توضیحات جوش پلی اتیلن بصورت پادکست

مشخصات فنی دستگاه جوش پلی اتیلن

اما در مورد مشخصات فنی دستگاه جوش پلی اتیلن باید به نوع دستگاه و کاربرد آن توجه کرد. به صورت کلی این دستگاه‌های جوش از مواد اولیه سبک اما با استحکام زیاد تولید می‌شوند. دستگاه‌های جوش برای اتصال و جوشکاری لوله‌های پلاستیکی و پلی اتیلن از جنس PP و PE مناسب هستند.

 این دستگاه‌های جوش بسیار مطمئن و شروع کار آن‌ها از فشار کم است. این دستگاه‌ها دارای یک فشارسنج دقیق هستند تا بتوانند میزان فشار دقیق را بسنجند. یکی دیگر از ویژگی‌ها و مشخصات فنی آنها وجود ابزار برنامه‌ریزی الکتریکی است که با استفاده از آن می‌توان از طریق سوئیچ محدود کننده ایمنی کار، در زمان شروع کار قفل شده باشد. دستگاه‌های جوش پلی اتیلن از سایز ۱۱۰ تا ۱۲۰۰ میلیمتر در بازار موجود هستند. بعضی از دستگاه‌های جوش به صورت هیدرولیکی کار می‌کنند.

 

انواع دستگاه جوش پلی اتیلن

قبل از آنکه انواع دستگاه جوش پلی اتیلن را معرفی کنیم، لازم دانستیم که ابتدا در رابطه با انواع لوله های پلی اتیلن صحبت کرده و اطلاعاتی را در این باره به شما عزیزان ارائه دهیم.
لوله های پلی اتیلن، انواع و اقسام مختلفی داشته و معمولا بر حسب کاربردی که دارند تقسیم بندی می شوند. مهم ترین دسته بندی لوله پلی اتیلن، شامل لوله پلی اتیلن آبرسانی و لوله پلی اتیلن فاضلابی هستند. لوله های پلی اتیلن آبرسانی، شامل لوله پلی اتیلن HDPE و لوله پلی اتیلن LDPE می‌باشند.

لوله پلی اتیلن HDPE از جمله لوله‌های هستند که درجه ذوب آن‌ها کریستالی بوده و برای استفاده بهینه باید در زمین دفن شوند. زیرا قرار گرفتن آن‌ها در معرض آفتاب و اشعه‌های آن، احتمال آسیب و صدمه آن‌ها را بالا می‌برد. اما لوله پلی اتیلن LDPE، لوله‌هایی نرمی هستند که جهت خط فرعی و روی زمین مورد استفاده قرار می‌گیرند. تمام لوله‌های پلی اتیلن به واسطه دستگاه‌های جوش پلی اتیلن با هم جوش خورده و اتصال می‌یابند. دستگاه‌های جوش پلی اتیلن بر حسب اندازه‌های لوله‌های پلی اتیلن تقسیم بندی شده و در حال حاضر دارای انواع و اقسام مختلفی بوده که در ادامه مطالب به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

اما به طور کلی به دلیل افزایش روز افزون استفاده از لوله‌های پلی اتیلن و نیاز به اتصال این لوله‌ها در صنایع و پروژه‌های عمرانی مختلف، انواع دستگاه جوش مخصوص پلی اتیلن به بازار عرضه شده و شامل سه مدل با نام‌های دستگاه جوش بات فیوژن، دستگاه جوش الکتروفیوژن و دستگاه جوش اکسترودر هستند. هر کدام از دستگاه‌های معرفی شده بر حسب شرایط پروژه مورد نظر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

دستگاه جوش بات فیوژن

دستگاه جوش بات فیوژن یا به عبارت دیگر دستگاه جوش لب به لب لوله یک نوع دستگاه جوش است که برای اتصال لوله‌های پلی اتیلن به یکدیگر کاربرد دارد. نحوه استفاده از این دستگاه جوش به نحوی است که لبه لوله پلی اتیلن با لبه صفحه داغ به صورت لب به لب تماس برقرار می‌کند.

لازم به ذکر است که اگر استفاده از دستگاه جوش بات فیوژن به شکل صحیح انجام گیرد، جوش حاصل از بهترین و محکم‌ترین نوع جوش لوله پلی اتیلن خواهد بود.

معمولا لوله‌هایی که به این روش با یکدیگر اتصال می‌یابند، باید از نظر جنس، ضخامت و قطر کاملا یکسان و برابر باشند. دستگاه جوش بات فیوژن هم برای جوش دادن لوله‌های پلی اتیلن شبکه‌های توزیع فاضلاب و هم برای جوش دادن لوله‌های پلی اتیلن آبرسانی و آتش‌نشانی قابل استفاده هستند.

دستگاه جوش الکتروفیوژن

دستگاه جوش الکتروفیوژن نوع دیگر دستگاه جوش مخصوص لوله‌های پلی اتیلن است که اغلب جهت جوشکاری شبکه‌های گاز رسانی و اتصال لوله‌‌های پلی اتیلن با چگالی بالا و همچنین لوله‌های پلاستیکی کاربرد دارد. باید متذکر شویم که استفاده از دستگاه جوش الکتروفیوژن باید به واسطه تکنسین های حرفه‌ای و آموزش دیده باشد. زیرا این نوع جوشکاری بسیار خاص بوده و هر گونه خطا در آن عواقب جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت.

اما به طور کلی، قبل از شروع به فرایند جوشکاری با دستگاه جوش الکتروفیوژن باید اتصال از لحاظ فیزیکی مورد برسی قرار بگیرند. زیرا ممکن است در حین نگهداری این اتصالات آسیب دیده باشند. کیفیت جوشکاری دستگاه جوشکاری الکتروفیوژن به عوامل مختلفی بستگی دارد. این نوع جوشکاری بیشتر در گودال‌ها و اطراف لوله‌های دیگر که دسترسی در آنجا دشوار است مورد توجه می‌باشد.

لوله‌های که دارای ابعاد ۱۶ تا ۷۱۰ میلی‌متر هستند، به واسطه الکتروفیوژن قابل نصب هستند. لازم به ذکر است که تفاوت در ضخامت جداره لوله‌های پلی اتیلن هیچ مشکلی در اتصال این لوله‌ها با هم ایجاد نمی‌کند. به عبارت دیگر با دستگاه جوش الکتروفیوژن می‌توان دو لوله پلی اتیلن با ضخامت های مختلف را به هم جوش داد.

دستگاه جوش اکسترودر

این نوع دستگاه جوش، یک نوع دستگاه جوش مخصوص لوله‌های پلی اتیلن بوده و یک نوع دستگاه جوش دستی است. بیشترین کاربرد دستگاه جوش اکسترودر، ترمیم و جوش اتصالات بوده و در حال حاضر این دستگاه را می‌توان در ابعاد و رنگ‌بندی متفاوت در بازار یافت.
اجرای جوشکاری پلی اتیلن به واسطه دستگاه جوش اکسترودر نسبت به دیگر دستگاه‌های جوش راحت‌تر بوده و حتی و بدون دیدن آموزش‌های خاص و تنها با استفاده از دفترچه راهنمای آن می‌توان از این مدل دستگاه جوش استفاده کرد.

دستگاه جوش اکسترودر دارای وزنی کم با قابلیت تنظیم سرعت خروجی و سیستم نمایشگر دیجیتال دما است و برای ساخت مخازن و تانکرهای پلی اتیلن، اتصال لوله کاروگیت، اتصال ورق‌های پلیمری و زئوممبران‌ها به کار می رود.

دستگاه جوش اکسترودر ساخت کشور آلمان بوده و مجهز به سشوار صنعتی می‌باشد. به دلیل مجهز بودن این دستگاه جوش به المنت صنعتی مجهز به تنظیم دما، کاربران به راحتی قابلیت تنظیم سرعت خروج مواد را دارند.

عوامل موثر بر قیمت دستگاه جوش پلی اتیلن

قیمت دستگاه‌های جوش پلی اتیلن همانند هر محصول و کالای دیگر تابع عوامل مختلفی بوده و خواسته و یا ناخواسته مواردی وجود دارند که موجب نوسان قیمت دستگاه جوش مخصوص پلی اتیلن می‌شوند. یکی از مهمترین عوامل، تاثیرگذار بر قیمت این دستگاه، نوع آن است. در واقع یک دستگاه جوش لوله پلی اتیلن تمام هیدرولیک به دلیل برخورداری از قابلیت‌های بیشتر، قیمت بیشتری نسبت به مدل‌های دستی این دستگاه دارد.

دیگر گزینه تاثیرگذار بر قیمت این محصول کیفیت آن می‌باشد. در واقع کیفیت با قیمت رابطه مستقیم داشته و هر چقدر که کیفیت بالاتر برود، قسمت دستگاه جوش نیز افزایش خواهد یافت. البته ناگفته نماند که کیفیت بالا منجر به افزایش طول عمر مفید این محصول نیز خواهد شد. خرید دستگاه جوش مخصوص پلی اتیلن به صورت مستقیم و بی‌واسطه از طریق نمایندگی‌های فروش آنلاین نیز از جمله موارد تاثیرگذار بر قیمت تلقی شده و خریدار مدل‌های مختلف این محصول را در معرض خریدهای مقرون به صرفه تر قرار می‌دهند. لازم به ذکر است که قیمت لوله پلی اتیلن نیز همچون دستگاه جوش آن تابع موارد مختلفی بوده و خریداران عزیز می‌تواند با رعایت یک سری نکات ساده این لوله را با قیمت‌های ارزان‌تری بخرند.

 

قیمت دستگاه جوش پلی اتیلن

قیمت دستگاه جوش پلی اتیلن یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای استفاده و خرید این دستگاه‌های جوش است. اگر به دنبال قیمت مناسب دستگاه جوش برای لوله‌های پلی اتیلن و پلاستیکی هستید بهتر است که در ابتدا نیازها و خواسته‌های خود را از این دستگاه مشخص کنید، سپس با توجه به آن اقدام به خرید دستگاه جوش کنید.

امروزه دستگاه‌های جوش که برای لوله‌های پلی اتیلن پلاستیکی طراحی شده‌اند دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از این دستگاه‌ها با توجه به کاربرد و مصارفی که دارند قیمت مشخصی هم دارند. در این بخش سعی کردیم که قیمت این دستگاه‌های جوش را به صورت دقیق برای شما عنوان کنیم. اما این موضوع را به خاطر داشته باشید که به دلیل نوسانات و تورم لحظه‌ای در بازار برای اطلاع دقیق از قیمت هر کدام از این دستگاه‌های جوش بهتر است که قبل از خرید از کارشناسان ما در مورد قیمت آن‌ها استعلام بگیرید تا بدون نگرانی و با آسودگی خاطر خرید خود را انجام بدهید.

قیمت جوش پلی اتیلن دستی

همانطور که قیمت اتصالات پلی اتیلن با هم متفاوت است قیمت دستگاه‌های جوش مخصوص لوله‌های پلی اتیلن نیز با هم متفاوت خواهد بود. اولین دستگاهی که می‌خواهیم در مورد قیمت آن با شما صحبت کنیم، دستگاه جوش پلی اتیلن دستی است. این دستگاه دارای وزن کم و قیمت مناسب است و می‌تواند اتصالات پلی اتیلن از سایز ۵۰ تا ۲۰۰ میلی متر را از طریق جوش به هم متصل کند. قیمت این دستگاه جوش با توجه به مشخصات و ویژگی‌های آن از ۹۰ میلیون تا ۱۷۰ میلیون تومان است.

قیمت دستگاه جوش پلی اتیلن هیدرولیک

دستگاه‌های جوش پلی اتیلن هیدرولیکی به دو دسته تمام هیدرولیک و نیمه هیدرولیک تقسیم‌بندی می‌شوند که قاعدتاً قیمت هر کدام از این دستگاه‌های جوش با دیگری متفاوت است. دستگاه جوش هیدرولیک خود به چند نوع مختلف تقسیم‌بندی می‌شوند که رایج‌ترین این دستگاه جوش دستگاه جوش پلی اتیلن ۵۰۰ هیدرولیک است.

ویژگی‌های این دستگاه جوش شامل شاسی دارای جک هیدرولیک، امکان جوش لوله‌های پلی اتیلن از ۲۵۰ تا ۵۰۰ میلیمتر، رنده برقی گیربکسی، جوشکاری دقیق متناسب با جدول استاندارد جوشکاری، هیتر برقی سه فاز، جعبه رینگ فلزی، فلنج‌گیر چرخ و غلطک، ظرف نگهدارنده رنده و… است. قیمت این دستگاه در حدود ۱۳۵ میلیون می‌باشد.

قیمت دستگاه جوش پلی اتیلن CNC

دستگاه جوش پلی اتیلن CNC، یکی دیگر از دستگاه‌های جوش پرکاربرد است که به صورت اتوماتیک کار می‌کند. این دستگاه قادر است با توجه به برنامه داده شده به دستگاه تمامی مراحل‌های جوشکاری لوله‌های پلی اتیلن را به صورت اتوماتیک انجام بدهد. از دیگر ویژگی‌های خوب این دستگاه جوش می‌توان به گزارش دهی و پرینت اطلاعات نیز اشاره کرد. این نوع از دستگاه‌های جوش برای کاربردهای مهمی مثل پروژه‌های نفت، گاز، پتروشیمی و… استفاده می‌شوند. از مهمترین ویژگی‌ها و مزایای این دستگاه جوش می‌توان به دقت بالا، عدم وجود خطای انسانی، کاهش زمان، کاهش هزینه، کاهش ضایعات، خطر کم، تکرار پذیری، دقت بالا و… اشاره کرد. اگر در مورد قیمت این دستگاه جوش اطلاعات دقیق می‌خواهید بهتر است که از طریق سایت درخواست خودتان را به ثبت برسانید. کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن قیمت دقیق و به روز این محصول را به شما اعلام خواهند کرد.

قیمت جوش پلی اتیلن فاضلابی

اما یکی دیگر از دستگاه‌های جوش پلی اتیلن مربوط به دستگاه جوش فاضلابی است. همانطور که از اسم آن مشخص است این دستگاه جوش برای اتصالات فاضلابی صنعتی و یا ساختمانی استفاده می‌شود. از مهمترین ویژگی این دستگاه جوش می‌توان به چرخ دار بودن آن و امکان جابجایی و آسان بودن جوشکاری اشاره کرد. این دستگاه می‌تواند لوله‌ها و اتصالات پلی اتیلن از سایز ۵۰ تا ۱۶۰ میلیمتر را انجام بدهد. داشتن جعبه آهنی برای رینگ‌های فلزی و ابزار مصرفی از دیگر مشخصات این دستگاه جوش است. قیمت حدودی این دستگاه جوش در حدود ۲۰۰ میلیون می‌باشد.

قیمت جوش اکسترودر دستی

دستگاه جوش بعدی مربوط به دستگاه جوش اکسترودر دستی است. این دستگاه جوش دارای وزن کم، سرعت خروجی بالا، سیستم نمایشگر و قابلیت تنظیم سرعت است. تغذیه دستگاه توسط مواد گرانولی است به این دلیل که مواد گرانولی به راحتی در دسترس هستند، مواد اولیه این دستگاه بسیار کم هزینه و مناسب است.

وزن این دستگاه در حدود ۸ تا ۱۰ کیلوگرم با توان مصرفی ۴۱۱۰ وات و دارای عایق‌بندی حرارتی و الکتریکی می‌باشد. قطعات داخلی ماشین از جنس فولاد است. دمنده هوای گرم این دستگاه، توان ۲۰۰۰ وات دارد. در صورتی که در مورد قیمت دقیق این دستگاه جوش سوال دارید می‌توانید درخواست خود را در سایت به ثبت برسانید تا در اولین فرصت کارشناسان ما قیمت به‌روز دستگاه جوش را به شما اطلاع بدهند.

قیمت دستگاه جوش بات فیوژن

دستگاه‌های جوش بات فیوژن دارای تنوع زیادی هستند به همین دلیل نمی‌توان قیمت مشخصی برای آن‌ها تعریف کرد. اما به صورت کلی قیمت این دستگاه جوش مناسب بوده و با توجه به ویژگی‌ها و کاربردی که دارد مقرون به صرفه است. معمولا از این دستگاه جوش برای اتصال لوله‌های پلی اتیلن آب، فاضلاب، نفت، گاز و… استفاده می‌شود. این دستگاه جوش برای سایزهای ۶۳ تا ۲۰۰ میلیمتر مناسب است.

وزن دستگاه در حدود ۴۲ کیلوگرم و مقدار برق مورد نیاز ۱۵۰۰ وات است. این دستگاه جوش دارای شیر فرمان هیدرولیک و پمپ روغن دستی است. همانطور که در قسمت بالاتر در مورد آن صحبت کردیم به دلیل تنوع این دستگاه جوش نمی‌توان عدد ثابتی را در مورد این دستگاه اعلام کرد.

قیمت جوش الکتروفیوژن

اما دستگاه جوش الکتروفیوژن یکی دیگر از دستگاه‌های جوش پلی اتیلن معروف است. در این دستگاه جوش از روش القایی برای جوش استفاده می‌شود. به همین دلیل اپراتور دستگاه در هنگام اتصال لوله‌ها هیچگاه دچار برق‌گرفتگی نخواهد شد. همچنین نوسانات برقی روی این اتصال تاثیر نخواهد گذاشت. قیمت حدودی این دستگاه از حدود ۴۸ میلیون تا ۷۴ میلیون خواهد بود.

قیمت جوش ژئوممبران

یکی دیگر از دستگاه‌های جوش پلی اتیلن مربوط به دستگاه جوش ژئوممبران است. این دستگاه دارای نمایشگر دیجیتال دما تا ۴ ۱۲۰ درجه قابلیت تنظیم سرعت و… است و در دسته دستگاه‌های جوش کم وزن و سبک محسوب می‌شود. قیمت این دستگاه نسبت به دستگاه‌های مشابه بسیار پایین‌تر است. اگر در مورد قیمت این دستگاه جوش می‌خواهید بدانید، درخواست خود را در سایت به ثبت برسانید تا قیمت دقیق و بروز آن را برای شما ارسال کنند.

قیمت دستگاه جوش زاویه زن پلی اتیلن

دستگاه جوش زاویه زن پلی اتیلن یکی دیگر از دستگاه‌های جوش است که قادر به انجام اتصال لوله‌ها از سایز ۲۰۰ تا ۴۵۰ میلیمتر است. همچنین این دستگاه جوش دارای رنده گیربکسی است. این دستگاه قادر است که به دستگاه جوش CNC تبدیل شود. در مورد قیمت این دستگاه جوش باید گفت که می‌توان آن را از قیمت ۸۵ میلیون به بالا تهیه و استفاده کرد.

لیست قیمت دستگاه جوشکاری پلی اتیلن

قیمت دستگاه جوش پلی اتیلن با سایز لوله ها در ارتباط بوده و هر چقدر سایز لوله ها بیشتر باشد قیمت دستگاه نیز بالاتر خواهد رفت. در واقع لوله های پلی اتیلن سایز پایین با دستگاه های جوش دستی قابل جوش بوده و لوله های سایز متوسط نیاز به دستگاه های جوش نیمه هیدرولیک داشته و لوله های سایز بالا نیاز به دستگاه جوش پلی تمام هیدرولیک دارد.
بنابراین سایز لوله با قیمت آن رابطه مستقیم داشته و با افزایش سایز هزینه جوشکاری این نوع لوله نیز افزایش خواهد یافت. دیگر فاکتور تاثیر گذار با قیمت دستگاه جوش پلی اتیلن نحوه و عملکرد جوشکاری است. به هر حال دستگاه جوشی که از تکنولوژی به روزتری برخوردار است به استاندارهای روز دنیا نیز نزدیک بوده و نتیجه نهایی کار را تا حد زیادی بالا می‌برد. لیست قیمت دستگاه جوشکاری پلی اتیلن امروزه به دلیل شرایط نابسامان اقتصاد و بازار کشور مدام در حال نوسان بوده و همین عامل سبب شده است متقاضیان خرید این محصول از دسترسی به یک لیست قیمت ثابت و پایدار محروم شوند. درحال حاضر تنها راه دسترسی به یک لیست قیمت ایده‌آل مراجعه به سایت های آنلاین عرضه کننده این محصول می‌باشد.

خرید دستگاه جوش پلی اتیلن

خرید دستگاه جوش پلی اتیلن

خرید دستگاه جوش پلی اتیلن یک امر تخصصی بوده و باید با شناخت و آگاهی کامل انجام شود. بنابراین کسانی که قصد خرید انواع و اقسام دستگاه جوش لوله‌های پلی اتیلن را دارند، اما در رابطه با مشخصات فنی و نحوه کاربرد مدل‌های مختلف این نوع دستگاه‌های جوش ندارند، باید قبل از انجام هر کاری، با اخذ مشاوره و راهنمایی در رابطه با آن‌ها یک سری اطلاعات کامل و جامع کسب کرده و سپس برای خرید اقدام نمایند.

همانطور که در مطالب قبلی نیز عنوان کردیم امروزه انواع و اقسام دستگاه جوش لوله پلی اتیلن در بازار وجود دارد که هر کدام از آن‌ها دارای قابلیت و نحوه کاربرد مختلفی هستند. به همین دلیل عدم اطاعت کافی در رابطه با آن‌ها شرایط را برای خرید و انتخاب گزینه ایده‌ال سخت کرده و حتی متقاضیان خرید مدل‌های مختلف این محصول را در معرض سوء استفاده افراد فرصت طلب قرار خواهد داد. بنابراین توصیه می‌گردد جهت خرید موفق‌تر ابتدا مدل‌های مختلف این دستگاه را شناخته و آنگاه مورد متناسب با نیاز، انتخاب گردد.

چرا خرید دستگاه جوش پلی اتیلن از سداب؟

بعد از اینکه با انواع دستگاه‌های جوش پلی اتیلن آشنا شدید و با ویژگی‌ها و قیمت‌های حدودی هر کدام از آن‌ها مطلع شدید، حالا سوالی که برای شما ممکن است پیش آمده باشد است این است که باید این دستگاه‌های جوش را از چه مجموعه‌ها و شرکت‌هایی خریداری کنیم. به دلیل اهمیت و حساسیت بسیار زیاد و قیمت بالای این دستگاه‌های جوش، باید در زمان خرید و در ابتدا در مورد دستگاه جوش و همچنین دیگر ویژگی‌های آن تحقیق و بررسی کنیم.

مجموعه سداب یکی از مجموعه‌های معتبر و باسابقه در حوزه فروش انواع دستگاه‌های جوش است که شما می‌توانید قبل از خرید هر نوع دستگاه جوش با مشاوره و کارشناسی متخصصین و کارشناسان این مجموعه، اطلاعات کامل و دقیق در مورد محصولات و همچنین قیمت دقیق محصولات را مطلع شوید. در نهایت کارشناسان و متخصصین مجموعه سداب با پرسیدن سوال‌هایی در زمینه کاربرد و موارد مصرف از این دستگاه سعی می‌کنند بهترین و بهینه‌ترین دستگاه جوش پلی اتیلن را به شما معرفی کنند تا هم در هزینه‌های شما صرفه‌جویی شود و هم بهینه‌ترین دستگاه را خریداری کنید. پشتیبانی و خدمات پس از فروش از دیگر ویژگی‌های بسیار خوب مجموعه سداب است که با خرید محصولات این مجموعه می‌توانید از این پشتیبانی و خدمات پس از فروش استفاده کنید.

نتیجه گیری

همانطور که گفتیم دستگاه جوشکاری پلی اتیلن یک نوع دستگاه جوش بوده که برای نصب و اتصال لوله‌های پلی اتیلن به یکدیگر به کار می‌رود. این دستگاه در حال حاضر در سه مدل مختلف در بازار موجود بوده که خریداران با توجه به نیاز خود می‌تواند، گزینه ایده‌آل را انتخاب کرده و خریداری کنند. منتهی کسانی که در رابطه با این دستگاه اطلاعات کافی ندارند، باید قبل از خرید تحقیقات کاملی انجام داده و با آگاهی کامل برای خرید اقدام نمایند.

سوالات متداول


اگر ضخامت اتصالات و یا دو لوله‌ای که قرار است به هم جوشکاری شوند با یکدیگر متفاوت باشد از چه نوع دستگاه‌های جوشی می‌توان استفاده کرد؟

دستگاه‌های جوش الکتروفیوژن، برای اتصال دو قطعه یا دو لوله با ضخامت متفاوت مناسب هستند.

اطلاعاتی که در جدول جوشکاری برای دستگاه‌های جوش مختلف تنظیم شده است، برای همه دستگاه‌های جوش یکسان است یا خیر؟

این جداول جوشکاری معمولاً متناسب با قطر سیلندر، قطر شفت خط و… محاسبه می‌شوند.  معمولا به صورت کلی هر شرکت تولیدی یک جدول جوشکاری مخصوص به خود را دارد که در صورت استفاده از آن باید این جدول را در اختیار داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام در واتساپ کانال تلگرام پیام در ایتا