لیست قیمت اتصالات جوشی

لیست قیمت اتصالات جوشی

قیمت اتصالات جوشی

اتصالات جوشی در لوله های که از روش هایی است که به هدایت لوله در مسیر های درست کمک می کند. اتصالات جوشی طیف گسترده‌ای را شامل می‌شود و هر کدام دارای ویژگی های مختص به خود هستند. قیمت اتصالات جوشی یکی از مسائلی است که در این زمینه اهمیت بالایی دارد و عوامل زیادی بر میزان آن تاثیر می‌گذارند. در این مقاله قصد داریم تا اتصالات جوشی را به صورت دقیق در بررسی کنیم و درباره پارامترهای موثر بر قیمت اتصالات جوشی بیشتر بدانیم.

معرفی اتصالات جوشی

معرفی اتصالات جوشی

همانطور که مشخص است خطوط لوله کشی امکان آن را ندارند که در یک مسیر کاملا مستقیم تعبیه شوند و در برخی شرایط نیازمند آن هستند که در بخش هایی از لوله منشعب شوند یا جهت آن ها تغییر کند. این انشعابات و تغییر مسیر به واسطه اتصالات انجام می پذیرد. در حالت کلی اتصالات در دو دسته بندی اتصالات جوشی و اتصالات فشار قوی وجود دارند.

 اتصالات جوشی خود شامل : اتصالات جوشی درزدار و اتصالات جوشی مانیسمان و اتصالات فشار قوی شامل: اتصالات فشار قوی ساکت ولد و اتصالات فشار قوی رزوه ای می باشند. کدام از آنها بسته به محیط مورد استفاده و ویژگی های سیال مورد نظر بستگی دارد.

محاسبه قیمت اتصالات جوشی

محاسبه قیمت اتصالات جوشی

همانطور که میدانید عوامل زیادی بر قیمت اتصالات جوشی اثرگذار هستند. در ادامه به بررسی هر یک می پردازیم.

۱- نوع اتصالات جوشی

اتصالات گوشی شامل طیف گسترده از اشکال با کاربرد های مختلف هستند تا توانایی رفع نیاز در هر بخش را داشته باشند.

همین موضوع سبب شده تا تولیدکنندگان قیمت های مختلفی را برای هر نوع اعلام کنند. بعضی از این اتصالات جوشی شیوه تولید سختی دارد و برای استفاده های خاصی به شکل منحصر به فرد طراحی می شوند و پس از آن در بازارهای خارجی و داخلی عرضه می شود. این پیچیدگی می‌تواند شامل مراحل فنی و استاندارد سازی اتصالات جوشی باشد که در نهایت بر قیمت می افزاید.

۲- برند اتصالات جوشی

در زمینه تولید اتصالات جوشی رقابت بسیاری برقرار است و بسیاری از تولید کنندگان و توزیع کنندگان از سراسر جهان در این زمینه فعالیت دارند، تلاش میکنند که بهترین محصول را ارائه دهند. برندهای معتبر خارجی و اروپایی در کشور ما از هزینه بالاتری برخوردار هستند و علت این موضوع آن است که خرید   این محصولات با ارز های مختلف انجام شده و همچنین هزینه واردات و گمرک را نیز در بر می‌گیرند. برندهای معتبر از بالاترین سطح کیفیت برخوردار هستند اما این به این معنا نیست که محصولات ایرانی بی کیفیت و غیر استاندارد هستند.

این موضوع که برند روی قیمت اتصالات جوشی تاثیر زیادی دارد غیر قابل چشم پوشی است، ولی در برخی موارد افرادی قصد دارند تا در تعداد زیادی از این محصولات را تهیه کنند بنابراین برای صرفه جویی در هزینه ها باید به سراغ برندهایی بروند که کیفیت نسبی و استانداردهای لازم را دارند و هزینه های معقول تری را در بر می گیرند. البته برخی دیگر با وجود قیمت های بالا ترجیح می دهند از برندهای شناخته شده استفاده کنند. در آخر باید اشاره کرد که گران بودن یک برند همیشه نمایانگر کیفیت نیست و استاندارد بودن آن است که با کیفیت بودن آن را تضمین می کند.

۳- سطح استاندارد اتصالات جوشی

یکی دیگر از عواملی که بر لیست قیمت اتصالات جوشی اثر گذار است، سطح استاندارد اتصالات جوشی می باشد و از جمله دلایل مهمی است که بر تقاضای بیشتر برای برندهای معتبر و معروف می‌افزاید. البته برای اینکه از این مورد اطمینان حاصل کنیم لازم است کارایی هر برند را در طول زمان و با استاندارد های موجود ارزیابی کنیم و تنها به برند و قیمت آن نباید اکتفا کنیم.

زمانی که شما اتصالات جوشی را خریداری می کنید باید این موضوع را بدانید که سطح استاندارد آن غیر از این که در قیمت اثرگذار است، می تواند بر همه فرایند هایی که این اتصالات در آن دخالت دارد نیز اثرگذار باشد.

اگر از محصولات بی کیفیت و بدون استاندارد استفاده کنید در طول زمان با عواقب جبران ناپذیری مواجه خواهید شد. پس حتما به خاطر داشته باشید که جنس اتصالات جوشی، برخورداری از معیارهای علمی، داشتن گواهی رسمی فعالیت و… را نیز علاوه بر قیمت در نظر داشته باشید. بررسی نظرات مشتریان نیز در این زمینه کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد.

قیمت انواع اتصالات جوشی

در این بخش قیمت اتصالات جوشی را به تفکیک نوع آنها بیان می کنیم.

اتصالات مانیسمان

عوامل مختلفی می تواند بر قیمت لوله مانیسمان تاثیرگذار باشد. از جمله این عوامل شامل ابعاد، سایز، میزان کیفیت، نوع شرکت تولید کننده و همچنین کشور سازنده می باشد.

لوله و اتصالات مانیسمان در واقع لوله های بدون درز محسوب می‌شوند و به همین علت در فرایند تولید نیازمند دستگاه ماشین آلات خاصی هستند که هیچ جوشی در آن صورت نگیرد. با استفاده از این دستگاه ها می توان در ابعاد و اندازه دلخواه آنها را تولید کرد و این عوامل می توانند بر لیست قیمت اتصالات جوشی تاثیر گذار باشد؛ با این وجود اتصالات مانیسمان از قیمت مناسب برخوردار است.

اتصالات درزدار

اتصالات درزدار در انواع مختلف وجود دارد و همچنین تولید کنندگان زیادی در سراسر جهان نسبت به تولید آنها اقدام می کنند. میزان مواد اولیه و همچنین سطح استاندارد که برای هر کدام از این لوله های درزدار در نظر می‌گیرند می‌تواند و قیمت نهایی آنها تاثیر گذار باشد.

اتصالات استیل

قیمت دلار و ارز, میزان عرضه و تقاضا، فرایند تولید و مواد اولیه به خصوص نفت که وجود آن به صورت مستقیم بر استیل و فولاد تاثیر گذار است از جمله عواملی هستند که بر میتوانند سبب افزایش یا کاهش هزینه های مرتبط با اتصالات استیل شوند.

اتصالات فولادی

همانند دیگر اتصالات جوشی، قیمت این نوع نیز با قیمت دلار  تغییر می کند. علاوه بر آن قیمت مواد اولیه و هزینه های حمل نقل نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار بر لیست قیمت اتصالات جوشی از نوع فولادی هستند.

اتصالات فشار قوی

از این اتصالات در جهت  متصل کردن لوله با فشار بالا استفاده می شود. کیفیت مواد استفاده شده، ابعاد، قیمت ازر و شرکت های سازنده همگی از عواملی هستند که بر قسمت اتصالات فشار قوی تاثیر به سزایی خواهند داشت.

چرا خرید اتصالات جوشی از سداب؟

شرکت سداب پلیمر بیش ۱۵ سال است که در زمینه تولید اتصالات جوشی، فلنج های پلی اتیلن ، تبدیل هم مرکز و غیر هم مرکز جوشی ، زانو و سه راهی جوشی پلی اتیلن …. فعالیت میکند. این شرکت برخوردار از انواع استاندارد ها و گواهینامه ها در این زمینه می باشد و می تواند بهترین و با کیفیت ترین اتصالات را برای انواع کاربری ها به مشتریان ارائه دهد.

تماس با ما: ۳۳۹۰۱۴۱۲-۰۲۱

Call Now Buttonتماس