لیست قیمت لوله و اتصالات پیمتاش

این لیست قیمت مربوط به اسفند 1401 است

1401/12/05

با پیوستن به کانال ما، نخستین نفری باشید که لیست قیمت به روز شده محصولات را دریافت می‌کنید.

لوله و اتصالات پیمتاش از برندهای معتبری است که لوله‌کشی ساختمان و تاسیسات را آسان‌تر نموده است. لوله‌ UPVC که جزء دسته لوله‌های پلیمری محسوب می‌شوند، به سبب کارایی و طول عمر زیاد مورد توجه قرار گرفته‌اند. لوله UPVC و اتصالات پیمتاش برای لوله‌کشی استخر، سونا، جکوزی، پارک‌های آبی، کشاورزی و آبیاری، آب شرب خانگی، آب و فاضلاب و تصفیه آب استفاده می‌شود.

پیمتاش پلاستیک، شرکتی ترکیه‌ای است که در سال ۱۳۵۶ تاسیس شد و در این سال‌ها به یکی از شرکت‌های پیشرو بین المللی تبدیل شده است که توانایی طراحی و تولیدات خود را در زمینه مواد پلاستیکی ساختمانی مانند لوله‌های پلاستیکی، شیرآلات، شیرهای پروانه‌ای، مواد و تجهیزات استخر را دارد. شرکت پیمتاش ترکیه با کسب گواهینامه‌های KIWA، FQC، DVGW و بسیاری دیگر از گواهینامه‌ها و استانداردهای معتبر اروپایی، امروزه توانسته به شرکتی بی‌رقیب در زمینه صادرات لوله و اتصالات پلاستیکی در آسیا تبدیل شود.

معرفی کارخانه پیمتاش

معرفی کارخانه پیمتاش

شرکت پیمتاش بزرگ‌ترین گروه صنعتی تولید کننده لوله، اتصالات و تجهیزات ساختمانی است. این شرکت هنگام تولید محصولات خود فقط از مواد پلاستیکی از جمله PVC ،UPVC، پلی پروپیلن و … استفاده می‌نماید. یکی از بیشترین کاربردهای محصولات پیمتاش در ساخت استخر و امکانات جکوزی می‌باشد.

کمپانی بزرگ پیمتاش تقریبا در سال ۷۸ میلادی در منطقه‌ای در مجاورت استانبول فعالیت حرفه‌ای خود را شروع کرد. امروزه کمپانی پیمتاش در ۳ منطقه مختلف با سه کارخانه مشغول به تولید مصالح ساختمانی است. محصولات این کمپانی بزرگ نه تنها به کشورهای همسایه و خاورمیانه بلکه به تعداد بیشماری از کشورهای اروپایی نیز صادر می‌شود.

شرکت پیمتاش، یک شرکت ترکیه‌ای است که یکی از بزرگترین تامین کنندگان مصالح ساختمانی پلاستیک در جهان، به ویژه خاورمیانه به شمار می‌آید. صنعتگران و لوله کش ها احتمالاً چیزهای زیادی در مورد این کمپانی ترکیه‌ای شنیده اند. از محصولات مهم شرکت پیمتاش می‌توان به انواع لوله و اتصالات پلاستیکی، انواع شیلنگ پلاستیکی، انواع تجهیزات استخر و انواع لوازم استخر اشاره کرد.

این شرکت که فعالیت رسمی خود را از اوایل سال ۱۹۷۸ آغاز کرد، اکنون با ۴ واحد تولیدی بزرگ در چهار کارخانه مجزا با بیش از ۵۰۰ کارمند متخصص در نزدیکی شهر گابزه ترکیه فعالیت می‌کند. بسیاری از کشورهای اروپایی، آفریقایی و آسیایی که تعداد آنها به بیش از ۱۵۰ کشور می‌رسد، مصرف‌کنندگان محصولات پیمتاش هستند. به همین دلیل شرکت پیمتاش نمایندگی‌های فروش زیادی در سراسر دنیا دارد.

محصولات پیمتاش

یکی از مهمترین و پرتقاضاترین محصولات شرکت پیمتاش، لوله و اتصالات پیمتاش می‌باشد. لوله، اتصالات و شیرآلات پیمتاش، در انواع مواد پلاستیکی از جمله UPVC، پلی پروپیلن و HDPE، در تمامی ابعاد و در فشارهای مختلف تولید می‌شود. این لوله‌ها و اتصالات، دارای کاربردها و مصارف مختلفی از جمله سیستم لوله‌کشی آب، لوله کشی فاضلاب، کابل‌های مخابراتی، لوله‌کشی پارک آبی و … می‌باشد.

علاوه بر این، این شرکت درزمینه‌ی تولید دستگاه‌ها و تجهیزات مختلف، در زمینه‌ی تجهیزات استخر‌ها نیز فعالیت کرده و یکی از بهترین و معتبرترین کمپانی‌ها در این زمینه است. محصولات یاد شده، شامل: انواع اتصالات وینوپلاستیک، پمپ‌های تصفیه، انواع تجهیزات بهداشتی از جمله جاروهای برقی و غیره می‌باشد. به طور کلی، محصولات تولیدی پیمتاش را می‌توان مطابق زیر، دسته‌بندی کرد.

انواع مختلف لوله‌ها و اتصالات upvc و PP،PVC،UPVC (پلی پروپیلن) ، HDPE( پلی اتیلن)، دستگاه‌ها و تجهیزات فنی، تجهیزات مورد استفاده در سیستم‌های لوله کشی، تصفیه خانه‌‌های استخر‌ها و جکوزی‌ها، اتصالات و تجهیزات کاربردی در لوله کشی فاضلاب‌ها.

لوله و اتصالات UPVC

لوله و اتصالات UPVC

در میان انواع لوله و اتصالات تولید شده توسط پیمتاش، لوله و اتصالات UPVC از محبوبیت بسیار بیشتری برخوردار هستند. به خصوص در زمینه لوله‌کشی آب. لوله‌ها و اتصالات و شیرآلات یو پی وی سی، به رنگ خاکستری و از پلاستیک سخت شده (UPVC) ساخته شده‌اند.

اتصالات لوله UPVC PIMTAS ​​به دلیل مزایای مختلفی که دارند کاربردهای زیادی به ویژه در لوله کشی آب بهداشتی دارند. این ویژگی‌ها عبارتند از: مقاومت فیزیکی و شیمیایی بالا، نصب آسان، فاقد رسوب، مقاوم در برابر آتش، بدون خراش و ساییدگی و غیره.

از جمله کاربردهای دیگر اتصالات پیمتاش، می‌توان به لوله کشی استخرهای خانگی، استخرهای عمومی بزرگ، استخرهای حرفه‌ای، پارک‌های آبی و … اشاره کرد.

لوله پیمتاش

لوله پیمتاش

لوله پیمتاش با مقاومت حرارتی، فیزیکی، شیمیایی بالایی که دارد، در برابر اکسایش، خوردگی اسیدی، خوردگی بازی و مواد شوینده قوی به هیچ وجه آسیب نمی‌بیند.

یکی از کاربردی‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات کمپانی پیمتاش لوله و اتصالات می‌باشد. لوله‌ها، اتصالات و شیرآلات تولید شده در کمپانی پیتاش از جنس مواد مختلف پلاستیکی مانند UPVC، پلی پروپیلن و لوله پلی اتیلن و HDPE هستند. همه این محصولات در ابعاد و فشارهای مختلف به بازار ارائه می‌شوند. این لوله‌ها و اتصالات در سیستم لوله کشی آب، لوله کشی فاضلاب، کابل‌های مخابراتی و … کاربرد بسیاری دارند.

لوله UPVC پیمتاش

از میان انواع لوله‌های تولید شده، لوله‌های UPVC به خصوص برای استفاده در سیستم لوله کشی آب بسیار کاربرد دارند. رنگ لوله‌های UPVC ساخته شده از پلاستیک سخت، خاکستری رنگ است.

لوله‌های UPVC پیمتاش، انواع مختلفی دارند و برای صنایع و در زمینه های مختلفی نیز به کار برده می‌شوند. لوله های UPVC جنس بسیار مقاوم و ساده و صیقلی دارند. به همین دلیل است که طول عمر آن‌ها زیاد است.

مزایای لوله UPVC عبارتند از:

  • مقاومت فیزیکی و شیمیایی بالا
  • نصب آسان
  • بدون رسوب
  • مقاوم در برابر آتش
  • بدون سایش

شرکت پیمتاش نیز، اقدام به تولید لوله‌های پی وی سی کرده است که توانایی تحمل ۱۶ بار را داشته و در سایز‌های 16 الی 315 میلی‌متر تولید می‌شوند. شاید بتوان گفت، شرکت پیمتاش، به طور کاملا اختصاصی، فعال در زمینه تولید لوله و اتصالات UPVC است. این لوله‌ها بر اساس آخرین استانداردهای جهانی ساخته شده و از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. لوله‌های UPVC پیمتاش، بسیار منحصر به فرد بوده و ویژگی‌های بسیار زیادی دارند. در ادامه به برخی از این ویژگی‌ها پرداخته شده است.

صاف و صیقلی بودن

لوله‌های UPVC، همان‌طور که گفته شد، سطح داخلی صاف و کاملا یکدستی دارند، به همین دلیل است که مایعات به سادگی می‌تواند از آن‌ها عبور کند و در نتیجه، موجب کاهش فشار آب و جلوگیری از رسوب شود.

مقاومت در مقابل مواد شیمیایی

پیشتر گفتیم که UPVC در مقابل مواد شیمیایی، اسیدی و بازی بسیار مقاومت دارد و به همین دلیل است که در صنعت، بسیار به کار برده می‌شود. علاوه‌بر این، به دلیل مقاومت در مقابل کلر نیز، در تصفیه آب نیز مورد مصرف قرار می‌گیرد.

مقاوم در برابر زنگ زدگی

UPVC در معرض رطوبت، دچار زنگ‌زدگی نمی‌شود، چرا که تمایلی به ترکیب با مواد دیگر را ندارد. این در حالی است که اتصالات دیگری مانند فلزات، به راحتی زنگ زده و به همین دلیل، نیاز به تعویض مداوم دارند.

وزن پایین

لوله‌های UPVC دارای وزن بسیار کمی هستند و به همین جهت، حمل و نقل و جابه‌جایی آن‌ها بسیار آسان است.

قیمت مناسب

لوله‌های UPVC، در عین حال که کیفیت بسیار بالایی دارند، قیمت مقرون به صرفه و مناسبی نیز دارند.

طول عمر بالا

از آنجایی که این لوله‌ها در مقابل زنگ‌زدگی و رسوب، بسیار مقاوم هستند، فشار و دمای زیادی را می‌توانند متحمل شوند و در نتیجه طول عمر بالایی دارند.

تحمل فشار بالا

لوله‌های UPVC، توانایی تحمل فشار بالایی را دارند و تا فشار ۱۶ بار را می‌توانند متحمل شوند.

مقاوم در برابر دما

لوله‌های UPVC، می‌توانند تا دمای پنجاه درجه را نیز تحمل کند.

تنوع مدل

لوله های UPVC پیمتاش در مدل های مختلفی ساخته می‌شوند و دارای اندازه‌های متفاوتی می‌باشد، به همین دلیل برای تمامی صنایع بزرگ و کوچک قابل استفاده است.

بهداشتی بودن

در ساخت لوله‌های UPVC، از مواد خطرناکی مانند سرب استفاده نمی‌شود. به همین دلیل بسیار بهداشتی بوده و می‌توان از آن در آب آشامیدنی و صنایع غذایی استفاده کرد. از لوله‌های UPVC، در اماکنی مانند: لوله‌کشی استخرها و جکوزی‌ها، انتقال مایعات و مواد شیمیایی مانند اسیدها و بازها، پارک‌های آبی، آکواریوم‌ها و پرورش ماهی و لوله کشی شهری و خانگی، استفاده می‌شود.

برخی از کاربردهای این لوله‌ها عبارتند از:

  • لوله کشی استخرهای خانگی
  • لوله کشی استخرهای عمومی
  • لوله کشی استخرهای حرفه‌ای
  • لوله کشی پارک‌های آبی

اتصالات پیمتاش

لوله UPVC پیمتاش

اتصالات قطعاتی هستند که به منظور متصل کردن لوله‌ها به یکدیگر، لوله‌های انشعابی و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. از شیرها جهت باز و بسته کردن آب استفاده می‌شود. اتصالات و شیرآلات پیمتاش از مواد اولیه و با سایزهای مختلف تولید می‌شوند.

لوله‌ها و اتصالات UPVC شرکت پیمتاش، در اماکن مختلفی، با کاربرد‌های مختلف، مورد استفاده قرار می‌گیرند. مکان‌هایی مانند:

تصفیه‌خانه‌ها، استخرها، کارخانه‌های مواد غذایی و اتصالات شهری.

UPVC، ماده‌ای مقاوم در مقابل فشارهای وارده، مواد شیمیایی و مواد اسیدی است. علاوه‌بر این، وزن بسیار کم و حمل و نصب آسان دارد.

اتصالاتی که توسط شرکت پیمتاش تولید می‌شوند، مطابق با آخرین و به روزترین استانداردهای جهانی ‌و بین‌المللی ساخته می‌شوند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این شرکت انواع اتصالات را در اندازه‌ها و مقاومت‌های مختلف تولید کرده که با توجه به نیازی که محل نصب این اتصالات دارد، در اندازه و تحمل فشار مشخصی انتخاب می‌شود. شرکت سداب، انواع مختلفی از اتصالات و لوله‌های UPVC شرکت پیمتاش را ارایه می‌کند که می‌توانید برای انتخاب و خرید و همچنین دریافت مشاوره در این زمینه، به سایت این شرکت مراجعه کنید.

از کاربردی‌ترین و پرفروش‌ترین اتصالات و شیرآلات این کمپانی عبارتند از:

اتصالات:

  • آرنج
  • خم کوتاه
  • صلیب
  • شاخه ۴۵ درجه
  • دو سوکت
  • درپوش انتهایی
  • آداپتور فلنج
  • یونیون
  • فلنج کور
  • آداپتور کاهش دهنده

شیرآلات پیمتاس

  • شیرآلات پروانه‌ای
  • شیرآلات توپی یونیون
  • شیرآلات ویفر
  • شیرآلات فنری

برای اتصال این لوله‌ها از رابط‌های مختلفی استفاده می‌شود. رابط‌های لوله‌های UPVC پیمتاش انواع مختلفی شامل چسبی و دنده‌ای دارند.

زانوهای رابط لوله UPVC جزء پرکاربردترین رابط‌ها بوده که در انواع ۴۵ درجه، ۶۰ درجه و ۹۰ درجه موجود هستند و برای انحراف مسیر جریان سیال، اتصال لوله‌ها و رابط‌های دیگر کاربرد دارند. این رابط‌ها تا مطلوبی آب بندی شده و نشتی در آن‌ها دیده نمی‌شود.

کاربرد اصلی لوله و اتصالات پیمتاش

کاربرد اصلی لوله و اتصالات پیمتاش، اجرایی کردن پروژه‌های مختلفی مانند: مجموعه‌های آبی، سیستم‌های لوله‌کشی آب و فاضلاب، تصفیه خانه پارک‌های آبی، استخرها و جکوزی‌‌ها است. علاوه بر موارد گفته شده، از دیگر کاربرد‌های لوله pvc و اتصالات UPVC پیمتاش، می‌توان به استفاده از آن‌ها در تأسیسات و لوله‌کشی برج‌های بلند، صنعت پتروشیمی، امورات برقی، کارخانه‌های شیمیایی، صنعت پرورش ماهی، سیستم‌های آبیاری زمین‌های کشاورزی، آکواریوم‌ها، سیستم‌های لوله‌کشی شهری و دیگر صنایع موجود، اشاره کرد.

مواد اولیه محصولات پیمتاش

مواد اولیه محصولات پیمتاش

کمپانی پیمتاش، تمامی محصولات تولیدی خود را با بهترین و عالی‌ترین متریال‌ها عرضه می‌کند. اغلب متریال‌هایی که در این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد، متریال‌های مختلفی مانند: UPVC،PVC،PP (پلی‌پروپیلن) و HDPE (پلی‌اتیلن) می‌باشد. از این متریال‌ها در تولید لوله‌های آب‌رسانی، شیرآلات مختلف مانند شیر‌های توپی، شیر‌های پروانه‌ای، انواع مغزی‌ها، درپوش‌ها و دیگر اتصالات، استفاده می‌شود. با توجه به گواهی‌نامه‌های کسب شده توسط این شرکت، می‌توان کیفیت بالای مواد اولیه به‌کار برده شده در تولید محصولات مختلف را تضمین کرد.

تنوع اتصالات PIMTAS پیمتاش براساس نوع کاربرد

همان‌طور که گفته شد، محصولات پیمتاش از تنوع بسیار بالایی برخوردار است که هر یک مدل، کاربرد‌های مختلفی دارد. برای مثال: لوله اتصالات یو پی وی سی پیمتاش، بر خلاف بسیاری از دیگر لوله و اتصالات موجود در بازار، در سایزهای ۲۰۰، ۲۵۰، ۳۱۵ و ۴۰۰ میلیمتر تولید می‌شوند. به همین جهت، برای لوله‌کشی پروژه‌های بزرگی مانند پارک‌های آبی قابل اجرا بوده ‌و بسیار مناسب و کاربردی هستند. انواع مختلف محصولات تولیدشده توسط شرکت pimtas، در سیستم‌های لوله‌کشی، موتورخانه‌های استخر‌های بزرگ، تصفیه‌خانه‌های پارک‌های آبی، استخرها و جکوزی‌ها به کار برده می‌شوند.

کیفیت تجهیزات استخری پیمتاش

کیفیت تجهیزات استخری پیمتاش

شرکت پیمتاش ترکیه علاوه بر حضور فعال در زمینه تولید لوله، اتصالات و شیرآلات، همواره در زمینه تولید تجهیزات استخری نیز پیشرو بوده است. از تجهیزات استخر پیمتاش می‌توان به فیلتر شنی اشاره کرد. فیلتر شنی یکی از مهمترین تجهیزات مورد استفاده در موتورخانه استخر‌ها است که تصفیه فیزیکی آب استخر را انجام می‌دهد. یکی دیگر از تجهیزات استخر پیمتاش، کلر زنی استخر می‌باشد. این دستگاه وظیفه افزودن کلر به آب استخر را بر عهده دارد. کلر یکی از مواد شیمیایی است که برای تصفیه شیمیایی آب استخر به آن اضافه می‌شود. از دیگر تجهیزات تولید شده توسط پیمتاش می‌توان به پمپ استخری اشاره کرد. پمپ پمپاژ آب در موتورخانه استخر یکی دیگر از مهمترین تجهیزات مورد استفاده در استخرها می‌باشد. همچنین شرکت پیمتاش در زمینه تولید لوازم استخر نیز فعالیت دارد. تجهیزاتی مانند نردبان استخر، چراغ استخر، صافی و غیره.

قیمت اتصالات پیمتاش

همه‌ی کارفرمایان و مجریان تاسیساتی، همیشه تمایل دارند تا هزینه‌های اجرای پروژه‌ها را تا حد امکان کاهش دهند. البته این امر باید تا حدی باشد که کاهش هزینه‌ها منجر به کاهش کیفیت نشده و از عملکرد سیستم نکاهد و صرفا مدیریت هزینه‌ها باشد. به همین منظور می‌بایست به دنبال محصولاتی بود که با نازل‌ترین‌ و بالاترین کیفیت ارائه می‌شوند. برخی از محصولات، در ظاهر قیمت بسیار پایینی دارند اما در باطن، از استاندارد و کیفیت نامناسبی برخوردار هستند. محصولات کمپانی پیمتاش، یکی از شرکت‌هایی است که محصولات و اتصالاتی بسیار با کیفیت اما در عین حال بسیار قیمت مناسب تولید و عرضه می‌کند. محصولات این کمپانی، به نسبت سایر برندهای اروپایی، قیمت بسیار نازلی دارد و انجام پروژه‌ها با محصولات این شرکت، مقرون به صرفه‌تر است.

همان‌طور که میدانید، بسیاری از شرکت‌های داخلی ایرانی، اقدام به اخذ نمایندگی این کمپانی کرده‌اند و از آنجایی که کشور ترکیه با ایران همسایه است، واردات و انتقال محصولات به داخل کشور، نسبت به محصولات دیگر، مانند محصولات تولید اروپا، علاوه بر راحت‌تر بودن، ارزان‌تر نیز است. ویژگی محصولات پیمتاش، تنها در مقرون به صرفه بودن نیست و این کم بودن هزینه‌ها همراه با کیفیت بالا ارائه می‌شود.

به طور کلی می‌توان گفت، هزینه تمام شده اجرای پروژه‌های مختلف با محصولات مختلف پیمتاش، با توجه به کیفیت سیستم اجرایی، نوع محصول انتخابی، عملکرد و بازدهی سیستم متغییر است. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به قیمت محصولات و تاسیسات پیمتاش، می‌توانید به سایت گروه سداب مراجعه کرده و با برقراری ارتباط با پشتیبانی، از قیمت محصولات مورد نظر خود مطلع شوید. البته قیمت برخی از محصولات نیز، همراه با تصویر آن‌ها، در سایت موجود است که می‌توانید مشاهده کنید.

سداب تولید کننده‌ی لوله و اتصالات پیمتاش

شرکت سداب، با دارا بودن نمایندگی کارخانجات معتبر داخلی و خارجی، سالانه اقدام به تولید و وارد کردن محصولات لوله و پلیمری زیادی می‌کند. یکی از این کارخانجات خارجی که سدآب نمایندگی آن را دارد، شرکت ترکیه‌ای پیمتاش است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، به سایت شرکت سداب مراجعه و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.

کنترل کیفیت ورودی محصولات پیمتاش

کنترل کیفیت (QC) رویه یا مجموعه‌ای از رویه‌ها است که به منظور اطمینان از اینکه محصول تولیدی یا خدمات انجام‌شده به مجموعه‌ای از معیارهای کیفی پایبند است یا خیر، انجام می‌شود و همچنین بررسی می‌کند تا تمام نیازهای مشتری برآورده شود. به منظور اجرای یک برنامه QC موثر، یک شرکت ابتدا باید تصمیم بگیرد که محصول یا خدمات کدام استانداردها را باید رعایت کند. سپس اقدامات QC باید تعیین و سپس انجام شود. محصولات پیمتاش پلاستیک، آخرین و بروزترین زیرساخت‌های تکنولوژیکی، ماشین‌آلات، مواد اولیه باکیفیت، سیستم‌های قالب، آزمایشگاه‌های مجهز و نیروی انسانی مجرب و آموزش دیده، دارد که همگی برای کنترل کیفیت ورودی محصولات استفاده می‌شود. با استفاده از همین کنترل کیفیت دقیق و درست است که کیفیت محصولات تولیدی تضمین شده و منجر به فروش بیشتر می‌شود.

کنترل کیفیت فرآیند

فرآیند QC یا فرآیند کنترل کیفیت، به مراحل مربوط به رعایت استانداردها و مشخصات ثابت برای محصولات و خدماتی که به مصرف‌کنندگان ارائه می‌شود اشاره دارد. هر کسب و کاری می‌تواند یک فرآیند QC داشته باشد، صرف نظر از نوع کالا یا خدماتی که ارائه می‌دهد. کیفیت فرآیند به درجه‌ای اطلاق می‌شود که یک فرآیند قابل قبول، شامل اندازه گیری‌ها و معیارهای کیفیت، برای تولید محصولات اجرا و رعایت شده است. در تولید اتصالات پیمتاش نیز، کنترل کیفیت فرآیند، به قوت کنترل کیفیت ورودی انجام شده و محصولات در حین تولید نیز با دقت زیادی بررسی می شوند تا استاندارد‌های لازم به درستی اجرا شوند.

کنترل کیفیت نهایی خروجی

کنترل کیفیت (QC) رویه یا مجموعه‌ای از رویه‌ها است که به منظور اطمینان از اینکه محصول تولیدی یا خدمات انجام‌شده به مجموعه‌ای از معیارهای کیفی پایبند است یا نیازهای مشتری را برآورده می‌کند یا خیر. QC مشابه تضمین کیفیت (QA) است، اما با آن یکسان نیست. در حالی که QA به تأیید این موضوع اشاره دارد که الزامات مشخص شده توسط یک محصول یا خدمات برآورده شده است، QC به بازرسی واقعی این عناصر اشاره دارد. QA گاهی همراه با QC به عنوان یک عبارت واحد بیان می شود: تضمین کیفیت و کنترل (QA/QC). جدای از دو کنترل کیفیت پیشین، در مرحله‌ی آخر نیز، نیاز به بررسی کیفیت محصولات وجود دارد. که به آن کنترل کیفیت نهایی خروجی گفته می‌شود.

FQC یا Final Quality Control عبارت است از بازرسی و آزمایش جامع کیفیت محصول پس از تکمیل تمام فرآیندها تا پیش از ذخیره سازی محصول. همچنین این آخرین کار کنترل کیفیت قبل از بسته‌بندی و عرضه‌ی آن محصول به بازار است. در تولید محصولات پیمتاش نیز، مرحله‌ی آخر کنترل، با دقت و توجه بسیار بیشتری انجام می‌شود. چرا که پس از این مرحله، محصول مورد نظر به تولید و عرضه‌ی انبوه می‌رسد.

نمایندگی پیمتاش

نمایندگی پیمتاش

ایران توانسته است با شرکت پیمتاش ترکیه ارتباط برقرار کند و محصولات UPVC را مستقیما وارد نماید. به دلیل واردات این محصولات، پارک‌های آبی بسیاری در سراسر ایران ساخته شده‌اند. به طوری که اکنون تمامی مراکز استان‌های ایران حداقل یک پارک آبی دارند که تمامی لوله و اتصالات استفاده شده در آن‌ها UPVC هستند و برند لوله و اتصالات استفاده شده عمدتا پیمتاش بوده است.

نتیجه‌گیری

قطعا مهم‌ترین عامل تاثیر گذار بر طول عمر هر محصول کیفیت آن است. اگر هنگام تولید از مواد با کیفیت و تجهیزات استاندارد استفاده شود، حتی نصب آنها نیز آسان‌تر خواهد بود. کمپانی پیمتاش با سال‌ها سابقه در زمینه تولید لوله و اتصالات، با کیفیت‌ترین محصولات را به سراسر جهان ارائه داده است. دلیل کیفیت بالا پیروی از استانداردهای جهانی است.

سوالات متداول

۱- شرکت پیمتاش، چه شرکتی است؟

شرکت پیمتاش پلاستیک، در سال (1977م) 1356 تاسیس شده و یک شرکت ترکیه‌ای است. این شرکت، در طول سالیان طولانی، تبدیل به یکی از شرکت‌های پیشرو در عرصه‌ی بین‌المللی در صنعت پلاستیک شده و انواع گواهی‌نامه‌ها را نیز دریافت کرده است. همچنین، این شرکت بر طبق استاندارد‌های روز دنیا عمل کرده و توانایی طراحی و تولید بیش از 8000 محصول منحصر به فرد در زمینه اتصالات ساختمانی، مانند لوله‌های پلاستیکی، انواع مختلف شیرآلات و لوله‌ها را دارد. این شرکت محصولات خود را به 107 کشور مختلف در جهان صادر می‌کند.

۲- چرا باید محصولات پیمتاش را انتخاب کرد؟

با توجه به کیفیت اتصالات UPVC کمپانی لوله و اتصالات پیمتاش، این محصولات گزینه‌ی مناسبی برای انتخاب هستند. این محصولات، در تجهیز انواع استخرهای خانگی، تفریحی و صنعتی، مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاوه بر این، به کارگیری این تاسیسات، منجر به کاهش هزینه‌ها نیز می‌شود.

۳- دلایل ورود محصولات پیمتاش به ایران چیست؟

در گذشته، لوله و اتصالات پلاستیکی موجود در ایران که مورد استفاده قرار می‌گرفتند دارای سایز حداکثری ۲ اینچ بودند که قابل استفاده در استخر‌های بزرگ و پارک‌های آبی نبودند. به همین دلیل تجهیز و اجرای لوله و اتصالات پارک‌های آبی، به شرکت پیمتاش ترکیه سپرده شد. از آن روز به بعد، به دلیل کیفیت بالای متریال این لوله‌ها، به مرور در صنعت تاسیسات و اتصالات ایران رواج پیدا کرده و جایگزین دیگر محصولات شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: ۳۳۹۰۱۴۱۲-۰۲۱

Call Now Buttonتماس