راه حل نهایی انتقال فاضلاب و زهکشی

برای انتقال فاضلاب و زهکشی چه باید کرد؟ راه حل نهایی انتقال فاضلاب و زهکشی چیست؟ در این مطلب سداب قصد داریم درباره این موضوع با یکدیگر صحبت کنیم.

انتقال فاضلاب و زهکشی چگونه انجام می شود؟

در طی سال های گذشته، استفاده از لوله کاروگیت برای تاسیسات فاضلاب سطحی به دلایل زیادی مثل مقاومت، دوام، انسجام اتصالات و مقرون به صرفه گی و عمر طولانی مدت لوله، بالا رفته است.

نتایج نشان داده که شهرداری ها با آینده نگری متوجه این موضوع شده اند که آینده مدیریت فاضلاب سطحی به لوله های پلی اتیلن کاروگیت بستگی دارد.

لوله پلی اتیلن از موادی با چگالی بالا و در فناوری بسیار پیشرفته برای هدایت فاضلاب و آب سطحی ساخته شده اند. لوله پلی اتیلن HDPE کاروگیت به صرفه، مطمئن و اثبات شده بوده و راه حلی مناسب برای نیازهای زهکشی و انتقال فاضلاب برای سالیان آینده و طولانی مدت است.

مقاومت

لوله پلی اتیلن HDPE کاروگیت لوله ای انعطاف پذیر است که برای پروژه های حجم بالا و حجم پایین مناسب است. توانایی آن برای حمایت و توزیع بار زنده و مرده منحصر به فرد است که باعث می شود همه شرایط نصب تحقق پیدا کند.

ایستادگی شیمیایی

پلی اتیلن یکی از مواد شیمیایی برای مقاوم سازی همه پلاستیک ها محسوب می شود پس به شدت باعث مقاومت خوردگی و شیمیایی می شود.

مقاومت در برابر سایش و خوردگی

لوله پلی اتیلن در مقابل خوردگی مقاومت زیادی دارد. این خاصیت موجب شده که این لوله نسبت به لوله های فلزی و بتنی مزایای بیشتری داشته باشند.

اتصالات

اتصالات ضد آب و ضد درز لوله پلی اتیلن به این معنا است که هر چیزی که داخل لوله وجود دارد باقی بماند و بیرون نشت نکند و هرچه که بیرون لوله وجود دارد به داخل لوله ورود نکند.

لوله زهکش

تلرانس

کنترل بالای محصول و استفاده یکنواخت و مواد اولیه مشخص شده نشان دهنده این است که لوله پلی اتیلن HDPE با توجه به تلرانس های تست سختی، ساخته شده اند.

تلرانس چیست؟ در طبیعت هیچ کمیتی را نمی توانیم به طور دقیق و مطلق اندازه گیری نماییم. برای مثال یک طول دقیقا 20mm به صورت مطلق وجود ندارد. این موضوع شامل تمامی کمیت های اندازه گیری می شود. اما دامنه تغییرات مجاز برای هر کمیت وجود دارد. به دامنه تغییرات مجاز یک کمیت تلرانس (تلورانس) می گویند. یعنی اختلاف میان ماکزیمم و مینیمم مجاز یک کمیت بیانگر مفهوم تلرانس است. به عنوان مثال، بر بیشتر مقاومت ها به غیر از مقدار مقاومت، تلرانس آن هم حک می گردد. این تلرانس مقدار واقعی مقاومت را تا چه اندازه کمتر یا بیشتر از مقدار نامی آن مشخص می کند.

نصب

لوله پلی اتیلن کاروگیت سبک و منعطف است و در طول های بسیار بلند قابل تولید می باشد. این موضوع در صرفه جویی در هزینه های نصب نقش زیادی دارد.

طول عمر

همانطور که میدانید لوله پلی اتیلن در مقابل خوردگی و مواد شیمیایی مقاومت زیادی دارد و همین موضوع باعث شده طول عمر لوله پلی اتیلن نسبت به محصولات دیگر افزایش پیدا کند. کارشناسان با تحقیق و بررسی ثابت کرده اند که این لوله ها می توانند تا 100 سال هم بدون آسیب باقی بمانند.

نتیجه:

سداب به عنوان شرکت معتبر تولید و فروش انواع لوله های پلی اتیلن با کیفیت و قیمت رقابتی آن با کمک کارشناسان سعی دارد بهترین ها را برای شما رقم بزند. هم اکنون می توانید برای ثبت سفارش و اطلاعات بیشتر در خصوص خرید محصولات از طریق شماره تماس های ذکر شده در همین صفحه با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام در واتساپ تماس: 02133901412 کانال تلگرام پیام در ایتا