موفه پلی اتیلن

برای اتصال بین دو لوله پلی اتیلن میتوان از اتصالات الکتروفیوژن و یا اتصالات پوش فیت استفاده کرد. اما در شرایطی که احتمال میرود محل استفاده از اتصالات ، تغییر دما بالا  و یا رانش وجود داشته باشد از موفه پلی اتیلن استفاده میشود.

کاربرد موفه پلی اتیلن

به دلیل آنکه خطوط لوله کشی از زیر ساختمان ها عبور میکنند خطرات متعددی این لوله ها را تهدید میکنند. خطراتی همچون رانش و تنش در اثر زلزله ، افزایش فشارهای وارده به لوله ها ، انبساط و انقباض لوله ها ، کش آمدن لوله ها و یا نشست ساختمان سیستم فاضلابی را تهدید میکنند. برای اینکه خیالمان از بابت این خطرات راحت باشد میبایست از موفه پلی اتیلن استفاده کرد.

موفه در سایز بندی متنوع و جنس های مختلفی تولید میشود که شاید بشود گفت برای استفاده در شرایطی که فشار بالایی وجود دارد استفاده از جنس پلی اتیلن بهترین گزینه است.

موفه پلی اتیلن

مزیت های موفه پلی اتیلنی

1-طول عمر بالا :  بدلیل ساختار و ماهیت پلی اتیلن ، طول عمر بالا را میتوان یکی از مزیت های مهم دانست چرا که در صورت استفاده در سیستم فاضلاب ساختمان باید سالیان زیادی قابل استفاده باشد.

2- مقاومت شیمیایی بالا : از آنجایی که پلی اتیلن در برابر مواد شیمیایی ، اسید ها و باز ها مقاوم است پس بهترین گزینه برای استفاده در جابجایی مواد شیمیایی است.

3- مقاومت مکانیکی بالا : یکی از دلایل محبوبیت استفاده از موفه پلی اتیلن مقاومت بالای مکانیکی آن است. به همین دلیل خبری از  کش آمدن لوله و نشت آب نخواهیم بود.

4- نصب آسان :  برای استفاده از موفه نیازی به دانش بالای فنی نیست و به راحتی قابل نصب است.

5- قیمت مناسب : قطعاً در هر پروژه ای هزینه یکی از ارکان اصلی در روند پیشرفت پروژه است. به دلیل ماندگاری بالای این اتصال و احتمال کم نیاز به تعمیرات میتوان مقرون به صرفه بودن را از مزیت های موفه دانست.

خرید موفه پلی اتیلن دو سر رابط

خرید موفه پلی اتیلن

بازرگانی سداب تولید کننده انواع موفه پایه بلند و کوتاه و دو سر رابط در سایزهای 2 اینچ الی 20 اینچ (از 63 الی 500 میلیمتر) و تحمل فشار کاری 4 ، 6 ، 10 و 16 بار آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. کافیست برای دریافت لیست قیمت و آگاهی از میزان تخفیف ها با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام در واتساپ تماس: 02133901412 کانال تلگرام پیام در ایتا