اتصالات پوش فیت

در یک ساختمان، لوله کشی از اهمیت بالایی برخوردار است که باید توسط متخصصین در این زمینه انجام گیرد. برای سیستم فاضلاب کشی شما با دو نوع سیستم رو به رو هستید که سیستم‌ پوش فیت و استفاده از اتصالات پلیکا در مقابل شما قرار دارد که این روزها به دلیل مزیت‌های بیشتر سیستم‌ پوش فیت، استفاده از این روش بیشتر شده است. در سیستم‌ پوش فیت نیاز به اتصالات‌ پوش فیت می‌باشد که باید آن را از یک فروشگاه معتبر خریداری نمایید. در ادامه مطلب اطلاعاتی در خصوص اتصالات‌ پوش فیت در اختیار شما قرار خواهیم داد؛ پس تا پایان با ما همراه باشید.

کاربرد اتصالات‌ پوش فیت

در سیستم لوله کشی‌ پوش فیت که چند سالی است، استفاده از آن زیاد شده است اتصالات‌پوش فیت مورد استفاده قرار می‌گیرد که انجام لوله کشی آن راحت است و وقت زیادی لازم ندارد.

اتصالات‌ پوش فیت دارای انواع مختلفی است که هر کدام از آن‌ها کاربردهای خاص خود را دارند که در ادامه به معرفی برخی از اتصالات و کاربردهای آن پرداخته ایم:

  • بوشن و رابط پایه بلند پوش فیت: اگر دو لوله هم قطر باشند و در راستای هم قرار بگیرند، از این نوع اتصالات استفاده می‌شود.
  • زانو پوش فیت: این نوع از اتصالات با زاویه‌های ۴۵ و ۸۷ درجه ساخته می‌شوند که در زمان تغییر جهت لوله‌های سیستم مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • تبدیل خارج از مرکز پوش فیت: اگر دو لوله در سیستم لوله کشی دارای قطرهای مختلف باشند، این اتصال در سیستم‌ پوش فیت به کار برده می‌شود.
  • زانو ونت دار ۴۵ درجه: این نوع زانو برای مواقعی کاربردی است که نیاز باشد، آب و فاضلاب با سرعت زیادی از سیستم خارج شوند.
  • سه راهی ۸۷ درجه: از این نوع اتصال برای وصل کردن و یا انشعاب فرعی استفاده می‌شود.
  • بست لوله‌ پوش فیت: برای محکم کردن و مهار کردن لوله‌ها و دیگر اتصالات موجود در سیستم لوله کشی، این اتصالات به کار گرفته می‌شود.
  • سیفون: در سرویس‌های بهداشتی و لوله کشی‌های مربوط به آن‌ها وجود سیفون لام است که نصب آن باید قبل از ورود شبکه فاضلاب شهری باشد.
  • درپوش: استفاده از درپوش در سیستم‌ پوش فیت لازم است و زمانی مجاز به برداشتن آن‌ها هستیم که سیستم لوله کشی تست شده باشد.

این موارد تنها برخی از اتصالات قابل استفاده در سیستم‌ پوش فیت است که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی سداب هر نوع اتصالاتی که نیاز داشتید را در کمترین زمان و با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

تفاوت‌های اتصالات‌ پوش فیت با پلیکا چه چیزی است؟

همان طور که در ابتدای مطلب نیز ذکر شد، در حال حاضر دو روش لوله کشی پلیکا و پوش فیت بسیار مورد توجه قرار دارد که برای بیان تفاوت‌های بین آن‌ها بهتر است که ابتدا با تعریفی از هر دو آشنا شوید.

• سیستم لوله کشی‌پوش فیت: این نوع لوله کشی که برای فاضلاب مورد استفاده قرار می‌گیرد، دارای لوله‌هایی است که برای متصل شدن به لوله‌های دیگر نیازی به دستگاه جوش ندارند زیرا یک طرف آن‌ها دارای اورینگ است که به دیگر لوله‌ها و اتصالات وصل می‌شود.

جنس لوله‌های به کار رفته در سیستم‌پوش فیت، پلی پروپیلن است که قیمت نسبت به جنس لوله‌های دیگر دارای قیمت بیشتری هستند.

• سیستم لوله کشی پلیکا: جنس لوله‌های به کار رفته در این سیستم از pvc است که برای متصل کردن لوله به یکدیگر از چسب استفاده می‌شود. این نوع سیستم لوله کشی از گذشته‌های دور مورد استفاده قرار گرفته است.

حال که با تعریف این دو روش سیستم لوله کشی آشنا شدید، نوبت به معرفی تفاوت‌های اتصالات‌ پوش فیت با پلیکا می‌رسد که این تفاوت‌ها عبارتند از:

  1. اولین تفاوت به جنس آن‌ها بر می‌گردد که‌ پوش فیت از پلی پروپیلن و پلیکا از پی وی سی ساخته شده است.
  2. قیمت لوله‌های به کار رفته در سیستم‌ پوش فیت نسبت به پلیکا بیشتر است که همین امر سبب پیشی گرفتن طرفداران لوله‌های پلیکا در برخی موارد می‌شود.
  3. استفاده از لوله های‌ پوش فیت سبب افزایش سرعت کار می‌شود که نسبت به لوله پلیکا یک مزیت محسوب می‌شود. دلیل این امر عدم نیاز به گرم کردن لوله‌ها و استفاده از چسب است که کاملا برخلاف لوله‌های پلیکا است.
  4. استفاده از بست در اتصالات به کار رفته در پوش فیت نسبت به پلیکا بیشتر است.
  5. اگر از لحاظ تحمل فشار این دو سیستم را مورد بررسی قرار دهیم، لوله‌های پلیکا از قدرت تحمل بالاتری برخوردار هستند.
  6. لوله های‌ پوش فیت از مقاومت فیزیکی بیشتری برخوردار هستند که این بدان معناست که احتمال شکستگی آن‌ها کمتر است.
  7. اتصالات و لوله های‌ پوش فیت در برابر آتش سوزی و حرارت مقاومت بیشتری نسبت به لوله‌های پلیکا از خود نشان می‌دهند.
  8. انبساط و انقباض سبب آسیب به لوله های‌ پوش فیت نمی‌شود، این در حالی است که در اثر انبساط و انقباض در لوله‌های پلیکا امکان باز شدن اتصالات وجود دارد.

معرفی برندهای اتصالات‌ پوش فیت

سیستم لوله کشی را می‌توان قلب یک ساختمان دانست که باید برای آن هزینه کرد و بودجه لازم و کافی را برای آن اختصاص داد؛ زیرا ایراد پیدا کردن آن و برطرف کردن مشکل لوله کشی و فاضلاب هزینه بردار است و گاهی اوقات برای عیب‌یابی آن باید کاشی‌ها و کف ساختمان را از جا کند؛ پس بهتر است برندهای معتبر و نام آشنا را برای خرید اتصالات سیستم‌ پوش فیت، اتصالات پلی اتیلن و اتصالات پیچی انتخاب کنید.

برندهای معتبری که در این زمینه فعالیت دارند، انگشت شمارند که مهمترین و بهترین آن‌ها عبارتند از:

این برندها معتبر هستند و شما می‌توانید با خیال راحت اتصالات لازم برای‌پوش فیت را از آن‌ها خریداری کنید که فروشگاه آنلاین سداب این اتصالات را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار خواهد داد.

اتصالات‌ پوش فیت یزد

یکی از بهترین برندهای تولید کننده اتصالات، شرکت یزد پوش فیت می‌باشد که کیفیت قطعات و اتصالات آن بر همگان اثبات شده است. در اتصالات تولیدی این شرکت، واشرهای آلمانی به کار می‌رود که مانع از چکه کردن آب و فاضلاب می‌شوند.

همچنین در ساخت لوله‌ها از مواد درجه یک استفاده می‌شود که با به روز‌ترین تجهیزات تولید و به دست مصرف کننده می‌رسند که در صورت نصب و استفاده درست از آن ها، سال‌ها بدون هیچ مشکل و ایرادی دوام خواهند آورد.

تعداد قطعات و اتصالات تولیدی این برند زیاد است و قیمت‌های آن‌ها کاملا با کیفیت همخوانی دارد. در صورت نیاز برای خرید آن‌ها می‌توانید از بازرگانی سداب به صورت آنلاین اقدام کنید.

اتصالات‌ پوش فیت گلپایگان

یکی دیگر از برندهایی که می‌توان با خیال راحت اتصالات لوله کشی‌پوش فیت را از آن خریداری کرد، برند پوش فیت گلپایگان است که فعالیت این شرکت در این زمینه به بیش از سه دهه می‌رسد. استفاده از تجهیزات و نیروهای متخصص برای تولید محصولات، این شرکت را به یک قطب تولید کننده اتصالات تبدیل کرده است.
دسته‌بندی محصولات پلیمر گلپایگان به صورت انواع لوله که‌پوش فیت در این دسته جای می‌گیرد، انواع اتصالات برقی و انواع ابزارآلات می‌باشد که تمامی محصولات آن دارای استانداردهای لازم است و خود را به عنوان اولین شرکت که اتصالات پی وی سی را به اروپا صادر می‌کند، معرفی کرده است.

قیمت اتصالات‌ پوش فیت

قبل از اقدام به خرید اتصالات در سیستم‌ پوش فیت بهتر است که نگاهی به قیمت‌های آن بیاندازید که باید بدانید، قیمت‌ها با توجه به کیفیت، نوع برند، نوع اتصالات و… مشخص می‌گردد که برای اطلاع از این قیمت‌ها و مقایسه آن‌ها لازم به گشتن و رفتن به مغازه‌های سطح شهر نیست زیرا می‌توانید به صورت آنلاین و در کمترین زمان از طریق بازرگانی سداب به این قیمت‌ها دسترسی پیدا کنید.

بهتر است که برای لوله کشی ساختمان خود هزینه بیشتری را اختصاص دهید و اتصالات را از برندهای معتبر خریداری کنید تا از هزینه‌های تعمیرات احتمالی جلوگیری به عمل آورید.

خرید اتصالات‌ پوش فیت

برای خرید اتصالات‌پوش فیت می‌توانید به صورت آنلاین اقدام کنید تا زمان شما هدر نرود و هزینه‌های خود را کاهش دهید. کاهش هزینه‌ها هم به دلیل حذف رفت و آمدهای شماست و هم به دلیل بهره مندی از قیمت‌های پایین‌تر فروشگاه‌های آنلاین است.
فروشگاه آنلاین سداب قیمت‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد و در کنار کیفیت بالای محصولات، قیمت مناسبی را برای برندهای مختلف تعیین کرده است.

اولین بار یک شرکت انگلیسی از لوله و اتصالات پوش فیت برای سیستم فاضلابی مخصوصاً در ساختمان استفاده کرد. لوله pushfit همگی دارای یک رینگ در انتهای خود هستند و به همین دلیل اتصال به سایر لوله های به آسانی انجام میگیرد.

لوله و اتصالات پوش فیت

اتصالات پوش فیت

از آنجایی که اتصالات و لوله پوش فیت از جنس پلی پروپیلن است نسبت به سایر پلیمر ها (PVC , PE)  دارای مقاومت شیمیایی و مکانیکی بالاتری است.  از آنجایی که برای ایجاد اتصال در لوله پوش فیت نیاز به چسب و حرارت نیست  ، محبوبیت بالایی مخصوصاً در صنعت ساختمان دارد.

لوله کشی ساختمان‌ها باید به گونه‌ای انجام بگیرد که سال‌ها بدون مشکل و ایراد باشد که این امر را می‌توان به کمک استفاده از اتصالات‌پوش فیت ممکن ساخت. این اتصالات به راحتی نصب می‌شوند و به دلیل اورینگی که در یک طرف خود دارند، با فشار کمی به هم متصل می‌شوند.

مزیت‌ها و ویژگی‌های متعددی را می‌توان برای این سیستم لوله کشی ذکر کرد که به طور کامل در این مطلب به آن پرداختیم که امیدواریم مورد توجه شما همراهان قرار گرفته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام در واتساپ تماس: 02133901412 کانال تلگرام پیام در ایتا