اتصالات پلی اتیلن فلنج دار

اتصالات فلنج دار پلی اتیلن چه نوع اتصالاتی هستند؟ این اتصال از دسته اتصالات پلی اتیلن می‌باشند که برای برقراری اتصال لوله‌های پلی اتیلن و شیرآلات چدنی فلنج دار و هر مدل اتصال فلنج دار استفاده می‌شوند. اگر با این نوع اتصال آشنا باشید، باید بدانید در زمینه‌های مختلفی از اتصال فلنج دار استفاده می‌شود و از بخش‌های مختلف تشکیل شده است. از جمله مهم‌ترین کاربردهای این مدل اتصال می‌توان به سیستم لوله کشی، آبیاری، شیرفلکه های فلنجدار و… اشاره کرد.

یکی از مزایای این نوع اتصال راحتی باز و بسته کردن و نصب آن هاست که در سایزهای مختلف قابل سفارش است. برای آشنایی بیشتر با این مدل اتصال در ادامه همراه ما باشید.

اتصال فلنج دار پلی اتیلن چیست؟

اتصال فلج دار پلی اتیلنی یکی از مدل اتصال‌های مقاوم در برابر ضربه و فشار است که برای انواع فشارهای بالا و پایین براحتی نصب می‌شود. این نوع اتصال در سایزهای مختلف برای کاربردهای متفاوت و فاضلاب انتقال آب شهری و روستایی آبیاری و کشاورزی کاربرد دارد که به‌صورت پیچی به لوله پلی اتیلن وصل می‌شود.

مهمترین ویژگی طراحی اتصال فلنج دار این است که نیاز به لوازم آب بندی ندارد که هنگام برقراری اتصال میان لوله پلی اتیلن، با استفاده از یک فلنج و یک رینگ فلزی دو لوله را به یکدیگر متصل می‌کند. همچنین این نوع اتصال برای برقراری ارتباط میان لوله‌های upvc نیز استفاده می‌شود که لوله‌های یو پی وی سی جز یکی بهترین انتخاب‌ها برای لوله کشی ساختمان‌های مسکونی و تجاری است.

اتصال فلنج دار پلی اتیلن چه کاربردی دارد؟

اتصال پلی اتیلن از نوع فلنج دار به‌دلیل مقاوم در برابر عوامل مختلف و دارای طول عمر بسیار بالا در زمینه‌های مختلف کاربرد دارد. این محصول در برابر مواد شیمیایی و کودهای شیمیایی بسیار مقاوم است و برای استفاده در زمینه کشاورزی بسیار پیشنهاد می‌شود. همچنین به‌دلیل برقراری اتصال بین لوله‌ها در خطوط لوله، برای تغییر مسیر دادن لوله‌ها سیال جاری و حتی تغییر قطر لوله‌ها بسیار ایده آل است.

خرید اتصال فلنج دار پلی اتیلن از بازرگانی سداب

خرید اتصال فلنج دار پلی اتیلن از بازرگانی سداب

اتصال فلنج‌ها با توجه به متریال ساخت، ساختار، نحوه اتصال و.. در انواع مختلفی تولید می‌شود که بر اساس طراحی صفحه به مدل‌های مختلف ساده، برجسته، زبانه دار و شیاردار تقسیم بندی شده‌اند.

از جمله پرکاربردترین مدل‌های این اتصال می‌توان به مدل دنده‌ای، جوشی و کور اشاره کرد که توسط مجموعه‌های مختلف ساخته می‌شوند. اما به‌دلیل پرکاربرد بودن و ویژگی‌های ارزشمند، در نظر گرفتن استانداردهای ساخت در مراحل تولید بسیار اهمیت دارد و شرکتی معتبر است که استانداردهای ساخت فلنج پلی اتیلن را مهم‌ترین هدف کاری خود قرار دارد. در میان شرکت‌های مختلف، بازرگانی سداب یکی از بهترین تولیدکنندگان و تأمین کنندگان لوله و اتصالات پلیمری است که در زمینه تولید اتصال فلنج دار از نوع پلی اتیلن فعالیت دارد. این مجموعه دارای استانداردهای ملی و مورد تایید سازمان‌های مختلف است. بنابراین با خیال آسوده می‌توان انواع لوله و اتصالات را از بازرگانی سداب خریداری کرد.

جالب است بدانید بازرگانی سداب در تلاش است بهترین کیفیت را با قیمت مناسب ارائه دهد و نیازهای مخاطبین را با رضایت کامل برطرف کند. پس برای خرید فلنج کافی است تماس بگیرید و با مشاورین فروش در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام در واتساپ تماس: 02133901412 کانال تلگرام پیام در ایتا