میلگرد پلی اتیلن

میلگرد پلی اتیلن در مجموعه سداب با بالاترین کیفیت که در آن بهترین مواد نو پلی اتیلن بکار رفته است تولید و به بازار عرضه می گردد و به هیچ عنوان در آن از ضایعات و مواد کهنه استفاده نمی شود. این محصول در رنگ و سایزهای مختلف تولید می شود. به طور کلی مشتقات پلی اتیلن به دلیل هزینه های کمتر در تولید، وزن کم و دیگر ویژگی ها مورد استقبال عموم قرار گرفته به شکلی که جای ساختارهای فلزی را گرفته است.

ویژگی های میلگرد پلی اتیلن

مقاوم در برابر ضربه

این محصول به دلیل الاستیسیته خوب در مقابل ضربه تا حد زیادی مقاوم است.

مقاوم در برابر اسید و باز

این ویژگی باعث می شود در بسیاری موارد در مشاغل مختلف کارائی داشته باشد.

جنس با کیفیت

که رنگ روشنی به میلگرد پلی اتیلن می دهد و تا حدودی خواص نوری خوبی به آن می دهد که می توان در تزئین داخلی از آن استفاده نمود.

میلگرد پلی اتیلن

خواص کششی خوب

در مقابل نیروهای کششی استحکام بالایی دارد.

وزن سبک

به خاطر استفاده از مواد نو درجه یک وزن پایین تری در واحد حجم از محصول در مشابه با مواد ضایعاتی و درجه دو دارد.

عایق

در برابر الکتریسیته خاصیت عایق بودن را دارد .

سختی مناسب

این ویژگی به دلیل این است که پلی اتیلن با کیفیت از درجه ای از سختی برخوردار است که نه خیلی بالا بوده و نه خیلی پایین بوده به طوری که این امکان را فراهم می آورد که به راحتی در تراشکاری و مدل سازی و قطعه سازی مورد استفاده قرار گیرد.

کاربردها

میلگرد پلی اتیلن که در دسته صنایع پلیمری قرار می گیرد. به طوری که قیمت مناسب و پایین این محصول باعث شده است که در صنایع زیادی آن را به سایر محصولات ترجیح دهند. مورد استفاده جهت تولید انواع لوازم آزمایشگاهی و آشپزخانه، کاربرد در تولید لوله های پلاستیکی و شیلنگ های آزمایشگاهی مناسب برای تولید قطعات واشر و چرخ دنده ها، کاربرد در صنعت الکترونیکی و… دارد.

میلگرد پلی اتیلن

قیمت میلگرد پلی اتیلن

فاکتورهای تعیین کننده قیمت میلگرد پلی اتیلن شامل نوع میلگرد با توجه به سختی( سبک، متوسط، سنگین ) رنگ میلگرد، قطر میلگرد( 15 میلی متر تا 450 میلی متر ) شرکت تولیدی و رعایت استانداردهای تولید مواد اولیه درجه یک و درجه دو گارانتی محصولات و… می باشد. که در فروشگاه سداب به عنوان تولید کننده لوله و اتصالات پلی اتیلن سعی و تلاش شده است تا همه موارد با دقت صورت گیرد تا در نهایت محصول با کیفیت و مقرون به صرفه به دست مشتریان عزیز برسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام در واتساپ تماس: 02133901412 کانال تلگرام پیام در ایتا