لیست قیمت شیرآلات چدنی

شیرآلات چدنی جهت کنترل یا قطع و وصل جریان سیال در صنایع بکار می رود. از انواع این شیرآلات می توان شیر کشویی ،شیر پروانه ای،شیر فشار شکن ،شیر تخلیه هوا را نام برد. شیر کشویی چدنی و شیر پروانه ای چدنی جهت قطع یا وصل جریان سیال به کار می روند. شیر فشار شکن نیز به منظور محافظت از سیستم ها و تجهیزات لوله کشی در زمانی که فشار بالا می رود، استفاده می شود. شیر تخلیه هوا نیز برای خروج هوای اضافه از خط لوله استفاده می شود.شیرهای چدنی معمولاً در سایزهای بزرگ تر از 1 اینچ ساخته می شوند. رایج ترین سایزهای ساخت شیر چدنی ها عموما از 1.2 1 اینچ تا 16 اینچ است. لازم است تا جدید ترین قیمت شیرآلات چدنی را بدانید تا بتوانید خرید مناسبی انجام دهید.

قیمت شیرآلات چدنی

شیرآلات چدنی توسط برندهای معروف و مشهور داخلی و خارجی ساخته و تولید می شوند از جمله برندهای معتبر که در بین مشتریان دارای اعتبار بسیار خوبی هستند می توان فاراب، میراب ،نورآب ،وگ امید گلستان ،وگ بی همتا را نام برد که قیمت شیرآلات چدنی را این شرکت ها ارائه می دهند.

کاربردها

کاربرد گسترده شیر آلات چدنی در زمینه تاسیسات موتورخانه ها، نیروگاه ها، کارخانجات، صنایع نفت، صنایع گاز، پتروشیمی، بخار صنایع غذایی، دارویی و….می باشد.

مزایا

شیرآلات و اتصالات چدنی در ساختار خود از آلیاژ های چدن که دارای ۹۵% آهن،کربن و سیلیسیم است ساخته شده است.

  • در برابر پوسیدگی و مواد خورنده مقاوم باشند.
  • در برابر ضربه و اکسیده شدن نیز مقاوم هستند.
  • میزان سر و صدا در این شیرآلات و اتصالات به کمترین حد ممکن می رسد.
  • قیمت مناسبی دارند و مقرون به صرفه نیز می باشند.

مجموعه بازرگانی سداب از تولید کنندگان لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن در کشور می باشد که در قسمت پایین لیست قیمت شیرآلات چدنی برند های مختلف را قرار داده تا دسترسی شما عزیزان را آسان نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: ۳۳۹۰۱۴۱۲-۰۲۱

Call Now Buttonتماس