لیست قیمت وگ ایران

این لیست قیمت مربوط به فروردین 1402 است

1402/01/29

با پیوستن به کانال ما، نخستین نفری باشید که لیست قیمت به روز شده محصولات را دریافت می‌کنید.

شرکت وگ ایران بی همتا، در سال 1368 با اخذ پروانه بهره‌برداری شماره 35193 از وزارت صنایع و معادن، در زمینه تولید انواع شیرآلات صنعتی و فلنج‌های فولادی فعالیت می‌کند. این محصولات با کیفیت بالا و مناسب برای صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، آب و فاضلاب به‌کار گرفته می‌شوند. با بهره‌گیری از دستگاه‌های پیشرفته و استفاده از مواد اولیه مرغوب و تلاش مهندسین و مدیران مجرب، این کارخانه با مساحت بیش از 30000 متر مربع، محصولات بسیار با کیفیتی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد.

گواهینامه های وگ ایران

شرکت وگ ایران با بیش از چهار دهه فعالیت در صنعت، به عنوان یکی از شرکت‌های برتر و پیشرو در ارائه خدمات صنعتی، تلاش می‌کند تا با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین و استفاده از دانش متخصصان خود، به بهترین روش‌های ممکن اقدام نماید. این شرکت توانسته است با دریافت گواهینامه‌های متعدد، اعتماد و اطمینان مشتریان خود را جلب کند و همچنین در حفظ محیط زیست و بهبود شرایط کاری پرسنل خود نیز تلاش نماید.

وگ ایران (بی همتا)
وگ ایران (بی همتا)

گواهینامه‌های فعالیت صنعتی از وزارت صنایع و معادن، ISO 9001:2015-ISO 14001:2015-ISO 45001:2018-IMS، تاییدیه از وزارت جهاد کشاورزی، و پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری از مزایایی است که شرکت وگ ایران به دست آورده است. همچنین، این شرکت با داشتن آزمایشگاه متالوگرافی و کنترل کیفیت، ارائه 3 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش، و درج علامت مخصوص بر روی تولیدات جهت تمایز با تولیدات مشابه، به مشتریان خود اطمینان بیشتری می‌دهد.

لازم به ذکر است که شرکت وگ ایران با اخذ لوح تقدیر از وزارت نیرو در سال 1379، رتبه برتر در گروه تولیدکنندگان سال 1392، و لوح تقدیر کارآفرین برتر سال 1393، نشان داده است که به عنوان یکی از شرکت‌های برتر و معتبر در کشور محسوب می‌شود. همچنین، عضویت در انجمن‌های تاسیسات، متالوژی، و صنفی شرکت‌های آب و فاضلاب، نشان دهنده تعهد شرکت به حقوق مشتریان است.

کنترول کیفیت در وگ بی همتا

شرکت وگ ایران، با توجه به کنترل کیفیتی که در تمامی مراحل تولید و بسته بندی محصولات خود انجام می‌دهد، می‌تواند با اطمینان بالا به مشتریان خود ارائه دهد که محصولات آنها به کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای مرتبطی که تعیین شده‌اند، تولید شده‌اند. همچنین، آزمایشگاه مستقر در کارخانه این شرکت با بهره‌گیری از تجهیزات دقیق و استانداردهای مرتبط، از کنترل خواص مکانیکی و متالورژیکی قطعات ریخته‌گری و قطعات لاستیکی و ضخامت و چسبندگی رنگ، برای تضمین کیفیت محصولات واحد کنترل کیفیت این شرکت است.

در کارگاه مدل سازی نیز با بهره‌گیری از توانایی متخصصین مجرب و تجهیزات پیشرفته، این شرکت برای حفظ و تداوم کیفیت در تولید، عملیات مدل‌سازی و سرویس و نگهداری را به صورت پیوسته انجام می‌دهد. همچنین، با داشتن بانک اطلاعات فنی و استانداردهای مرتبط، این شرکت همواره به‌روز و بهترین راهکارهای را برای بهبود کیفیت محصولات خود در اختیار دارد. به طور کلی، توانمندی‌های شرکت وگ ایران در ارائه محصولات با کیفیت بالا و پایداری در تولید، با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تخصص متخصصین، مورد تقدیر و تحسین قرار می‌گیرد.

شیرآلات وگ ایران

این محصولات شامل  انواع شیرآلات چدنی مانند: شیرهای کشویی، شیرهای یک طرفه، شیرهای آتش نشانی، شیرهای صافی، شیرهای سوپاپی، شیرهای فشار شکن، شیرهای تخلیه هوا، اتصالات قابل پیاده شدن، فلنج، شیرهای پروانه ای و شیر ته خط (هندلی) هستند.

این محصولات به دلیل کیفیت بالا، عملکرد قابل اعتماد، و طراحی مناسب، مورد توجه مشتریان و کاربران بسیاری قرار گرفته اند. شیرهای کشویی برای کاربردهای گسترده ای از جمله در خطوط لوله کشی و محیط های صنعتی استفاده می شوند. شیرهای یک طرفه و شیرهای آتش نشانی نیز در صنایع مختلفی از جمله نفت، گاز، شیمیایی، آب و فاضلاب و … استفاده می شوند.

شیرهای صافی و شیرهای سوپاپی نیز برای کنترل جریان مایعات در صنایع مختلف بسیار مفید هستند. شیرهای فشار شکن نیز برای کنترل فشار در خطوط لوله کشی مورد استفاده قرار می گیرند. شیرهای تخلیه هوا به طور خاص برای تخلیه هوا از خطوط لوله کشی طراحی شده اند و اتصالات قابل پیاده شدن و فلنج نیز جهت اتصالات مختلف در خطوط لوله کشی استفاده می شوند.

شیرهای پروانه ای با طراحی خاص و عملکرد قابل اطمینان، به عنوان یکی از بهترین راه حل های کنترل جریان مایعات در صنایع مختلف شناخته شده اند. همچنین، شیر ته خط (هندلی) به دلیل سادگی در استفاده و عملکرد موثر، در بسیاری از محیط های صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

به طور کلی، محصولات وگ بی همتا به دلیل کیفیت بالا، قابلیت اطمینان در عملکرد، و تنوع در انواع و کاربردهای مختلف، به یکی از بهترین گزینه های انتخابی در خطوط لوله کشی و سیستم های مختلف صنعتی و ساختمانی تبدیل شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام در واتساپ تماس: 02133901412 کانال تلگرام پیام در ایتا