شرکت آبان بسپار پارسیان

این لیست قیمت مربوط به فروردین 1403 است.

1403/01/26

با پیوستن به کانال ما، نخستین نفری باشید که لیست قیمت به روز شده محصولات را دریافت می‌کنید.

شرکت آبان بسپار پارسیان یکی از تولیدکننده های حرفه‌ای و با تجربه لوله و اتصالات پلی اتیلن و یا پی وی سی است. این شرکت دارای سال‌ها تجربه بخوبی توانسته محصولات منحصر به فردی برای صنایع مختلف اعم از آب و فاضلاب، آبرسانی، پتروشیمی، معدنی و نیروگاهی و… ارائه دهد. تمام محصولات این مجموعه بر پایه استانداردهای ملی و بین‌المللی تولید می‌شود و همراه با گواهینامه فروش CE با نام برند آبرام اتصال در اختیار مخاطبین قرار می‌گیرد.

برای آشنایی بیشتر با شرکت آبان بسپار پارسیان و محصولات آن در ادامه همراه ما باشید.

معرفی شرکت آبان بسپار پارسیان

معرفی شرکت آبان بسپار پارسیان

گروه صنعتی آبان بسپار پارسیان فعالیت خود را به‌صورت رسمی از سال ۱۳۹۰ آغاز کرده است و با کمک تجربیات و پیشینه کارکنان خود توانسته به جایگاه ویژه‌ای در تولید انواع لوله و اتصالات دسترسی پیدا کند. همچنین برند ابرام دارای سیستم مدیریتی ISO 9001 است و در ارائه محصولات باکیفیت همتا ندارد. امروزه صنایع مختلفی مانند نفت، کشاورزی، پتروشیمی و… از تمام نمونه‌های این شرکت استفاده می‌کنند و شاهد تحول شگفتی در اتصالات و انتقال انرژی‌های خود بوده‌اند.

تاریخچه شرکت آبان بسپار پارسیان

تاریخچه شرکت آبان بسپار پارسیان

شرکت آبان بسپار پارسیان بعد از کسب سال‌ها فعالیت در زمینه تولید لوله و اتصالات پلیمری تصمیم گرفت برای تولید لوله‌های پلی اتیلن و پی وی سی قدم بردارد. ارائه این دسته از محصولات متفاوت و کاربردی خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرد و مورد استقبال بسیاری از صنایع شد. همچنین با کمک تحقق سیاست‌های بزرگ توانست توجه ویژه‌ای در بازار امروزی کسب کند.

هم اکنون این شرکت مورد انتخاب بسیاری از فروشگاه‌های معتبر است و فروشگاه‌های سراسر کشور برای ارائه لوله و اتصالات درجه برند ابرام را انتخاب می‌کنند.

استانداردهای بین‌المللی آبان بسپار پارسیان

استانداردهای بین‌المللی آبان بسپار پارسیان

این گروه صنعتی شامل با کمک استانداردهای ملی و بین‌المللی در حال فعالیت است و از بهترین سیستم مدیریتی و کنترل استفاده می‌کند. به همین خاطر، بخوبی تأمین‌کننده نیمی از محصولات بازار است.

محصولات شرکت آبان بسپار پارسیان

محصولات شرکت آبان بسپار پارسیان 

محصولات تولیدی این شرکت بسیار گسترده است و به دو دسته کلی اتصالات و لوله تقسیم می‌شود. همچنین این برند دارای دو نوع لوله از جنس پلی اتیلن و یا پی وی سی است. در موارد زیر با انواع محصولات این شرکت بیشتر آشنا می‌شوید:

۱. لوله و اتصالات پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن یکی از پرکاربردترین محصولات آبیاری و آبرسانی است که در انواع و اندازه‌های مختلف طراحی می‌شود. این دسته از اتصالات و لوله‌ها برای زمینه‌های مختلف استفاده می‌شود و جنس آن بی نظیر است؛ طوری که نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار مزایای بی شماری دارد. از جمله مزایای لوله پلی اتیلن آبرسانی می‌توان به مقاومت بالا، نصب آسان و مقاوم در برابر ترکیبات شیمیایی اشاره نمود.

نمونه‌های ارائه شده از جنس پلی اتیلن گروه صنعتی آبان بسپار پارسیان شامل سه راه، زانو، فلنج، درپوش، انواع اتصالات خاص و سفارشی، تبدیل و انشعابات برنجی است.

۲. لوله و اتصالات یو پی وی سی

لوله و اتصالات UPVC یکی دیگر از محصولات پرطرفدار در زمینه آبیاری و آبرسانی است که مقاومت بی نظیری دارد و با طول عمر بالا ارائه می‌شود. این دسته از محصولات به‌دلیل ساختار غیرفلزی در اشکال مختلف ساخته می‌شوند و هرگز روی مایعات انتقالی تأثیر گذار نخواهد بود. از جمله مزایای جذاب لوله‌های یو پی وی سی می‌توان به عدم رسوب‌گیری و زنگ‌زدگی، مقاوم در برابر کلر و مواد شیمیایی، آب بندی مطمئن و نصب آسان و سریع آن اشاره کرد.

نمونه‌های ارائه شده از محصولات پی وی سی شرکت آبان بسپار پارسیان شامل فلنج اسپیکات، سه راهی سه سر مادگی، سه راهی دو سر مادگی و یک سر فلنج، سه راهی سه سر فلنج، فلنج ساکت، زانو، انواع اتصالات خاص و سفارشی است.

سداب نماینده‌ی شرکت آبان بسپار پارسیان

سداب نماینده‌ی شرکت آبان بسپار پارسیان 

بازرگانی سداب یکی معتبرترین و باتجربه‌ترین نماینده‌های محصولات درجه یک آبان بسپار پارسیان است که از سال 1392 تاکنون با هدف ارائه لوله و اتصالات باکیفیت توانسته رضایت مخاطبین را جذب کند. این شرکت به تنهایی نیز تولید کننده اتصالات جوشی پلی اتیلن در سایزهای مختلف است که برای صنایع مختلف بهترین انتخاب‌ها را ارائه می‌دهد و در تحویل به موقع شهرت دارد.

سداب برای خرید محصولات منحصربه‌فرد گروه آبان بسپار انتخابی ایده آل است و با تضمین کیفیت امکان خریدی مطمئن را محقق می‌سازد.

سؤالات متداول

قیمت لوله و اتصالات پلی اتیلن چقدر است؟

قیمت لوله و اتصالات از جنس پلی اتیلن به عوامل مختلفی مانند کیفیت، مدل و برند انتخابی بستگی دارد. معمولاً برندهای شناخته شده و دارای ضمانت کالا، هزینه بالاتری در نظر می‌گیرند.

قیمت لوله و اتصالات یو پی وی سی چقدر است؟

قیمت لوله و اتصالات از جنس یو پی وی سی نسبت به دیگر جنس و مدل‌های قدیمی کمی بیشتر است و برند انتخابی برای خرید روی قیمت تأثیر می‌گذارد. همچنین انتخاب مدل و سایز لوله یکی از عامل‌های اصلی پایین کنند قیمت است.

از کجا لوله پلی اتیلن را بخریم؟

برای خرید لوله و اتصالات بهتر است از مجموعه‌های معتبر و دارای نمایندگی کمک بگیرید؛ مجموعه‌ای که ضمانت کالا ارائه دهد و رضایت مشتریان را اولویت اصلی فعالیت خود بداند.

برای خرید اتصالات فشار قوی کدام برند مناسب است؟

برای خرید اتصالات فشار قوی بهتر است به سراغ برندهای معتبر و دارای تجربه بالا بروید. در غیر این صورت کیفیت نصب و راه اندازی اتصالات و لوله نامشخص است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام در واتساپ تماس: 02133901412 کانال تلگرام پیام در ایتا