شرکت قطران اتصال

این لیست قیمت مربوط به فروردین 1403 است.

1403/01/14

با پیوستن به کانال ما، نخستین نفری باشید که لیست قیمت به روز شده محصولات را دریافت می‌کنید.

شرکت قطران اتصال در سال ۱۳۷۰ بنیاد نهاده شد که هدف آن رفع نیاز داخلی کشور در زمینه تجهیز کردن اتصالات پلی اتیلن کشور است. این کارخانه که در سمنان واقع است، طرفیت تولید اتصالات پلی اتیلن و لوله پلی اتیلن خود را به ۳۰ هزار تن در سال رسانده است. این شرکت محصولاتی همچون انواع اتصالات الکتروفیوژن، اتصالات فاضلاب ساختمانی، رایزرهای آبیاری و اتصالات فشار قوی جهت بکارگیری در کلیه صنایع مربوط به سیالات مثل گاز، آب و غیره می‌باشد.

در سال‌های منتهی به 1390، شرکت قطران اتصال توانسته است علاوه بر گواهینامه‌های استاندارد داخلی، کلیه گواهینامه‌های کیفی استاندارد خارجی را نیز از آن خود کند. این شرکت  توانسته است با ارائه کیفیت بالای فنی محصولات خود، پروژه‌های بزرگ ملی را نیز از آن خود کند. بعنوان مثال فازهای 5 تا 9 پروژه مسکونی شهر جدید پردیس، و پروژه بزرگراه طبقاتی شهید صدر بزرگترین پروژه‌هایی بوده‌اند که این شرکت آنها را انجام داده است.

درباره شرکت قطران اتصال

درباره شرکت قطران اتصال

امروزه توسعه اتصالات پلی اتیلن و شبکه‌های لوله در جهان بر هیچ کسی نهان نیست. زیرا کمبود بارش و کم آبی در جهان و به خصوص در خاورمیانه سبب شده تا از محصولات پلی اتیلن در شبکه‌های آب در سطح گسترده‌ای استفاده شود. این صنعت فقط در بخش آب توسعه نیافته است، بلکه در سایر سیالات مثل گاز و فاضلاب نیز کاربرد گسترده‌ای یافته است. به گونه‌ای که در بیشتر کشورهای جهان از جمله ایران توانسته در شبکه‌های گاز رسانی و صنعت فاضلاب ساختمان به کار گرفته شود.

بنابراین با درک نیاز بالا به این صنعت، این شرکت در سال 1370 در تهران تاسیس و در زمینه تولید اتصالات و لوله‌ها کار خود را آغاز نمود. با توجه به طرح لزوم خارج شدن همه کارخانه‌ها از 120 کیلومتری تهران، این کارخانه به سمنان نقل مکان کرد و در شهرک صنعتی شرق سمنان و در زمینی با مساحت 12000 کیلومتر شروع به کار کرد.

این مجموعه دارای دو بخش اتصالات و لوله است که اولی با نام شرکت پلی اتیلن سمنان برای تولید لوله‌های پلی اتیلن و دومی با نام شرکت قطران اتصال برای اتصالات در کنار یکدیگر شروع به کار کردند. این دو شرکت در با نام یک گروه صنعتی واحد به نام گروه صنعتی فناوری پلیمر ایران در حال فعالیت هستند. این گروه در قسمت لوله و اتصالات صنعتی دارای حجم تولیدی سالانه‌ای بالغ بر 30، 000 تن می‌باشد که لوله‌های از سایز 6 میلیمتر تا 500 میلیمتر را در همه رده‌های فشاری برای مصارف گاز، فاضلاب، آب، آبیاری کشاورزی را تولید می‌کند.

در قسمت اتصالات هم مشمول تولید کلیه اتصالات الکتروفیوژن، اتصالات فاضلاب ساختمان، اتصالات فشار قوی و رایزرهای آبیاری می‌شود. این شرکت از مدرنترین ماشین آلات روز جهان استفاده می‌کند و بهترین مواد اولیه را برای هر یک از محصولات خود خریداری و استفاده می‌کند. علاوه بر اینها این شرکت از مدرن ترین و نوین ترین روشها جهت تولید، به صورت مداوم سعی تا کالاهایی با کیفیت به مشتریان خود  ارائه کند.

مدیران این شرکت دارای اصول حرفه‌ای مختص به خود هستند و سعی می‌کنند این اصول را در ارتباط با مشتریان خود رعایت کنند. این اصول در ادامه لیست شده‌اند:

  • دریافت کلیه استانداردها و مجوزها و آسان کردن استفاده از تولیدات این شرکت در صنایع ذینفع
  • متعهد بودن به تعهدات و پایبندی به مسئولیت پذیری
  • ارائه راه حل‌های خلاقانه برای مسائل کاری و مشکلات
  • ارتباط مداوم و موثر با مشتریان
  • پایبند بودن به مسئولیت کالاهای فروخته شده و مشتری مداری
  • تولید محصولات با کیفیت برتر با استفاده از تمام امکانات و توان
  • پایبند بودن به اصول حرفه‌ای کاری

قطران اتصال دارای این افتخار است که در پروژه‌های بزرگ عمرانی و ساختمانی کشور، محصولات خود را ارائه دهد و توانسته خود را جزو برترین‌ها در این صنعت قرار دهد. در ادامه مهمترین پروژه‌هایی که این شرکت مسئول تامین لوازم آن بوده است را لیست کرده‌ایم که البته این تنها یک لیست کوچک از صدها پروژه‌ای است که این شرکت بر عهده داشته است:

– بزرگترین پروژه مسکونی استان تهران در سال 1392 با نام پروژه زیتون که در منطقه 22 تهران واقع است.

– پروژه مربوط به بزرگراه طبقاتی شهید صدر

– فازهای 5 تا 9 مربوط به پروژه مسکونی شهر جدید پردیس

-پروژه مسکن امیریه مربوط به تعاونی انبوه سازی مسکن امیدآوران قدر

محصولات شرکت قطران اتصال

سابقه این شرکت در تولید لوله، اتصالات، ابزار و لوازم بسیار قدیمی است و سال‌ها است که به فعالیت در این بخش مشغول است. در لیست زیر محصولات مربوط به این شرکت آورده شده است:

اتصالات

  • اتصالات الکتروفیوژن
  • اتصالات جوشی فشار قوی
  • اتصالات جوشی فاضلابی
  • اتصالات پیچی
  • اتصال TF و رایزرها: شرکت قطران افتخار دارد تا با مشارکت در پروژه‌های ملی(رودخانه‌های مرزی، خوزستان، گرمسیری)  جهت تامین رایزرهای آبیاری، به مشتریان خود رایزرهای آبیاری را در اندازه‌های متفاوت ارائه نماید. این رایزرها در محل کارخانه و با رعایت کلیه استانداردها جوشکاری می‌شوند. کلیه دستگاه‌های جوشکاری کالیبره هستند و پرسنل ماهر عملیات جوشکاری را بر عهده دارند. در تمامی مراحل ساخت، کلیه عملیات توسط واحد کنترل کیفی این شرکت نظارت شده و مورد آزمایش قرار می‌دهندگیرند.
  • شیر‌های پلیمری: از مهمترین فواید این شیرها می‌توان موارد زیر را نام برد:

– کلیه قطعات این شیرها قابل تعویض هستند، زیرا این شیرها به صورت سه تکه بازشونده طراحی شده‌اند.

– دسته شیر به راحتی باز و بسته می‌شود و دارای گشتاور کمی است.

– دسته شیر به صورت ارگونومیک طراحی شده است که علاوه بر اینکه به راحتی در بهره برداری کمک می‌کند،  نسبت به نمونه‌های مشابه مقاومت بسیار بالایی را ارائه می‌کند.

این شیر دارای حداقل اُفت هیدرولیکی است که این امر به دلیل بازشوندگی 100% مربوط به توپی شیر است.

این شیرها دارای فشار اسمی 16 بار هستند.

-توپی این شیرها در دو نوع ساده و آبکاری شده با نیکل کروم عرضه می‌گردد.

لوله

  • لوله‌های پلی اتیلنی: این شرکت دارای ظرفیت بالایی در تولید لوله‌های پلی اتیلنی بوده و در کارخانه پلی اتیلن سمنان توانسته است لوله‌هایی را طراحی و تولید کند که موفق به اخذ نمره A شده‌اند. این لوله‌ها که دارای کاربرد در مصارف آبیاری، گاز، آبرسانی، و فاضلاب هستند کاملا مطابق با استانداردهای ایران و جهان ساخته شده‌اند. پیشرفته ترین و مجهزترین سیستمهای کنترلی در کلیه خطوط تولیدی این شرکت به کار رفته است که که وظیفه نظارت و کنترل دقیق و مداوم را در مراحل تولید به عهده دارند که شامل سیستم کنترل دقیق ابعاد (Ultrasonic) و کنترل وزن واحد لوله (Gravimetric) را بر عهده دارند.

لوازم و ابزار

شرکت قطران اتصال تولیدکننده انواع اتصالات الکتروفیوژن

همانطور که اشاره کردیم اتصالات پلی اتیلن و لوله، دو محصول اصلی شرکت قطران به حساب می‌آیند. بنابراین شاید برایتان جالب باشد که بدانید که اتصالات الکتروفیوژن برای اتصال لوله‌های پلی اتیلن به یکدیگر به کار برده می‌شوند. برای همین این شرکت به یکی از بهترین تولید کننده‌های انواع اتصالات الکتروفیوژن تبدیل شده است. به دلیل اینکه از اتصالات پلی اتیلن جهت استخراج گاز در ایران استفاده می‌شود، این اتصالات حائز اهمیت والایی می‌باشند.

مزایای اتصالات الکتروفیوژن شرکت قطران اتصال

اتصالات الکتروفیوژن دارای مزایای زیادی هستند که مهمترین آن بالا بودن امنیت آن است. همچنین نصب این گونه اتصالات بسیار راحت بوده و زمان یا انرژی زیادی را نمی‌گیرد، و در نتیجه دارای صرفه اقتصادی بالایی می‌باشد. اما دلیل اصلی محبوبیت اتصالات الکتروفیوژن عمر بالای آنها است که این به دلیل انعطاف پذیری بالای آن بوده که سبب می‌شود در برابر زلزله مقاومت بالایی از خود نشان دهند و آسیبی نبینند. از دیگر مزایای این اتصالات این است که اتصالات به کمک دستگاه و جوش الکترو فیوژن صورت می‌گیرد و در نتیجه خطای انسانی در آن وجود نداشته و ضریب خطای آن پایین است.

اگر بخواهیم خلاصه وار مزایای این اتصالات را نام ببریم، موارد زیر را شامل می‌شود:

  • مقاومت شیمیایی آن بالا است.
  • در برابر تنش‌های طبیعی و زلزله و.. دارای انعطاف‌پذیری و مقاومت بالایی است.
  • طول عمر و ایمنی آن بالا است.
  • در سیستم آبرسانی و گازرسانی امکان نشتی وجود ندارد.
  • جوش آن بدون نیاز به دخالت انسان و به صورت اتوماتیک انجام می‌گیرد.
  • نصب آن راحت است.

تعمیرات لوله و اتصالات توسط قطران اتصال

معمولا در پروژه‌های آبیاری اگر اتصال TF به هر دلیلی دچار آسیب دیدگی شود و احتیاج به تعویض داشته باشد، تعمیر آن با مکافات زیادی همراه است. زیرا لوله آبده در زیر زمین به سه راه این رایزر جوش خورده است و بنابراین تعویض TF با عملیات بسیار هزینه بر و مشکلی همراه خواهد بود. زیرا ابتدا باید زمین کنده شود و سپس سه راه و رایزر بریده شود و دوباره عملیات جوش انجام گیرد و در انتها رایزر دوباره سر جای خود نصب شود. این عملیات وقت و هزینه بسیار بالایی را طلب می‌کند

اما شرکت مذکور راه حل بسیار ساده و کم هزینه‌ای را در این گونه مواقع ارائه می‌دهد و آن این است که چون این شرکت اتصالات الکتروفیوژن تولید می‌کند، می‌توان با استفاده از میباشد، اتصال کوپلر Q-Fusion این مشکل را به سادگی حل کرد. برای این کار باید ابتدا اتصال آسیب دیده TF را از سر رایزر بریده و سپس همانطور که در شکل پیدا است حتی بدون حفاری در محل رایزر، توسط این کوپتر، اتصال TF را به سر رایز جوش دهیم. این عملیات زیر نیم ساعت قابل اجرا بوده و حداقل هزینه را در بر دارد.

لیست قیمت قطران اتصال

در گروه اتصالات این شرکت محصولاتی همچون رایزر، اتصالات تی اف، اتصالات الکتروفیوژن‌، اتصالات جوشی فشار قوی، اتصالات جوشی فاضلابی، و اتصالات پیچی هستند. در گروه لوله‌ها نیز، لیست قیمت قطران اتصال حاوی انواع متفاوت لوله‌های پلی اتیلن است. دستگاه جوش پلی اتیلن نیز به عنوان یکی از ابزارهای تولیدی شرکت قطران اتصال در لیست قیمت حاضر مشاهده می‌شود. اطلاعات لیست قیمت قطران اتصال، حاوی حداقل تعداد سفارش، قیمت هر گروه از این محصولات و ابعاد آنها می‌باشد.

سداب نمایندگی شرکت قطران اتصال

شرکت سداب در بخش تولید و فروش اتصالات الکتروفیوژن و انواع لوله‌های پلی اتیلن تجربه زیاد و سابقه درخشانی دارد و محصولاتی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار شما می‌گذارد. اگر در زمینه انتخاب انواع اتصالات و لوله‌ها سوالی داشتید و نیاز به مشاوره داشتید می‌توانید بعد از تماس با کارشناسان لوله آنلاین از دانش و کمک آنها بهره بگیرید. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت سداب که نمایندگی معتبر شرکت قطران است قیمت اتصالات الکتروفیوژن و سایر محصولات را مشاهده نمایید و با خیال راحت نسبت به کالای مورد نیاز خود اقدام کنید.

نمایندگی فروش محصولات قطران اتصال

شرکت قطران اتصال با داشتن تخصص بالا و ارائه محصولاتی با کیفیت، توانسته است با سرعت بالا جای خود را در میان مشتریان در جای جای ایران بزرگ باز کند. بنابراین تهیه این محصول به صورت آنلاین توسط نماینده فروش محصولات قطران اتصال، مهیا شده است و مشتریان می‌توانند تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود از لوله آنلاین را خریداری کنید. بنابراین اگر مشتری محصولات این شرکت هستید، با توجه به تجربه و سابقه‌ای که لوله آنلاین در چندین سال فعالیت خود در زمینه اتصالات و لوله کسب کرده است، با خیال راحت وارد بازار آنلاین لوله و اتصالات شوید و محصولات مورد نظر خود از انواع اتصالات فیوژن تا اتصالات بات فیوژن و دیگر محصولات این شرکت را با خیالی راحت و به سادگی سفارش دهید.

لوله آنلاین افتخار این را دارد که نمایندگی قطران اتصال را در سراسر ایران بزرگ و در شهرهایی که در زیر لیست شده‌اند داشته باشد:

  • نمایندگی فروش اتصالات قطران در اصفهان
  • نمایندگی فروش اتصالات قطران در رشت
  • نمایندگی فروش اتصالات قطران در تهران
  • نمایندگی فروش اتصالات قطران در مشهد
  • نمایندگی فروش اتصالات قطران در شیراز
  • نمایندگی فروش اتصالات قطران در تبریز

سوالات متداول

آیا مواد اولیه لوله‌ی دو طرف جوش برای جوش الکتروفیوژن اهمیت دارد یا خیر؟

بله باید دو طرف جوش از مواد اولیه یکسانی استفاده شود. مثلا هر دو طرف باید از 80PE و یا 100PE استفاده گردد.

لوله‌های پلی اتیلن تا چه اندازه‌ای به صورت رول تولید می‌شوند؟

از اندازه 16 م م تا 125 م م به صورت رول تولید می‌شوند.

لوله پلی اتیلن چیست؟

همانطور که از نام آن پیدا است لوله‌ای است که از جنس پلی اتیلن ساخته می‌شود و بنابراین این جنس از مواد دارای خواصی است که مزیت هایی را برای این نوع لوله به دنبال دارد که به دلیل همین مزایا است که این لوله دارای محبوبیت بالایی شده است.

لوله پلی اتیلن چه کاربردی دارد؟

این لوله‌ها بیشتر در شبکه آبرسانی در کشور مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما این لوله‌ها کاربردهای دیگری نیز دارند که می‌توان به کاربرد آنها در پوشش انواع کابلها، کاربرد در شبکه فاضلاب، کاربرد در آبیاری قطره‌ای، و همچنین کاربرد آن در انتقال پسماندهای شیمیایی اشاره کرد.

مشخصات لوله پلی اتیلن چیست؟

  • این لوله‌ها وزن کمتری را در مقایسه با لوله‌های بتنی مشابه  دارند.
  • این نوع لوله‌ها در اثر رسوبات نمی‌گیرند.
  • در مقابل حلال‌ها و گازهای شیمیایی مقاوم هستند.
  • در بهره برداری و مصرف عمر بسیار درازی دارند
  • ضد ضربه بودن در برابر فشارهای بالا و مقاومت بالای آنها، از مهمترین ویژگی‌های این لوله‌ها محوب می‌شوند.
  • ضریب اصطکاک آن پایین است.
  • برای نصب نیازی به ماشین آلات سنگین نیست.

لوله پلی اتیلن چه زیرمجموعه‌هایی دارد؟

پلی اتیلن دارای وزن مولکولی بسیار بالا، پلی اتیلن خیلی سبک، پلی اتیلن مقاوم به گرما، پلی اتیلن دارای دانسیته پایین، ، پلی اتیلن سبک خطی، کوپلیمرهای اتیلن، یونیمر ها

کاربرد لوله پلی اتیلن در چه صنایعی است؟

لوله پلی اتیلن دارای کاربردهای متنوع و گوناگونی است از جمله در لوله‌های آب و فاضلاب، صنعت آب رسانی، جمع آوری آبهای سطحی، در پروژه‌های ساختمانی، داروسازی، نفت و پتروشیمی.

انواع اتصالات پلی اتیلن چیست؟

این اتصالات شامل اتصالات کاروگیت دوجداره، اتصالات الکتروفیوژن، اتصالات پلی اتیلن فاضلابی، اتصالات جوشی، اتصالات پیچی، اتصالات مایتری می‌باشند.

برتری لوله‌های پلی اتیلن به لوله‌های پی وی سی یا فولادی در چیست؟

  • قابلیت بازیافت دارد.
  • دارای روش‌های متنوع اتصال برای است.
  • در برابر سایش مقاوم است
  • نسبت به لوله‌های فولادی انعطاف پذیری بالایی دارد.
  • سبک بوده و حمل و نقل آن آسان است.
  • در برابر خوردگی مقاوم است.
  • طول عمر آن بالا بوده و هزینه کمتر برای نصب است.
  • از مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی بهره می‌برد.

آیا درپروژه‌های آبرسانی و گازرسانی جنس اتصال TF متفاوت است؟

بله، متفاوت هستند.

چرا انتهای لوله پلی اتیلن جمع می‌شود؟ چگونه می‌توان تشخیص داد که گلوی انتهای لوله مطابق با الزامات هست یا خیر؟

در تولید لوله پلی اتیلن، انتهای این لوله منقبض می‌شود و این امری اجتناب ناپذیر است. دلیل این امر این است که تولید لوله تامین آب پلی اتیلن روش خنک کننده اسپری اندازه گیری خلاء را بکار می‌برد. در خلال تولید، توسط فشار هوای داخل لوله، لوله خالی بر آستین سایزینگ فشار داده می‌شود و همین باعث پاشیده شدن آب خنک کننده به بیرون لوله می‌گردد. این یعنی خنک کردن لوله از خارج به داخل است. به دلیل تنش حلقه رو به بالا لوله و بسته شدن به دلیل سرد شدن لوله، در حین اره زدن انتهای لوله، تنش پورت آزاد شده و در نتیجه گردنی انتهای لوله تشکیل می‌گردد. در حین تولید، باید فرایند را تا حد امکان کنترل کرد تا درجه انقباض کاهش پیدا کند. به دلیل اینکه گردنه بزرگتر روی اتصال لب به لب گرم ذوب لوله‌های پلی اتیلن اثر می‌گذارد.

آیا می‌شود لوله‌های پلی اتیلن را در هوای آزاد به کار برد و چگونه باید مصالح را انتخاب کرد؟

بله این لوله را را می‌توان در هوای آزاد نیز به کار برد. اما مواد اولیه باید خصوصیاتی داشته باشند، مثلا اینکه باید در برابر هوا و آب مقاومت بالایی داشته باشند. این مواد در حالت کلی باید دارای حدودا 2. 5 درصد کربن سیاه باشند این در حالی است که لوله هی پلی اتیلنی که دارای مقادیر کمی کربن سیاه هستند نباید در معرض نور خورشید قرار داده شوند و همچنین بهتر است در هوای آزاد نیز بکار برده نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام در واتساپ تماس: 02133901412 کانال تلگرام پیام در ایتا