نگهداری و انبارش لوله پلی اتیلن

حفظ کیفیت و طول عمر لوله پلی اتیلن به مجموعه‌ای از عملیات متقن و اصولی بستگی دارد. این راهبردهای نگهداری را در دستورالعمل زیر بررسی می‌کنیم.

انتقال ایمن:
انتقال لوله های پلی اتیلن نیاز به توجه و احتیاط دارد. آنها نباید کشیده شوند و تکنیک‌های مطمئنی باید در جابه‌جایی آن‌ها استفاده شود. وسایل حمل و نقل باید صاف و بدون نوک‌های تیز باشند تا از آسیب دیدن لوله‌ها جلوگیری شود.

نگهداری و انبارش لوله پلی اتیلن
نگهداری و انبارش لوله پلی اتیلن

محدودیت‌های آب و هوایی:
لوله‌های پلی اتیلن در شرایط سرد و مرطوب می‌توانند لغزنده شوند. بنابراین، جابه‌جایی آن‌ها در زیر 20- درجه سانتی‌گراد نمی‌تواند توصیه شود.

دیدن قیمت لوله پلی اتیلن

روش‌های بسته‌بندی:
اصول بسته‌بندی باید رعایت شود تا لوله‌ها در حین انبارش روی یکدیگر حرکت نکنند و به دلیل فشار بیش از حد آسیب نبینند. همچنین، باید از تماس محصولات با روغن، مواد نفتی و مواد مشابه جلوگیری شود.

نگهداری و انبارش لوله پلی اتیلن
نگهداری و انبارش لوله پلی اتیلن

توجه به موارد انبار:
لوله‌ها پس از دریافت باید برای بررسی آسیب‌های احتمالی بازرسی شوند. آن‌ها باید از منابع گرمایی و حرارتی دور نگهداری شوند و در صورت تابش مستقیم نور خورشید، باید از پوشش‌های محافظ استفاده شود.

رعایت این توصیه‌ها در نگهداری و انبارش لوله‌های پلی اتیلن می‌تواند به حفظ کیفیت و افزایش عمر آن‌ها کمک کند. هرچند این راهنمایی‌ها بر اساس استانداردهای معمول تهیه شده‌اند، اما رعایت استانداردها و معیارهای نصب لوله همچنان ضروری است. این راهنمایی‌ها برای متخصصان و علاقمندان به این حوزه بسیار مفید خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با سداب پلیمر تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام در واتساپ تماس: 02133901412 کانال تلگرام پیام در ایتا