درپوش پلی اتیلن

درپوش پلی اتیلن، یکی از مهم‌ترین سازه‌های فنی بکار رفته در فرآیند ساختمان سازی حرفه‌ای است، اگر در حوزه ساختمان سازی فعالیت دارید استفاده از درپوش مناسب خوش ساخت جهت افزایش کیفیت فرایند کاری شما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در ادامه با درپوش پلی اتیلن، کاربردها، مزایا و نکات مهم جهت داشتن یک تجربه خرید درپوش باکیفیت پلی اتیلن حرفه‌ای آشنا شوید با ما همراه باشید.

درپوش پلی اتیلن چیست؟

درپوش پلی اتیلن چیست؟

این سازه در قسمت انتهای ساختارهای مختلف لوله‌های پلی اتیلن قرار می‌گیرد؛ مهندسان فنی تلاش می‌کنند تا با کمک دستگاه جوش حرفه‌ای و مواد مغزی پلاستیک درپوش سبک پلی اتیلن را به ساختار لوله‌های پلی اتیلن متصل نمایند و نتیجه نهایی را به بهترین شکل رقم بزنند.

اصولا جنس اصلی این درپوش‌های حرفه‌ای، پلی پروپیلن کوپلیمر اصل می‌باشد و در بلند مدت، عمر بالایی خواهد داشت و در برابر فرسایش و از بین رفتگی مقاومت زیادی دارد.

کاربردهای درپوش پلی اتیلن چیست؟

کاربردهای درپوش پلی اتیلن چیست؟

امروزه مهندسان حرفه‌ای صنعت ساختمان سازی به منظور هدف‌های مختلفی از درپوش پلی اتیلن در فرایند کار بهره می‌برند در ادامه با 5 تا از مهم‌ترین کاربردهای حرفه‌ای درپوش پلی اتیلن در صنایع مختلف ساختمان سازی آشنا شوید.

1. اتصالات جوشی مقاوم

در بسیاری از محفظه‌های فنی مختلف در ساختار ساختمان بین لوله‌های پلی اتیلن، نیاز به واسط کلیدی جهت ایجاد اتصال و حفظ مقاومت سازه است، از درپوش سبک پلی اتیلن جهت مراقبت از اتصالات پلی اتیلن به صورت اصولی استفاده می‌شود و این درپوش نقش کلیدی در حفظ سلامت سازه ایفا می‌کند.

درپوش مدل پلی اتیلن به لوله‌های گالوانیزه کمک می‌کند که در بتوانند حجم فشار آب بیشتری را جهت انتقال دهی در محیط جابه‌جا کنند این سبک لوله‌های پلی اتیلن را می‌توان معجزه دنیای ساختمان سازی دانست که اهمیت فوق العاده بالایی در فرایند خلق ساختمان سازی و ایجاد بهترین نتیجه دارند

2. کمک به ذخیره سازی آب

یکی از مهم‌ترین کاربردهای درپوش‌های پلی اتیلن در فرایند طراحی و معماری، کمک گرفتن از آن در فرایند ذخیره سازی آب ساختمان به حجم زیاد و سنگین است؛ در این شرایط درپوش مدل پلی اتیلن به لوله کمک می‌کند که با داشتن ساختار لایه بندی صحیح و قدرت‌مند از چند لایه بهره مند باشد.

شیارهای به کار رفته در ساختار این درپوش، از آن یک سازه بی‌نظیر ساخته است که به حفظ سلامت لوله در بلند مدت، کمک شایانی می‌کند و همچنین به مواردی همچون آب در ساختار لوله، می‌انجامد، از اتصالات دیگری که میتوان برای متصل کردن لوله استفاده کرد میتوان به فلنج پلی اتیلن اشاره داشت؟

مزایای استفاده از درپوش پلی اتیلن

درپوش‌های پلی اتیلن سازوکار حرفه‌ای پیچیده و پیشرفته‌ای را دارا هستند به مزایای بی‌شماری را برای شما در فرآیند ساختمان سازی و اتصال انواع سبک‌های لوله ایجاد می‌کنند؛ در ادامه با مهم‌ترین مزایای استفاده از درپوش‎های پلی اتیلن آشنا شوید.

1. وزن پایین

این لوله‌ها وزن ساختمان خانه یا محل کار شما را افزایش نمی‌دهند و به شدت سبک و کاربردی هستند، اگر به ساختار حرفه‌ای این درپوش نیاز دارید به هیچ وجه خرید این محصول را فراموش نکنید.

2. قیمت مناسب

اصولا درپوش‌های پلی اتیلن با داشتن قیمت مناسب به عنوان یکی از جذاب‌ترین ابزارهای کاربردی در فرآیند ساختمان سازی و فعالیت‌های عمرانی شناخته می‌شوند تعرفه درپوش مدل پلی اتیلن نسبت به کارایی‌های بی‌نظیر آن تکرار نشدنی است.

3. مقاومت در برابر نور

درپوش‌های پلی اتیلن در برابر تابش نور آفتاب، مقاومت بالایی را دارا هستند و در بلند مدت، تحت تاثیر آسیب‌های محیطی و فرسایش‌های زمانی قرار نمی‌گیرند!

اگر تابش نور خورشید در مکانی که قصد نصب سبک‌های مختلف لوله‌های گالوانیزه را دارید زیاد است پیشنهاد می‌شود از این درپوش استفاده کنید.

4. مصون برابر زلزله

اصولا درپوش‌های پلی اتیلن در ساختارهای عمیق زیرزمینی قرار می‌گیرند و در چنین محیط‌هایی خطرات آسیب پس لرزه و زمین لرزه بسیار بالا خواهد بود؛ انواع درپوش‌های پلی اتیلن حرفه‌ای با دارا بودن سیستم تولید و طراحی دقیق و اصولی بهترین مصونیت را به سیستم‌های ساختمانی سازی مختلف در برابر آسیب‌های زلزله و … ارائه می‌کنند.

5. مقاومت در برابر فشار آب

همان‌ طور که پیش‌تر گفتیم یکی از کاربردهای مهم این درپوش‌ها کاربرد مهم آن‌ها در زمینه کنترل و افزایش فشار آب است، در این زمینه مهم‌، درپوش‌های پلی اتیلن، مقاومت بسیار بالایی در برابر حجم سنگین فشار بالای آب دارا هستند و در برابر انواع ضربه‌های هجومی و … دچار آسیب دیدگی نمی‌شوند.

6. تنوع سایز درپوش

به علت متفاوت بودن طیف سایز درپوش‌های لوله پلی اتیلن، این سازه نیز با تنوع سایز متنوعی تولید و طراحی می‌شود و به همین دلیل شما هیچ وقت برای پیدا کردن سایز درپوش دلخواه‌تان دچار دردسر نمی‌شوید و می‌توانید به علت وجود تنوع بالای ساختاری و طراحی در این محصول، به سادگی درپوش دلخواه‌تان را انتخاب و خریداری کنید.

سخن پایانی
امروزه از درپوش‌های پلی اتیلن به عنوان معجزه دنیای فنی و ساختمانی امروزه یاد می‌شود که می‌توان با کمک آن فرآیند ساختمان سازی و تولید را بهبود بخشید، اگر شما نیز نیاز به یک درپوش حرفه‌ای برای لوله‌های پلی اتیلن پروژه‌های عمرانی‌تان دارید خرید این درپوش را فراموش نکنید.

پیام در واتساپ تماس: 02133901412 کانال تلگرام پیام در ایتا