رایزر پلی اتیلن

رایزر به لوله ای که در راستای عمودی قرار بگیرد گفته می شود. لوله ای که ران عمودی داشته باشد و از آن در صنایع نفت و گاز دریایی، به لوله عمودی که نفت را از چاه به سکو انتقال می دهد رایزر گویند. و  همچنین از آن در لوله کشی آب مصرفی استفاده می شود. رایزر ها معمولا از جنس گالوانیزه، آهنی، یو پی وی سی یا رایزر پلی اتیلن ساخته می شوند به طور معمول دو مورد آخر در آب های شور کاربرد دارند.

رایزر پلی اتیلن کات اف

این نوع رایزر برای نصب و استقرار آبپاش های مخفی شونده فضای سبز و آبپاش های هانتر بر روی لوله در سایز های 1/2 و 3/4 اینچ  با طول 15 سانتی متر استفاده می شود. این محصول به شکلی طراحی شده  است که می توانید به راحتی بسته به  ارتفاع مورد نظر توسط یک کاتر یا چاقو آن را برش دهید. در اثر فشارهای سطحی کات اف به سبب نرمی و انعطاف پذیری شکسته شده و مانع آسیب رسیدن به آبپاش می شود. به همین خاطر خیلی طول نمی کشد تا شکسته شود. از آنجایی که رایزر پلی اتیلن کات اف قیمت بالایی ندارد در مقایسه با سایر آبپاش ها آسیب دیده از نظر اقتصادی مناسب تر است.

رایزر پلی اتیلن

مزایای رایزر  پلی اتیلن

  • جایگزین مناسب برای رایزر های فلزی می باشد.
  • مقاوم در برابر خورنده های شیمیایی و فیزیکی است.
  • مقاوم در برابر نور خورشید و محیط های خورنده و نیز دارای فشار اسمی 10 بار می باشد.
  • این محصول در طول های مختلفی قابل تولید است و با داشتن استاندارد های لازم به بازار عرضه می گردد.

کاربرد رایزر

این نوع رایزر که برای آبیاری در کار های کشاورزی و سیستم های آبیاری بارانی باعث می شود که آب از طریق لوله پلی اتیلن وارد آبپاش شود، تا چمن و زمین کشاورزی به راحتی آبیاری گردد. آبپاش ها به وسیله پایه آبپاش یا نگهدارنده یا در اصطلاح رایزر متصل می شوند. رایزر دو سر رزوه ای دارد که از یک سر به شیر خودکار و از سر دیگر به آبپاش متصل می گردد.

رایزر پلی اتیلن

کلام آخر

بازرگانی سداب تولید کننده لوله و اتصالات پلی اتیلن، محصول رایزر پلی اتیلن را به قیمت مناسب در 3 سایز 1 اینچ، 1/5 اینچ و 2 اینچ در اندازه های 30 سانتیمتری، 40 سانتیمتری، 50 سانتیمتری، 60 و 75 سانتیمتری تولید و به بازار عرضه می نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام در واتساپ تماس: 02133901412 کانال تلگرام پیام در ایتا