لیست قیمت وینو هیدروپول

لوله و اتصالات وینو هیدروپول تحت نام تجاری وینو پلاست به فروش می‌رسد. این محصولات با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و مطابق با استانداردهای بین‌المللی تولید می‌شوند و در کاربردهای مختلف از جمله لوله‌کشی استخرها و سیستم‌های آبیاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مشاهده لیست قیمت و جزئیات بیشتر، روی دکمه زیر کلیک کنید.

لوله‌ها و اتصالات نقش مهمی در صنعت عمران و ساختمان سازی دارند که توسط شرکت‌های پلاستیک سازی در انواع و اندازه‌های مختلف طراحی و تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند. بسیاری از لوله‌های با مقاومت بالا در صنایع مختلف برای انتقال گاز در خطوط گازی، آب ‌و فاضلاب و سیستم‌های تصفیه آب‌های استخرها کاربرد دارند. لوله وینو هیدروپول یکی از این لوله‌ها است که به دلیل مقاومت و مزایایی که دارد در کاربری‌ها و صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این لوله‌ها توسط شرکت‌های بزرگ پلاستیک سازی برای لوله کشی فشار قوی و استفاده در صنایع مختلف از جمله تصفیه آب و انتقال مواد شیمیایی و آب و … تولید می‌شوند. لوله وینو هیدروپول در مقایسه با سایر لوله‌ها و اتصالات از مزایا و مقاومت بالایی برخوردارند که این ویژگی توجه بسیاری از کاربران را در صنایع مختلف به خود جلب کرده است.

لوله و اتصالات وینو هیدروپول استخری، نوع مقاومی از لوله‌های پلاستیکی برای لوله کشی در سیستم‌های فشار قوی صنایع مختلف هستند. این لوله‌ها از مزایای بالایی نسبت به سایر لوله‌ها برخوردارند که آن‌ها را برای مصارف مختلفی از جمله سیستم‌های لوله کشی استخرها و تصفیه آب و فاضلاب‌ها، جکوزی،پارکهای آبی ، موتورخانه ها و … مناسب کرده است. این لوله‌ها سهم عمده‌ای از بازارهای جهانی و داخلی را در زمینه لوله‌کشی استخرها و انتقال سایر مواد در سیستم‌های فشار قوی صنایع مختلف را به خود اختصاص داده‌اند. لوله‌های وینو هیدروپول به دلیل مقاومت بالا، عدم آسیب و خورندگی در شرایط محیطی مختلف، قابلیت حمل و اتصال آسان و هزینه کم، باعث افزایش تولید و فروش آن‌ها شده و آن‌ها را در بازار بین سایر لول‌ها و اتصالات محبوب کرده است.مزایای لوله وینو هیدروپول

مزایای لوله و اتصالات وینو هیدروپول

از آنجایی که پیشرفت فناوری سبب سازگاری بیشتر محصولات در شرایط مختلف و تولید بهتر می‌شود،
تولیدکنندگان صنایع مختلف نیز محصولات خود را ذر هر زمینه مطابق با نیاز‌های مشتریان تغییر داده و بهترین محصول خود را به بازار ارائه می‌دهند. لوله وینو هیدروپول یکی از محصولات پر کاربردی است که به دلیل ویژگی‌ها و مزایایی که دارد در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین دلیل در بازارهای داخلی و خارجی بسیار محبوب است. از جمله مزایای بسیار مهم این لوله‌ها، مقاومت شیمیایی بالای آن‌ها در برابر مواد شیمیایی مانند کلر است؛ و از آنجایی که آب استخر‌ها و تصفیه خانه‌ها نیاز به تصفیه و پاکسازی دارد، باید از لوله‌هایی استفاده شود
که در این شرایط مقاوم بوده و قابلیت واکنش پذیری شیمیایی با کلر را ندارند. از دیگر مزایای این لوله‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • سهولت در حمل و نقل و نصب سریع و آسان
  • دارای مقاومت بالا در برابر خورندگی مواد شیمیایی و آتش
  • عدم رسوب مواد مختلف در لوله‌ها
  • قابلیت تحمل فشار بالا در صنایع مختلف
  • دارای سطح صاف و بدون اصطکاک جهت سهولت در عبور مواد مختلف
  • قابلیت استفاده در صنایع مختلف و همچنین قابل نصب در انواع استخر، سونا و جکوزی
  • قابلیت تحمل فشارهای بالا در کاربری‌ها و صنایع مختلف
  • دوام و ماندگاری و طول عمر بسیار بالا
  • قیمت بسیار مناسب در میان سایر انواع لوله‌ها
  • کاهش هزینه‌های اتصالات
  • دارای تنوع بسیار بالا در محصولات
  • دارای نصب آسان و بدون نیاز به نیروی کار ماهر

موارد استفاده از لوله و اتصالات وینو هیدروپول

از لوله و اتصالات استخری وینو هیدروپول در صنایع مخالف و برای کاربردهای مختلف استفاده می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • تصفیه آب در استخر‌ها و تصفیه خانه‌ها؛ همانطور که می‌دانید پیشرفت فناوری و تکنولوژی محصولات مورد استفاده در صنایع مختلف را با شرایط متفاوت سازگار می‌کند و به همین دلیل تولیدکنندگان و سازندگان محصولات تلاش می‌کنند تا محصولات خود را با نیازهای مصرف کنندگان تطبیق دهند. این لوله‌ها به دلیل مقاومت شیمیایی بالای خود در برابر مواد شیمیایی مانند کلر، با آن واکنش نشان نمی‌دهند که این ویژگی آن‌ها را برای استفاده مناسب کرده است.
  • استفاده در انتقال آب و اتصالات فاضلاب
  • قابلیت استفاده در ستگاه‌های RO و موتورخانه‌های گلخانه‌ای
  • قابل استفاده در کواریوم‌ها و استخرهای پرورش ماهی
  • قابلیت استفاده برای انتقال مواد شیمیایی و اسیدهای مختلف در صنعت کشاورزی
  • قابلیت استفاده در لوله کشی کولر‌ها و صنایع خنک کننده
  • امکان انتقال آب شرب در تصفیه خانه‌ها
  • آبیاری محصولات زراعی در کشاورزی و باغداری

انواع لوله وینو هیدروپول

انواع مختلفی از لوله‌های وینو هیدروپول استخری وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • لوله پی وی سی؛ که از آن برای لوله کشی استخرها، منازل مسکونی و ساختمان‌های اداری استفاده می‌شود.
  • لوله‌های پی وی سی کلردار یا cpvc؛ که از آن‌ها برلی لوله‌کشی اب در دماهای بالاتر برای جلوگیری از ذوب شدگی و آسیب به لوله و سایر اتصالات استفاده می‌شود.
  • لوله‌‌های پی وی سی انعطاف پذیر؛ که به دلیل قابلیت خم شدگی در کنترل دمای انجماد آب و سایر مواد استفاده می‌شوند.
  • لوله یو پی وی سی؛ که از آن‌ها به دلیل مقاومت و محبوبیت بالا در صنایع مختلف استفاده می‌شود.

همچنین قابل ذکر است که تمامی انواع این لوله‌ها در سایزها و اندازه‌های مختلف در بازار موجود هستند که بسته به نوع کاربرد می‌توانید آن‌ها را از نمایندگی‌های معتبر خریداری نمایید.

شرکت سداب لوله وینو هیدروپول

وینو هیدروپول، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان در زمینه لوله‌‌های هیدروپول یا استخری است که با بهترین متریال و کیفیت محصولات خود را به بازار ارائه می‌کند. لوله‌های هیدروپول سهم عمده‌ای در بازارهای داخلی و خارجی دارند و به دلیل مزایایی که دارند در میان سایر انواع لول‌ها محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. همانطور که گفتیم از این لوله‌ها برای   لوله کشی و انتقال آب و سایر مواد در سیستم‌های فشار قوی استخر‌ها و سوناها، تصفیه آب و فاضلاب و انتقال آب و مواد در کشاورزی و باغداری و همچنین سیستم‌های خنک کننده استفاده می‌شود. شرکت تولیدی سداب پلیمر لوله تولید کننده لوله‌های سایز بالای پی‌وی‌سی و هیدرو پول در انواع و اندازه‌های مختلف است که آن‌ها را به بازار عرضه می‌کند.

اتصالات upvc یو پی وی سی استخری وینو هیدروپول

لوله و اتصالات upvc وینو هیدرو پول به طور معمول در اندازه‌های ۱۶ الی ۳۱۵ میلیمتری با فشار بالای ۱۰ تا ۲۰ اتمسفر به بازار عرضه می‌‌شوند. این لوله‌ها در شاخه های 5 متری برای محافظت از لوله‌ها و همچنین حمل و نقل آسان تا سایز ۱۶۰ میلیمتر درون کاورهای مخصوص قرار می‌گیرند. اتصالات UPVC استخری وینو هیدروپول به دلیل استفاده از مواد خام بهداشتی به هنگام تولید باعث شده که در مصارف انتقال آب‌های آشامیدنی و آب‌های بهداشتی دیگر از قبیل استخر و تصفیه‌خانه‌ها مورد استفاده قرار گیرد. همچنین اتصالات لوله‌های یو پی وی سی به دلیل عدم رسوب و زنگ زدگی لوله در استخر‌ها و جکوزی‌ها که آب گرم در آن جریان دارد استفاده می‌شود. از آنجایی که در گذر زمان رسوب زیادی در استخرها و جکوزی‌ها ایجاد می‌شود که حاصل از املاح و مواد ضدعفونی می‌باشد، در نهایت باعث افت فشار و عدم کارکرد شیر آلات خواهد شد که این مشکل توسط لوله‌ها و اتصالات upvc حل شده است. این لوله‌ها همچنین در برابر کلر و مواد شیمیایی مقاوم هستند که باعث افزایش طول عمر این لوله‌ها اتصالات مربوط به آن‌ها می‌شود. این لوله‌ها همچنین به دلیل  نصب سریع و آسان و کم هزینه هزینه بودن در مقایسه با سایر سیستم‌های لوله کشی،
و همچنین طول عمر و ماندگاری بالا در صنایع مختلف استفاده می‌شوند. لوله‌ها و سایر اتصالات یو پی وی سی استخری در بین سایر لوله‌ها و اتصالات مشابه، محبوبیت زیادی دارند که آن‌ها را به یک گزینه عالی برای انتقال آب و سایر مواد در صنایع مختلف از سیستم‌های انتقال فشار قوی آب استخرها، تصفیه خانه‌ها و مزارع گرفته تا سیستم‌های خنک کننده، تبدیل کرده است.

بکارگیری وینو هیدروپول در سیستم چرخش آب جکوزی

لوله‌کشی جکوزی امری بسیار مهم است که باید با دقت فراوان و با استفاده از لوله‌ها و اتصالات مستحکم انجام شود. در واقع، سیستمی که در جکوزی تعبیه شده است، اگرچه دیده نمی‌شود، اما نیاز به چنین لوله‌کشی مقاومی دارد. سیستم جکوزی به طور کامل بسته بوده و به صورت مداوم آب در آن، در جریان است. همان‌طور که اشاره شد، لوله‌های وینو‌هیدروپول، قابلیت‌های فراوانی را به همراه داشته و مناسب‌ترین گزینه برای نصب در جکوزی‌ها می‌باشند. در جکوزی نباید از لوله‌هایی با جنس فلز استفاده شود. به این دلیل که عبور مداوم آب در لوله‌ها موجب سایش و از بین رفتن آن‌ها می‌شود.  شرکت سداب پلیمر، ارائه‌دهنده انواع لوله‌های وینو هیدروپول در کیفیت بسیار بالا بوده که در سایت این بازرگانی، قابل دسترسی و خرید است.

خرید لوله وینو هیدروپول

خرید آنلاین لوله و اتصالات وینو هیدروپول

با خرید آنلاین از سداب پلیمر، یکی از با‌سابقه‌ترین تولیدکنندگان اتصالات و لوله‌های متنوع، به راحتی می‌توانید به انواع لوله‌های پلی اتیلن، PVC و به خصوص لوله‌های وینو هیدروپول دسترسی پیدا کنید. این لوله‌ها که از جنس یو‌پی‌سی هستند، در قطرهای مختلف و از طریق سایت این شرکت قابل خریداری می‌باشند.

قیمت‌گذاری لوله‌های وینو هیدروپول تحت تأثیر عوامل متعددی مانند مواد به‌کار‌رفته در تولید، تنوع و سایزهای مختلف، همچنین بسته‌بندی‌هایی مانند جعبه یا کارتن و تعداد لوله‌ها در هر کارتن می‌باشد. برای کسب اطلاعات دقیق و به‌روز در مورد قیمت‌ها، به وب‌سایت سداب پلیمر مراجعه نمایید و از طریق پشتیبانی بازرگانی، سوالات خود را مطرح کنید.

سوالات متداول:

  1. چه مواد دیگری برای ساخت لوله‌های استخری قابل استفاده هستند؟
    علاوه بر لوله‌های وینو هیدروپول، لوله‌های PVC و UPVC نیز گزینه‌های مناسبی برای لوله‌کشی استخر‌ها هستند. لوله‌های PVC به دلیل استحکام و کیفیت بالا در لوله‌کشی منازل مسکونی و استخر‌ها کاربرد دارند، در حالی که لوله‌های UPVC مقاومت بیشتری در برابر مواد شیمیایی و نور آفتاب دارند و نیاز به تعمیرات کمتری دارند.
  2. مشخصات ظاهری لوله‌های وینو هیدروپول چگونه است؟
    لوله‌های وینو هیدروپول در اندازه‌هایی از ۱۶ تا ۳۱۵ میلی‌متر، با فشار کاری ۱۰ تا ۲۰ اتمسفر و در شاخه‌های ۵ متری تولید و عرضه می‌شوند، که برای محافظت از لوله‌ها در برابر آسیب‌های محیطی طراحی شده‌اند.
  3. چرا لوله‌های وینو هیدروپول در لوله‌کشی استخر‌ها ترجیح داده می‌شوند؟
    لوله‌های وینو هیدروپول به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت و آب داغ و عدم جمع‌شدگی یا آسیب در چنین شرایطی، در لوله‌کشی استخر‌ها بر سایر گزینه‌ها ترجیح داده می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام در واتساپ تماس: 02133901412 کانال تلگرام پیام در ایتا