لیست قیمت زلال رود اتصال

این لیست قیمت مربوط به فروردین 1402 است

1402/01/18

با پیوستن به کانال ما، نخستین نفری باشید که لیست قیمت به روز شده محصولات را دریافت می‌کنید.

زلال رود اتصال: اتصالات قطره ای با بهترین قیمت و تنوع زیاد

زلال رود اتصال، با بیش از هفت سال تجربه در زمینه تولید محصولات آبیاری، با داشتن کادری متخصص و باتجربه، انواع تجهیزات آبیاری را با کیفیتی بی‌نظیر تولید می‌کند. این مجموعه با توزیع و نصب محصولات خود در سراسر ایران، هزاران مشتری را در کل کشور به خود اختصاص داده است. همچنین، این شرکت با کسب نشان ISO 10006 Alliance از کشور آمریکا، به اثبات کیفیت محصولات خود پرداخته است.

رابط لوله نخدار فلت زلال رود، جهت اتصال بین دو لوله نخدار مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنس بدنه و سرپیچ این محصول از پلی پروپیلن کوپلیمر مقاوم در برابر اشعه خورشید و سرما ساخته شده است. همچنین، جنس اسپلیت رینگ از پلی استال و اورینگ از جنس لاستیک EPDM با کیفیت بسیار بالا جهت آب‌بندی مطلوب و عدم نشتی آب، و همچنین مقاومت در کشش بالا، به کار رفته است. از دیگر ویژگی‌های این محصول، باز و بسته شدن راحت آن و کارکرد مؤثر در اتصالات آبیاری است.

دیدن لیست قیمت لوله پلی اتیلن

از طرفی، محصولات زلال رود اتصال شامل انواع لوله‌ قطره‌ای و اتصالات قطره ای می‌شود که با کیفیت بالا، مقاوم در برابر شرایط جوی و عوامل زیستی و قابل اطمینان عرضه می‌شوند. همچنین، قیمت مناسبی که برای این محصولات تعیین شده است، باعث شده است که مشتریان بیشتری به سمت محصولات زلال رود اتصال روی آورند.

زلال رود اتصال
زلال رود اتصال

زلال رود اتصال با تولید انواع اتصالات قطره‌ای، از جمله شیر انشعاب ها، دریپر ها، بست ابتدایی و انتهایی، کلیپس ها، شیر خودکار، اتصالات پلیمری، اتصالات لی فلت و کپسول زیر سطحی، به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان این نوع محصولات در بازار حضور دارد.

اگر به دنبال تجهیزات آبیاری با کیفیت و قابل اطمینان هستید، می‌توانید با استفاده از محصولات زلال رود اتصال، نیازهای خود را برآورده کنید. این محصولات با توجه به نیازهای مختلف مشتریان، در انواع مختلفی عرضه می‌شوند و به راحتی می‌توانند در هر نوع آبیاری به کار روند.

در نتیجه، اگر به دنبال تجهیزات آبیاری با کیفیت، بازدهی بالا و قابل اعتماد هستید، سداب پلیمر محصولات زلال رود اتصال را به شما پیشنهاد می‌کند. این محصولات با بهره‌گیری از تکنولوژی مدرن و با استفاده از بهترین مواد اولیه، باعث ایجاد بهینه‌ترین شرایط آبیاری برای مزارع و باغات شما خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام در واتساپ تماس: 02133901412 کانال تلگرام پیام در ایتا