لیست قیمت اتصالات تی اف گازی (tf)

این لیست قیمت مربوط به اردیبهشت 1402 است

با پیوستن به کانال ما، نخستین نفری باشید که لیست قیمت به روز شده محصولات را دریافت می‌کنید.

اتصالات الکتروفیوژن یا به عبارتی اتصالات گازی پلی اتیلن از پرکاربردترین نوع اتصالات در صنعت گاز رسانی در دنیا می باشد. این نوع از اتصالات به دلیل اینکه معایب اتصالات فلزی و پلیمری دیگر را برطرف نموده است و دارای مزایای زیادی است که مورد توجه قرار گرفته است. اتصالات پلی اتیلن جز گروهی از اتصالات است که دارای امنیت بالایی بوده و سرعت بالا و نصب آسانی دارد. از تی اف گازی الکتروفیوژن TF برای اتصال لوله پلی اتیلن گازی به لوله فلزی (مانیسمان) استفاده می شود.

ساختار تی اف گازی

در واقع قسمت پلی اتیلن تی اف از مواد درجه یک پلی اتیلن تشکیل شده که دارای مقاومت شیمیایی و مکانیکی بالایی دارد. و نیز قسمت فلزی تی اف از فلزها و آلیاژ های مقاوم تشکیل شده که در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاوم  است.

تی اف گازی (tf)
تی اف گازی (tf)

سایز محصولات

در مسیر خطوط انتقال گاز از لوله های مختلفی استفاده می شود. که از این بین بیشترین کاربرد را در خطوط لوله ی گاز لوله های مانیسمان و پلی اتیلن دارند که در مسیر انتقال گاز ها نیاز به اتصال این دو نوع لوله به یکدیگر وجود دارد. تی اف گازی الکتروفیوژن قطعه ای به صورت استوانه ای شکل است که یک سر آن به لوله پلی اتیلن گازی جوش می خورد و سمت دیگر که فلزی است به لوله فلزی متصل می شود. این محصول دارای سایزهای 3/4*25 ، 2*63 ، 4*90 ، 4*100 ، 4*125 ، 6*90 ، 6*125 ، 8*160 ، 8*200 ، 10*200 و 10* 225 می باشد. جهت مشاهده لیست قیمت اتصالات تی اف الکتروفیوژن مورد تایید اداره گاز بر روی لوگو سداب کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام در واتساپ تماس: 02133901412 کانال تلگرام پیام در ایتا