لیست قیمت اتصالات ساجد

این لیست قیمت مربوط به فروردین 1403 است.

با پیوستن به کانال ما، نخستین نفری باشید که لیست قیمت به روز شده محصولات را دریافت می‌کنید.

اگر به دنبال اتصالات جوشی با کیفیت و قیمت مناسب هستید، بهترین گزینه برای خرید از فروشگاه سداب است. در این فروشگاه، می‌توانید لیست قیمت اتصالات ساجد را که به صورت مداوم بروزرسانی می‌شود، مشاهده کنید. در صورتی که هرگونه سوالی قبل از خرید دارید، می‌توانید با کارشناسان فروش سداب پلیمر تماس بگیرید.

اتصالات جوشی مانیسمان ساجد به دلیل قابلیت استفاده در انشعاب گیری، تغییر قطر و یا تغییر مسیر لوله کشی، در صنایع مختلفی از جمله نفت، گاز، پتروشیمی، گازرسانی ساختمان‌های مسکونی و تجاری و سایر خطوط لوله مانیسمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. اتصالات ساجد شامل انواع مختلفی از جمله بست، سر دنده، درپوش، سه راهی، تبدیل و زانویی هستند و با زوایای 45، 90 و 180 درجه و در سایزهای 1/2 تا 8 اینچ تولید می‌شوند.

اتصالات ساجد
اتصالات ساجد

کارخانه ساجد یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های تولید اتصالات مانیسمان در ایران است. محصولات ساجد دارای نشان استاندارد بوده و با کیفیت بالا تولید می‌شوند. از این محصولات به عنوان اتصالات جوشی گازی یا اتصالات گازی جوشی نیز استفاده می‌شود.

اتصالات جوشی، یکی از مهمترین قسمت‌های لوله کشی هستند. این اتصالات برای تغییر مسیر و انحراف لوله با زوایای گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی از انواع این اتصالات شامل زانویی 45 درجه و زانویی 90 درجه، تبدیل هم مرکز و غیر هم مرکز، سه راهی جوشی، سردنده و کپ هستند.

زانویی 45 درجه و زانویی 90 درجه برای تغییر مسیر لوله با زوایای 45 و 90 درجه به کار می‌روند. تبدیل هم مرکز و غیر هم مرکز نیز برای اتصال لوله‌ها با قطر متفاوت در یک خط به کار می‌روند.

سه راهی جوشی یکی از پر مصرف‌ترین اتصالات جوشی است که برای ایجاد انشعاب مساوی و غیر مساوی در مسیر لوله کاربرد ویژه‌ای دارد. سردنده جوشی هم برای ایجاد رابط برای متصل کردن اتصالات جوشی به اتصالات رزوه‌ای و  یا دنده‌ای مانند انواع شیر بکار می‌رود.

و در آخر، کپ نیز برای انسداد و کور کردن خطوط لوله یا اتصالات در صنایع مختلفی مانند آب، گاز، بخار و هوا استفاده می‌شود.

سداب پلیمر نماینده فروش ساجد می‌باشد و تمامی محصولات فلزی، از جمله لوله و اتصالات، با بالاترین کیفیت در این فروشگاه تامین می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام در واتساپ تماس: 02133901412 کانال تلگرام پیام در ایتا