لیست قیمت مهر اتصال صفاهان

این لیست قیمت مربوط به اسفند 1401 است

1401/12/06

با پیوستن به کانال ما، نخستین نفری باشید که لیست قیمت به روز شده محصولات را دریافت می‌کنید.

شرکت مهر اتصال صفاهان از سال 1380 در زمینه تولید انواع اتصالات پیچی و اتصالات آبیاری قطره ای فعالیت دارد. محصولات این شرکت  دارای استاندارد ISO9001:2008  و 14001:2004  و OHSAS18001:2007  میباشد. محصولات این شرکت در زمینه آبیاری زمین های کشاورزی ، باغات ، مزارع و گلخانه های صنعتی کاربرد دارد.

شرکت مهر اتصال صفاهان یکی از پیشگامان در زمینه تولید اتصالات و لوله‌های پلی اتیلن بوده و با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و تیمی متخصص، توانسته است جایگاه مناسبی در بازار داخلی و خارجی کسب کند.

این شرکت با داشتن خطوط تولیدی مجهز به تجهیزات پیشرفته، سعی در بهبود کیفیت محصولات و افزایش بهره‌وری دارد. تمامی محصولات شرکت مهر اتصال صفاهان با استفاده از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد اولیه تولید می‌شوند و بعد از تولید، تحت آزمون‌های کیفیت قرار می‌گیرند تا از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

این شرکت با تمرکز بر رضایت مشتریان، خدمات پس از فروش با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد. همچنین، با ارائه خدمات مرتبط با آبرسانی و آبیاری مزارع تحت کشت، آبرسانی و آبیاری باغات میوه، آبیاری قطره‌ای میوه‌ها و گیاهان گلخانه‌ای، آبیاری باغچه صیفی جات و آبرسانی شهری و روستایی، مهر اتصال صفاهان به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها در این زمینه شناخته می‌شود.

شرکت مهر اتصال صفاهان

شرکت مهر اتصال صفاهان

محصولات شرکت مهر اتصال

محصولات این شرکت به دو گروه اتصالات آبرسانی و اتصالات آبیاری تقسیم می شوند. اتصالات آبرسانی شامل رابط زانو، سه راه ساده، سه راه ماده، کمربند انشعابی، کمربند ثابت، درپوش، رابط تبدیل و فلنچ جوشی می باشد. محصولات اتصالات آبیاری از قبیل رابط ، سه راه ساده، سه راه قطره چکان، بست ابتدایی و بست انتهایی هستند.

کاربرد محصولات

  • آبرسانی و آبیاری باغات میوه
  • آبرسانی و آبیاری مزارع تحت کشت
  • آبیاری باغچه صیفی جات
  • آبیاری قطره ای گیاهان گلخانه ای
  • آبیاری قطره ای میوه های گلخانه ای
  • آبرسانی شهری و روستایی

با توجه به نیازهای متغیر بازار، شرکت مهر اتصال صفاهان به طور مداوم در حال تحقیق و توسعه محصولات جدید و نوآوری در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن است. همچنین، با تلاش در جهت حفظ و گسترش فعالیت در عرصه بازارهای داخلی و خارجی و اشتغال زایی جوانان، این شرکت توانسته است به یکی از شرکت‌های برجسته در این صنعت تبدیل شود.

در نهایت، اگر شما نیز به دنبال یک شرکت پیشرو در زمینه تولید اتصالات و لوله‌های پلی اتیلن هستید، به شرکت مهر اتصال صفاهان مراجعه کنید و از خدمات با کیفیت آن بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: ۳۳۹۰۱۴۱۲-۰۲۱

Call Now Buttonتماس