کمربند پلی اتیلن چیست؟

این محصول یکی از انواع اتصالات پلی اتیلن است. که جهت انشعاب گیری لوله های فرعی و از لوله ها اصلی و همچنین تعمیرات لوله ها استفاده می شوند. کمربند پلی اتیلن از دو قسمت اصلی کفه و انشعاب ساخته شده است. که می تواند جنس های مختلفی داشته باشد. این محصول با کمک پیچ و مهره به دور لوله پلی اتیلن بسته می شود.

نحوه نصب کمربند پلی اتیلن

در ابتدا دو کفه کمربند را باز کرده و دور لوله پلی اتیلن قرار دهید و بعد از آن با کمک پیچ و مهره به هم بسته شود. به طوری که دور لوله محکم گردد. سپس قسمتی از لوله پلی اتیلن که ناف کمربند بر روی آن قرار گرفته به وسیله ابزار مخصوص سوراخ شده و اتصال دهنده یا فلزی به روی کمربند بسته می شود.

انواع کمربند انشعاب گیر

بر اساس سایز و نوع مصرف، کمربند پلی اتیلن را می توان به گروه بندی زیر تقسیم کرد.

  1. کمربند های معمولی از سایز 20 میلیمتر تا 315 میلیمتر
  2. کمربندهای پلی اتیلن با مغزی برنجی
  3. کمربند انشعاب آزبست
  4. کمربند انشعاب چدنی و استیل که به شکل فلنج دار قابل تولید است .

مزایا

  • دارای انعطاف پذیری بالا در عین حال مستحکم می باشد.
  • مقاوم در برابر نور خورشید طولانی مدت و همچنین تشعشعات ماورای بنفش است.
  • نصب و راه اندازی آسان و دارای قیمت مناسبی می باشد.
  • از این محصول برای انواع لوله های پلیمری با سایز های مختلف استفاده می شود از اتصالات پلی اتیلن پرکاربرد در سیستم لوله کشی آبیاری قطره ای است.
  • در سایزهای مختلف از 20 تا 160 میلیمتر برای فشار های اتمسفری مختلف مانند 10 اتمسفر ساخته می شود.

کمربند پلی اتیلن

کاربردها

از کمربند پلی اتیلن در موارد مختلفی مانند: کشاورزی، انتقال آب شرب شهری و روستایی جهت آبیاری قطره ای و بارانی و موارد دیگر استفاده می شود. اما بیشترین مورد مصرف این محصول در صنعت کشاورزی و آبیاری قطره ای می باشد که جهت نصب انواع رایزر، آبپاش، شیرآلات تدریجی مانند: شیر فلکه و اتصال به لوله های پلی اتیلن قطره ای یا لوله های تاشو و لی فلت پلی اتیلن می باشد.

قیمت کمربند پلی اتیلن

در هنگام خرید این محصول مواردی وجود دارد که با نظر گرفتن آن ها می توانید خرید مناسبی را انجام دهید. این موارد عبارتند از: کاربرد، جنس بدنه، درجه استاندارد، گرید و درصد خلوص متریال به کار رفته در محصول نهایی می باشند. مجموعه سداب با بکار گرفتن پیشرفته ترین تکنولوژی روز و ارائه محصولات با قیمت پلی اتیلن مناسب برای مشتریان عزیز در حال فعالیت می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام در واتساپ تماس: 02133901412 کانال تلگرام پیام در ایتا