لیست قیمت شیرآلات برنجی

شیر آلات برنجی از پر فروش ترین و پرکاربرد ترین انواع شیرآلات که در صنایع مختلف ساختمانی پتروشیمی، نفت و گاز، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، سیستم های پنوماتیک و پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند. از انواع این شیرآلات می توان به شیر فلکه کشویی ،شیر صافی، شیر فلکه سوزنی ،انواع شیر یکطرفه ، شیر پیسوار ، شیر آتش نشانی ، شیرآلات قفل شونده گازی اشاره کرد که تولید و به بازار عرضه می گردد. البته که این مدل ها از لحاظ قیمت شیر آلات برنجی مختلف می باشند.

مزایا و قیمت شیر آلات برنجی

این شیرآلات دارای تنوع گسترده ای بوده به علاوه آن که با داشتن استاندارد ها و کیفیت بالا بسیار مناسب می باشند. ویژگی این محصول که دارای استحکام مکانیکی بالایی می باشند به همین جهت گزینه مناسبی برای شیرآلات منزل بوده و باعث زیبایی دکوراسیون شما می شود. ضمن اینکه قیمت شیر آلات برنجی در مقایسه با استحکام و مقاوتی که دارند بسیار مناسب است. شیرآلات برنجی با کیفیت شیرآلاتی هستند که در ساختار آن سرب وجود نداشته باشد و به شکل با کیفیت آبکاری شده باشد و نسبت به اکسایش مقاوم شده باشد.

استانداردهای شیرآلات برنجی

شیر آلات برنجی در استاندارد های مختلف قابل تولید می باشند؛ به عنوان نمونه شیرآلاتی که از آلیاژ برنج بدون سرب تشکیل یافته اند از نوع استاندارد  EN 1982و EN 12164 می باشند. با توجه به نوع ساختاری که این شیر آلات دارند، دارای طیف وسیعی از کاربرد ها می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: ۳۳۹۰۱۴۱۲-۰۲۱

Call Now Buttonتماس