لیست قیمت سیم ایتالیا

این لیست قیمت مربوط به تیر 1402 است.

1402/04/09

با پیوستن به کانال ما، نخستین نفری باشید که لیست قیمت به روز شده محصولات را دریافت می‌کنید.

به فروشگاه سداب پلیمر خوش آمدید؛ مکانی برای دستیابی به بهترین و برترین شیرآلات بازار. در اینجا، ارائه‌دهنده محصولات سیم ایتالیا هستیم که با بیش از 50 سال حضور در بازار ایران، توانسته است با کیفیت عالی، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش بی‌نظیر خود، جایگاه ویژه‌ای در دل مشتریان بدست آورد.

شیرآلات برنجی سیم، با سایزهای متنوع از 1/2 اینچ تا 6 اینچ عرضه می‌شوند. با توجه به این گستردگی، هر نوع نیازی را می‌توانند برآورده کنند. محصولاتی نظیر شیر فلکه کشویی برنجی، شیر فلکه سوزنی، شیر گازی، شیر آتش‌نشانی، شیر خودکار یا شیر یک طرفه، شیر صافی، شیر توپی، شیر شلنگی، شیر فشارشکن، شیر گازی روپیچ تو پیچ، از جمله این محصولات هستند.

شیرآلات سیم ایتالیا
شیرآلات برنجی سیم ایتالیا

سیم ایتالیا از سال 1957 میلادی شروع به تولید انواع شیرآلات برنجی با کیفیت نموده و هم‌اکنون به بیش از 50 کشور جهان صادرات دارد. محصولات این شرکت دارای گواهینامه‌های معتبری نظیر ایزو ۹۰۰۱ هستند.

استفاده از شیرآلات سیم ایتالیا در سرویس بهداشتی، آبیاری کشاورزی، موتورخانه و سیستم حرارتی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و لوله‌کشی گاز ساختمان‌ها، به شمار می‌رود. همچنین بدنه محصولات سیم از برنج است و با لایه‌ای از نیکل آبکاری شده است که برای مقاومت و طول عمر بیشتر، آن‌ها را محافظت می‌کند.

محصولات سیم ایتالیا

سداب پلیمر محصولات مختلفی که سیم ایتالیا عرضه می‌کند، از جمله:

  • شیر سه راهه موتوری
  • شیر صافی برنجی
  • شیر غیر گازی برنجی
  • شیر فلکه برنجی
  • شیر فلکه سوزنی برنجی
  • شیر قفل شونده گازی
  • شیر گازی برنجی تایید
  • شیر یک طرفه برنجی

درخواست خود را برای خرید یا دریافت لیست قیمت بروز شیرآلات سیم ایتالیا از طریق تماس با بخش فروش فروشگاه سداب پلیمر بیان کنید. کارشناسان ما به شما در انتخاب بهترین محصول بر اساس نیازهای شما کمک خواهند کرد.

محصولات شرکت Cimberio در یکی از کارخانجات پیشرفته ایتالیا با استفاده از روش‌های اتوماتیک تولید، مونتاژ، آزمایش و بسته‌بندی تولید می‌شوند. هر شیر در مرحله تولید و مونتاژ 100٪ تست شده و حداکثر سطح عملکرد و بالاترین استانداردهای کیفیت را تضمین می‌کند. سیستم کیفیت Cimberio به استاندارد ISO 9001: 2000 گواهی شده است. بنابراین، اگر به دنبال کیفیت، قابلیت اعتماد و ارزش بالایی هستید، شیرآلات سیم ایتالیا انتخاب ایده‌آل شما خواهد بود. برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام در واتساپ تماس: 02133901412 کانال تلگرام پیام در ایتا