لیست قیمت حقیقی

این لیست قیمت مربوط به خرداد 1400 است.

1400/03/09

با پیوستن به کانال ما، نخستین نفری باشید که لیست قیمت به روز شده محصولات را دریافت می‌کنید.

در بالای این صفحه آخرین لیست قیمت شیرآلات حقیقی را مشاهده کنید. شرکت تولیدی شیر گازی حقیقی، از سال 1375 خورشیدی، شروع به کار کرد و اکنون با نمایندگی‌های فعال در استانهای مختلف، تلاش می‌کند تا با بهترین خدمات، نیازهای مشتریان خود را به ارمغان آورد.

شیر گازی حقیقی از آلیاژ برنجی با کیفیت ساخته می‌شود که از مرغوب‌ترین نمونه‌ها در بازار بهره می‌برد. محصولات شیرآلات حقیقی با ابعاد مختلف از 1/2 تا 4 اینچ ساخته می‌شوند و با توجه به قیمت مناسب خود، در دسترسی بسیاری از مشتریان قرار می‌گیرند.

لیست قیمت حقیقی
لیست قیمت حقیقی

در سیستم‌های گازرسانی منازل و ساختمان‌های مسکونی، شیرهای یک دوم و سه چهارم اینچ حقیقی برای اتصال به لوله مانیسمان با سایز‌های 1/2 و 3/4 اینچ به کار می‌روند. همچنین، شیر گازی یک اینچ، به عنوان جزء ضروری در ورودی هر واحد آپارتمان قرار می‌گیرد و به علت مصرف بالا، اهمیت بسیاری دارد. در مقابل، شیرهای با سایز دو اینچ برای اتصال به لوله‌های مانیسمان رده 40 در ورودی سیستم‌های گازرسانی ساختمان به کار می‌روند و به عنوان شیر فلکه اصلی ساختمان عمل می‌کنند.

شیرآلات حقیقی با رویکرد رزوه‌ای ساخته می‌شوند و دارای طول عمر بالاست. اگر نیاز به خرید شیر گازی حقیقی دارید، با بخش فروش ما تماس بگیرید. تیم ما آماده‌ایم تا شما را در انتخاب محصولات مناسب همراهی کنیم. فروشگاه سداب پلیمر با سابقه‌ای ارزشمند در عرصه‌ی فروش شیرآلات برنجی و اتصالات فلزی، به منظور راحتی و رضایت مشتریان عزیز، لیست قیمت به‌روزترین محصولات کارخانه حقیقی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام در واتساپ تماس: 02133901412 کانال تلگرام پیام در ایتا