لیست قیمت لوله و اتصالات آسیا

این لیست قیمت مربوط به اردیبهشت 1402 است.

1402/03/25

با پیوستن به کانال ما، نخستین نفری باشید که لیست قیمت به روز شده محصولات را دریافت می‌کنید.

برند لوله و اتصالات آسیا پایپ، بر اساس تجربه یک دهه‌ای خود در ساخت لوله و اتصالات پلی پروپیلن، با استفاده از تیم متخصص خود و برقراری ارتباطات جهانی، از سال 1379 محصولات با کیفیت و بازده مناسب را روانه بازار کرده است.

شرکت لوله و اتصالات آسیا پایپ در سال 1380 توانست گواهینامه ISOO9001 نسخه 2000 را از شرکت Benchmark استرالیا و گواهینامه ISOO 9002 نسخه 94 را از شرکت SGS سوئیس برای مدیریت و کنترل کیفیت دریافت کند. علاوه بر این، این شرکت افتخار دارد که دارای گواهینامه‌های استاندارد ملی، بهداشت و تاییدیه دانشگاه صنعتی و گواهینامه تاییدیه کیفیت از مرکز تحقیقات ساختمانی است.

لوله و اتصالات آسیا
لوله و اتصالات آسیا

لوله و اتصالات تک لایه آسیا یکی از پیشگامان تولید لوله پلی پروپیلن و اتصالات پلی پروپیلن در بازار داخلی است. این شرکت با استفاده از دانش های نوین، تجهیزات فنی و آزمایشگاهی برتر و مواد پلی پروپیلن، بر ارائه بهترین کیفیت فعالیت کرده است.

میزان کاربرد، اهمیت و نقش کلیدی لوله در صنعت ساختمان و شهرسازی نیاز به توضیح ندارد. لوله‌ها برای انتقال جریان آب، گاز و برق (لوله های خرطومی) عضوی جداناپذیری از اعضا و پیکره ساختمان هستند. انتخاب لوله و اتصالات با کیفیت به نوعی صرفه جویی در هزینه و آسایش خاطر است.

این شرکت با استفاده از علوم جدید و تجربه سالیان متوالی در عرصه تولید، محصولی با کیفیت را برای جایگزین لوله و اتصالات قدیمی و پردردسر ارائه کرده است.

بیش از ده سال است که با پیشرفت در شبکه های انتقالی برودتی گرمایشی و آشامیدنی، لوله های پلی پروپیلن به جای لوله های فلزی استفاده می شوند. این لوله های فلزی با مشکلاتی مانند پوسیدگی، اصطکاک زیاد، خوردگی بالا، افت فشار و دیگر موارد، از کار افتاده اند. لوله و اتصالات آسیا با بهره گیری از پلی پروپیلن با ویژگی های خوب، لوله های فلزی را جایگزین کرده است.

مزایا لوله و اتصالات آسیا

لوله و اتصالات این شرکت ویژگی هایی چون تشکیل نشدن جرم و رسوب در محیط داخلی لوله، داشتن استقامت بالا در قبال تغییر رنگ، طعم و بوی آب، خوردگی، زنگ زدگی، پوسیدگی و کاملا بهداشتی بودن دارد. همچنین این محصولات نیازی به عایق بندی در محیط داخل ساختمان ندارند و نصب سریع و آسانی دارند.

کاربرد لوله و اتصالات آسیا

لوله و اتصالات تولیدی شرکت آسیا در تاسیسات تهویه مطبوع و حرارت مرکزی، شبکه های آب گرم و سرد منازل و ساختمان های تجاری و اداری، بیمارستان ها و شهرک های صنعتی، تاسیسات داخل قطارهای مسافرتی و تجاری و در انتقال مواد اسیدی، قلیائی و شیمیایی در کارخانه های صنعتی کاربرد دارند.

پس از آشنایی با کیفیت برتر محصولات آسیا، در زمان خرید این برند، باید با دقت نام و طرح‌های مشابه و تقلبی موجود در بازار را مورد بررسی قرار دهیم تا از خرید محصول غیر اصلی اجتناب کنیم. بی‌تردید، امن‌ترین روش خرید محصول اصلی هر برند، خرید از نمایندگی‌های رسمی و تایید شده آن است. فروشگاه لوله و اتصالات سداب پلیمر به عنوان نماینده رسمی لوله آسیا، با توجه به کیفیت برتر محصولات آسیا، فعالیت مستمری در عرضه مستقیم این برند دارد و نقش پیشروی در فروش عمده محصولات این شرکت در سراسر کشور را بر عهده دارد.

برای خرید محصولات اصلی و تضمین شده با قیمت مناسب، امروز با فروشگاه سداب پلیمر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام در واتساپ کانال تلگرام پیام در ایتا