لیست قیمت اتصال بسپار

این لیست قیمت مربوط به خرداد 1402 است

1402/03/23

با پیوستن به کانال ما، نخستین نفری باشید که لیست قیمت به روز شده محصولات را دریافت می‌کنید.

شرکت اتصال بسپار، در سال 1378 با هدف تولید لوله پلی پروپیلن و اتصالات پلی پروپیلن در شهر صنعتی کاوه راه‌اندازی شد. از آن زمان تا کنون، با یک نگاه استوار و متعهد به توسعه و نوآوری، اتصال بسپار توانسته است خود را به عنوان یکی از پیشروان صنعت تولید لوله و اتصالات پلیمری در کشور بوجود آورد.

یکی از اصول بنیادین اتصال بسپار، سرمایه‌گذاری فراوان و مداوم بر روی تحقیق و توسعه است. این تلاش‌های پیوسته، تضمین‌کننده‌ی خلق محصولات جدید و به‌روز، مطابق با نیازهای مصرف‌کنندگان، است. اتصال بسپار با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، همواره در تلاش است تا به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت، به نیازهای مصرف‌کنندگان پاسخ دهد.

اتصال بسپار
اتصال بسپار

کیفیت محصولات اتصال بسپار

برای اتصال بسپار، هیچ چیزی بالاتر از کیفیت محصولات و رضایت مشتری نیست. به همین دلیل، شرکت با دریافت استانداردها و گواهینامه‌های ملی و بین‌المللی، زمینه‌ساز اعتماد بیشتر مشتریان خود شده است. تضمین کیفیت و رعایت استانداردها در همه مراحل تولید، یکی از اصول ثابت اتصال بسپار است.

محصولات این شرکت از کاربردهای فراوانی برخوردار هستند که عبارت‌اند از: استفاده در شبکه‌های آب سرد و گرم بهداشتی در ساختمان‌ها، تاسیسات گرمایشی و سرمایشی، تاسیسات توزیع هوا، رایزرهای آپارتمان‌ها و برج‌ها، انتقال مواد شیمیایی و بهداشتی، تاسیسات کشتی‌ها، قطارها و هواپیماها، انتقال آب دریا، منابع ذخیره و تصفیه آب، شبکه‌های آبیاری کشاورزی و انشعابات آب شهری.

نکات ایمنی در استفاده از محصولات اتصال بسپار

اتصال بسپار، ارائه‌دهنده نکات مفید و ضروری در زمینه ایمنی استفاده از محصولاتش است. از جمله: لوله‌ها باید با احتیاط حمل شوند، هرگز از لوله‌های ضربه خورده و ترک دار استفاده نشود، لوله‌ها نباید با آتش تماس پیدا کنند و برای خم کردن آنها باید از جریان هوای گرم با دمای 140 درجه سانتی گراد استفاده شود. همچنین، باید از نگهداری لوله‌ها در معرض نور خورشید مستقیم خودداری شود و در محیطی خشک و پوشش مناسب نگهداری شوند. به خاطر داشتن این نکات ایمنی، می‌توان به مدت طولانی از محصولات اتصال بسپار بهره‌مند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام در واتساپ تماس: 02133901412 کانال تلگرام پیام در ایتا