لیست قیمت بست ایران

این لیست قیمت مربوط به اردیبهشت 1402 است.

1402/02/05

با پیوستن به کانال ما، نخستین نفری باشید که لیست قیمت به روز شده محصولات را دریافت می‌کنید.

شرکت بستیران با تاریخچه‌ای غنی از سال 1369 به حوزه صنعت و تولید ورود پیدا کرد. با بیش از 400 محصول متفاوت، بست ایران به تولید بست‌ها و نگهدارنده‌های فلزی از انواع مواد با کیفیت، از جمله فولادهای کربن استیل، آلیاژها، استنلس استیل، مس و آلومینیوم، متمرکز است. همچنین، با استفاده از موادی نوین نظیر پلی اتیلن، روکش‌ها و فوم‌های عایق مانند پی-وی-سی، نئوپرن و الاستومرها، قدم‌های بلندی در زمینه نوآوری و کیفیت زده است.

بست ایران
لیست قیمت بست ایران

محصولات شرکت بستیران در صنایع مختلف، از پالایشگاه، پتروشیمی، تاسیسات و حتی کابل‌های برق و مخابرات، کاربرد دارد. با افتخار می‌توان گفت که همکاری‌های موفق با برندهای بین‌المللی نظیر توتال فرانسه و هیوندای کره، نشان‌دهنده کیفیت و استانداردهای بین‌المللی این شرکت است.

بست ایران با دیدگاهی استراتژیک، به بهبود و ارتقا زیرساخت‌های مدیریتی، مالی و IT خود پرداخته و با یک رویکرد مدرن در مدیریت منابع انسانی، مواردی همچون آموزش و ایجاد رشد و حفظ کارکنان را در اولویت قرار داده است. در حوزه تکنولوژی نیز، تمرکز ویژه‌ای بر روی اتوماسیون و بهینه‌سازی فرآیندها و طراحی‌ها وجود دارد.

استفاده از ابزارهای پیشرفته مدیریتی نظیر BSC (کارت امتیازی متوازن) و همچنین تبیین اهداف استراتژیک شرکت، گام‌های مهمی در راستای رسیدن به چشم‌اندازهای بزرگتر است. بستیران با موفقیت‌های زیادی در طرح‌های توسعه گازهای پارس جنوبی و افتراق از رقبای خارجی، به عنوان یکی از برترین تولیدکننده‌ها در این زمینه شناخته شده است.

نه تنها قابلیت‌های تولیدی این شرکت در چند سال اخیر به طرز چشمگیری افزایش یافته است، بلکه با حمایت‌های مستمر و همکاری‌های موثر، توانایی رقابت با برندهای بزرگ جهانی را نیز کسب کرده است. با افتخار می‌توان اعلام کرد که بستیران به عنوان یکی از مهم‌ترین تولیدکننده‌های منطقه خاورمیانه با توانمندی‌های فراوان در زمینه تولید بست و نگهدارنده، در خط مقدم صنعت و تولید قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام در واتساپ تماس: 02133901412 کانال تلگرام پیام در ایتا