لیست قیمت بست رایان

این لیست قیمت مربوط به تیر 1402 است.

1402/04/29

با پیوستن به کانال ما، نخستین نفری باشید که لیست قیمت به روز شده محصولات را دریافت می‌کنید.

رایان بست، یکی از برجسته ترین تولیدکنندگان بست و پیچ های صنعت تاسیسات و لوله کشی ساختمانی، با تنوع گسترده ای از محصولات، به عنوان یکی از مراکز اصلی پخش بست های لوله، بست های دیواری و سقفی در بازار شناخته شده است.

یکی از محصولات برجسته این شرکت، بست های پیچ دار قابل تنظیم است که در لوله کشی آب و فاضلاب کاربرد فراوانی دارند. بست مهره دار 160 از برند رایان، مناسب برای لوله های آبرسانی گرم و سرد و سیستم فاضلاب (بی صدا) است. این بست برای لوله هایی با سایز 155 تا 163 میلیمتر طراحی شده است و ضخامت ورق مورد استفاده در آن 2 میلیمتر است.

بدنه بست از ورق الکتروگالوانیزه آبکاری شده ساخته شده و قسمت لاستیکی آن از جنس NBR است که بیشترین مقاومت را در برابر گازهای فاضلاب ارائه می دهد. بست تشکیل شده از دو قسمت مجزا که با دو پیچ و یک واشر پلاستیکی در بین آن ها به یکدیگر متصل می شوند. این نوع بست ها در سیستم های نصب متوسط و سنگین تاسیسات کاربرد دارند.

بست رایان
بست رایان

بست های مهره دار رایان برای تمامی پروژه های ساختمانی و حتی بیمارستان ها مناسب هستند. اتصال این بست ها با استفاده از پیچ سایز 10 یا 12 میلیمتر به پروفیل (سیستم ساپورت مدولار) یا اتصال مستقیم پیچ به انکر های نصب شده درون سقف انجام می شود. مهره استفاده شده در بست از نوع مهره کمبو است که برای بست 160، پیچ 10 و 12 میلیمتر قابل استفاده است و سایز پیچ های نگهدارنده در دو طرف بست 8 میلیمتر است.

بست مهره دار آویز رایان با ویژگی هایی همچون کیفیت بالای مواد اولیه، وجود واشر برای سهولت در نصب، امکان تنظیم ارتفاع بر روی پروفیل یا انکر، طراحی بست و روکش لاستیکی که قابلیت مهار لرزش های ناشی از حرکت سیال به سازه را دارد، از محصولات برجسته این شرکت است.

بست دنباله جوشی یا بست تی، یکی از مصرفی ترین نوع بست ها و نگهدارنده ها است که برای نگهداری لوله پوش فیت و لوله پلیکا، لوله فلزی، لوله استنلس استیل، لوله چدنی و … در صنعت تاسیسات ساختمانی و صنعتی استفاده می شود. این بست ها در سایزهای مختلفی از 16mm تا 200mm عرضه می شوند.

بست های آویز مهره دار روکش دار رایان مناسب برای لوله های آبرسانی گرم و سرد و سیستم فاضلاب (بی صدا) است. این بست برای لوله هایی با سایز 16 تا 200 میلیمتر طراحی شده است. ضخامت ورق مورد استفاده در آن 2 میلیمتر است و بدنه بست از ورق الکتروگالوانیزه آبکاری شده ساخته شده است. قسمت لاستیکی آن از جنس NBR است که بیشترین مقاومت را در برابر گازهای فاضلاب ارائه می دهد.

بست های مهره دار رایان با ویژگی هایی همچون کیفیت بالای مواد اولیه، وجود واشر برای سهولت در نصب، پیچ های گوه ای، طراحی بست و روکش لاستیکی که قابلیت مهار لرزش های ناشی از حرکت سیال به سازه را دارد، استحکام و گیرایی مناسب لوله، عدم انتشار آتش و مقاومت دمایی 30- تا 120+ و همچنین کاهش صدای ناشی از لرزش لوله، از محصولات برجسته این شرکت است.

بست تی رایان با روکش محافظ، مناسب برای کاربرد در خطوط لوله کشی آب گرم و سرد و سیستم های فاضلابی بی صدا می باشد. این بست ها برای لوله های با قطری متغیر از 50 تا 125 میلیمتر ساخته شده اند. با استفاده از ورق با ضخامت 2 میلیمتر در ساخت این بست، مقاومت بالایی به آن بخشیده شده است. بدنه بست نیز از ورق الکتروگالوانیزه آبکاری شده ای تهیه شده که عمر طولانی تری را برای آن تضمین می کند. لاستیک استفاده شده در این بست از جنس NBR است که مقاومت بی نظیری در برابر گازهای فاضلاب ایجاد می کند. بست تی یا بست دنباله جوشی، یکی از پرکاربردترین انواع بست و حامل ها در صنعت است که در نگهداری انواع لوله های فاضلابی (پوش فیت و پلیکا)، فلزی، استنلس استیل و چدنی کاربرد دارد. این بست ها در تاسیسات ساختمانی و صنعتی به طور گسترده ای استفاده می شوند و به راحتی توسط مجریان تاسیسات در زیر سقف و خطوط افقی نصب می شوند. این بست ها با طراحی خود، فرآیند نصب را آسان کرده و باعث افزایش کارایی سیستم های لوله کشی می شوند.

بست دنباله جوشی رایان، با برتری های عملکردی فراوان، از محصولات برتر شرکت است. با کیفیت ساخت بالا و استفاده از مواد اولیه با کیفیت، این بست قابلیت مقابله با تحرکات سیال و لرزش های آن را به لطف روکش لاستیکی خود دارد. همچنین، ویژگی هایی نظیر وجود واشر برای آسانی در نصب، پیچ های با طراحی گوه ای، و قابلیت مهار و گیرایی مناسب بر روی لوله، بست رایان را از دیگران متمایز می کند. این محصول علاوه بر قدرت مهار لرزش، قابلیت کاهش صداهای ناشی از لرزش لوله را نیز دارد. از طرفی، این بست با مقاومت دمایی 30- تا 120+، از انتشار آتش جلوگیری می کند، که این امر از ایمنی و طول عمر محصول افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام در واتساپ تماس: 02133901412 کانال تلگرام پیام در ایتا