لیست قیمت آذین لوله

این لیست قیمت مربوط به اسفند 1402 است.

1402/12/17

با پیوستن به کانال ما، نخستین نفری باشید که لیست قیمت به روز شده محصولات را دریافت می‌کنید.

شرکت آذین لوله سپاهان یکی از شرکت‌های معتبر و معروف در زمینه تولید لوله‌های آذین است. به دلیل اهمیت تولیدات و محصولات این شرکت قصد داریم در این مطلب به معرفی و تعریف شرکت آذین لوله سپاهان بپردازیم. همچنین اگر تمایل دارید در مورد لوله‌های آذین بیشتر بدانید و یا با مشخصات و کاربردهای آن آشنا شوید حتما این مطلب را مطالعه کنید.

با پیشرفت علم و مدرنیته شدن زندگی شهری، شرایط زندگی به کلی تغییر می‌کند. این تغییرات علاوه بر اینکه مستقیما بر بر سبک زندگی تاثیر می‌گذارند؛ در استفاده از تجهیزات و ابزارهای کاربردی هم موثر هستند. لوله کشی ساختمان‌ها نیز دیگر به شیوه‌های قدیمی و با جنس فلزی به دلیل اینکه به سرعت زنگ زده می‌شوند و عمر کوتاهی دارند دیگر کاربردی نیستند و جای خود را به لوله و اتصالاتی داده‌اند که با مقدار هزینه مناسب بیشترین کاربرد را دارند.

لوله و اتصالات پلی پروپیلن آذین یکی از این تجهیزات محسوب می‌شود. این لوله‌ها که از جنس مواد پلیمری هستند از زمان توسعه آن در اوایل دهه 90، به دلیل دوام، مقرون به صرفه بودن و عمر طولانی آن رایج شده است. این محصولات با دارا بودن مزایای بالا مانند انعطاف پذیری و همچنین مقاومت حرارتی یکی از محبوبترین و کاربردی ترین ابزار و تجهیزات می‌باشند. به عنوان یک تولید کننده ممکن است کنجکاو باشید که چرا برخی از شرکت‌ها تولید لوله پروپیلن را به جای لوله و اتصالات PVC و PE انتخاب می‌کنند. در این مقاله به اصول اولیه لوله و اتصالات پلی پروپیلن آذین ویژگی‌ها، مزایا و رایج ترین کاربردهای آن می‌پردازیم.

لوله و اتصالات آذین

لوله و اتصالات آذین

درباره آذین لوله سپاهان

شرکت آذین لوله سپاهان یکی از شرکت‌های معتبر و دارای سابق در زمینه تولید لوله آذین است. اینکه لوله آذین چه لوله‌ای است را در ادامه به آن می‌پردازیم. فقط این موضوع را بدانید که این لوله‌ها یکی از بهترین لوله‌های پلیمری هستند. از آنجایی که آذین لوله سپاهان تولید کننده این لوله‌ها است تلاش می‌کند تا بتواند کیفیت لوله‌ها را که از بهترین مواد پلیمری و استاندارد هستند، حفظ کند. در واقع در ایران در حال حاضر لوله‌های آذین بهترین لوله‌های تک لایه هستند. امروزه در ایران شرکت‌های زیادی اقدام به تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن می‌کنند که می‌توان به شرکت پلی رود اتصال نیز اشاره کرد.

لوله آذین

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم لوله‌های آذین یکی از بهترین لوله‌های پلیمری در ایران هستند. لوله‌های آذین از کوپلی پروپیلن راندوم تیپ3 با نام اختصاصی PPRC TYPE۳ تولید می‌شود. در ابتدا تمامی متریال اولیه باید آزمایش و تست شوند سپس به مرحله تولید ارسال شوند. البته که این تولیدات بعد از تمام شدن مراحل تولید نیز، تست و آزمایش می‌شوند. از آنجایی که تمامی محصولات و تولیدات لوله و اتصالات آذین در بهترین و معتبرترین آزمایشگاه کنترل کیفیت کشور تست و آزمایش می‌شوند دارای کیفیت بسیار بالا و تضمین شده هستند. به همین دلیل است که هر روز بر تعداد طرفداران لوله‌های آذین اضافه می‌شود.
یکی از دلایل مهمی که از این لوله و اتصالات در انتقال آب استفاده می‌شود این است که در مقابل حرارت آب مقاومت بسیار بالایی دارند و برای انتقال آب سرد و گرم بسیار مفید هستند. همچنین آب در زمان انتقال هیچ تغییری در مزه، رنگ و بو پیدا نمی‌کند، به همین دلیل نسبت به لوله‌های فلزی و گالوانیزه کاربردهای بسیار بیشتری دارد. البته برای انتقال آب گرم نوع متفاوتی از این لوله‌ها کاربرد دارد که بر اثر گرما و حرارت دچار انبساط طولی و تغییر شکل نشود. این لوله‌ها که به آن‌ها لوله‌های نیوپایپ می‌گویند که 5 لایه پلی پروپیلن است که این قابلیت را دارند که هیچ اکسیژن و نوری را از خود عبور ندهند. به همین دلیل است که در طولانی مدت دچار انبساط و تغییر شکل نمی‌شوند.
از موضوعات مهم دیگری که باعث می‌شود این لوله‌ها در اتصالات ساختمانی زیاد استفاده شود این است که هماهنگی و یکپارچگی خوبی را بین اتصالات و لوله‌های ساختمانی برقرار می‌کند و آب‌بندی خوب و کاملی را نیز برای اتصالات ساختمانی ایجاد می‌کند. اگر در مورد طول عمر لوله‌های پلیمری آذین بخواهید بدانید، باید گفت که این لوله‌ها دارای عمری در حدود 50 سال هستند که عمر بسیار مناسبی برای لوله و اتصالات است. و همین موضوع باعث می‌شود که این لوله و اتصالات بسیار مقرون به صرفه باشند. به این موضوع توجه کنید که شرکت وینوپلاستیک نیز یکی از شرکت‌های تولیدکننده لوله و اتصالات پلیمری است که محصولات و اتصالات آن ویژگی‌ها و مزایای مخصوص به خودشان را دارند.لوله آذین

اتصالات آذین

محصولات پلیمری آذین به غیر از لوله برای انواع اتصالات نیز هستند. این اتصالات می‌توانند در سایزها و اندازه‌های مختلفی باشند. این اندازه‌ها می‌توانند از 20 میلی متر تا 125 میلی متر باشند. از سایزهای کوچک این اتصالات مثلا سایزهای 20، 25 و 32 میلی‌متر برای محیط‌های کوچک و ساختمان‌های مسکونی و اندازه‌های 63، 110 و … نیز برای محیط و مکان‌های بزرگ مثل استخر، جکوزی و … استفاده می‌شود. اتصالات آذین دارای انواع بسیار زیادی از جمله بوشن، زانو، تبدیل، سه راهی تبدیل، ل.له خم‌دار، شیرفلکه پلاستیکی، شیر مغزی یکپارچه پلاستیکی، مهره ماسور و … است.

لوله و اتصالات آب سرد و گرم

لوله‌کشی ساختمان یکی از از اصلی‌ترین و مهم‌ترین زیرساخت‌های تاسیساتی در ساختمان‌ها است. همانطور که می‌دانید لوله‌کشی آب داخل ساختمان‌ها به 2 بخش لوله‌کشی سرد و گرم تقسیم می‌شود. لوله کشی آب سرد و گرم در ساختمان‌ها باید توسط متخصص آن انجام شود. لوله کشی آب سرد و گرم از دو منبع متفاوت و یک مقصد مشترک انجام می‌شود. لوله کشی آب سرد همان لوله کشی آب شهری است که به ساختمان مورد نظر متصل می‌شود. اما لوله‌کشی گرم از طریق آبگرمکن یا پکیج ساختمان به مقصدهای لوله‌کشی در ساختمان متصل می‌شود. یکی از نکات مهم برای لوله کشی ساختمان این است که این لوله کشی باید در کوتاه‌ترین مسیر ممکن انتخاب شود. پیچیدگی‌ها و خم خوردگی‌های آن باید حداقل میزان ممکن باشد. لوله‌های آب سرد و گرم در ساختمان‌ها را در کف زمین استفاده نمی‌کنند و آن‌ها را در سطح دیوارها، تیغه‌های ساختمان و سقف‌ها قرار می‌دهند.

محصولات آذین لوله سپاهان

شاید فکر کنید که آذین لوله سپاهان فقط تولیدکننده انواع لوله‌های پلیمری آذین است در حالی که این شرکت تمامی اتصالات مربوط به این لوله‌ها را نیز تولید می‌کند.
این محصولات که اتصالات و لوله‌های پلیمری هستند عبارتند از: پل بست‌دار، سه راهی، چهارراهی، مغزی یکسر فلزی آذین لوله، زانو یکسر مغزی فلزی، سه راهی بوشن فلزی، شیر فلکه آذین لوله، بست لوله، بست زوج لوله، درپوش پایه بلند پلاستیکی، شیر مغزی برنجی، مهره ماسور و …

کاربرد لوله های آذین

بعد از اینکه پلیمر در صنایع مختلف راه پیدا کرد توانست به جایگزین مناسبی برای انواع لوله‌های فلزی گالوانیزه مسی و … تبدیل شود. یکی از موقعیت‌های مهمی که لوله‌های و اتصالات پلیمری در آن جایگاه وبی پیدا کردند اتصالات ساختمانی است. اما در حال حاضر لوله‌های آذین یکی از بهترین لوله‌های پلیمری هستند.
از رایج‌ترین کاربردهای لوله‌های آذین می‌توان به انتقال آب در رایزرها، سیستم‌های تهویه مطبوع، لوله‌کشی آب سرد و گرم ساختمان‌ها، سیستم تصفیه آب، لوله‌کشی پکیج ساختمان، لوله‌کشی گرمایشی شوفاژها و … اشاره کرد.

مزایای لوله های پلی پروپیلن تک لایه آذین

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد، اتصالات پلی پروپیلن از جمله محصولات مهم و کاربردی در صنایع مختلفی هستند. شما با توجه به نیاز و کاربرد خودتان می‌توانید آن‌ها را برای خودتان انتخاب کنید. لوله‌های پلی پروپیلن از اتصالات و لوله‌های پلی اتیلنی هستند که به صورت تک لایه در سایز و اندازه‌های مختلف و متفاوتی تولید می‌شوند. هر کدام از انواع این لوله‌ها کاربرد مشخص و خاصی دارند. از پرکاربردترین لوله و اتصالات پلی پروپیلن، لوله و اتصالات تک لایه سفید آذین را می‌توان نام برد.

دلایل برتری محصولات تک لایه لوله آذین در مقایسه با لوله های فلزی قدیمی

شاید با خودتان فکر کنید که اصولا چرا باید از لوله‌های پلیمری به خصوص لوله‌های آذین به جای لوله‌های فلزی استفاده کرد. در ادامه ویژگی‌ها و مزایای لوله‌های آذین نسبت به لوله‌های فلزی را با هم بررسی می‌کنیم.

  • وزن کم و سبک لوله‌های آذین در مقابل لوله‌های فلزی
  • حمل و نقل آسان و سریع لوله‌های پلیمری و آذین
  • بی سر و صدا بودن لوله‌های آذین در زمان انتقال آب
  • مقاومت بالا در مقابل هر نوع خوردگی و زنگ‌زدگی
  • مناسب برای استفاده انتقال آب سرد و گرم
  • زیبا و ساده بودن ظاهر لوله‌ها
  • عبور ندادن نور از خود که باعث عدم جلوگیری رشد میکروب می‌شود
  • مقاوم بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته
  • حداقل بودن میزان ضایعات در زمان نصب و استفاده از لوله‌های آذین
  • داشتن انبساط بسیار زیاد
  • مقاومت و استقامت زیاد در مقابل اسید، باز و رسوب
  • با وجود داشتن خطوط راهنما بر روی لوله‌ها، امکان نصب و استفاده آن‌ها بسیار راحت و آسان خواهد بود

موارد مصرف محصولات لوله آذین

لوله و اتصالات پلی‌اتیلن و به خصوص لوله و اتصالات آذین کاربردهای و موارد مصرف بسیار زیادی دارند. از آنجایی که این لوله‌ها دارای کیفیت، مقاومت و عمر طولانی هستند کاربردهای فراوانی نیز دارند. مهمترین کاربرد این لوله‌ها و اتصالات برای اتصالات خانگی و ساختمانی برای انتقال آب است. البته این رایج‌ترین و مشهورترین کاربرد این لوله‌ها و اتصالات است نه تنها کاربرد آن‌ها.
از لوله و اتصالات آذین برای انتقال آب در صنایع مختلفی مثل فاضلاب‌های شهری یا انتقال آب برای کشاورزی استفاده می‌کنند. صنایع غذایی و دارو نیز از جمله صنایعی است که برای انتقال متریال از این لوله‌ و اتصالات استفاده می‌کنند. دیگر تاسیسات ساختمانی از جمله تاسیسات بیمارستان‌ها، هتل‌ها، دانشگاه‌ها نیز از موارد مصرف لوله‌های آذین هستند. صنایع بزرگتر مثل صنعت خودروسازی، کشتی‌سازی، کشتی‌رانی هم برای انتقال از اتصالات و لوله‌های پلی اتیلن بهره می‌برند.
از دیگر موارد مصرف این لوله و اتصالات نیز می‌توان به سیستم‌های تهویه هوا و سرمایش و گرمایش اشاره کرد. از این محصولات و مواد در صنایع حساس و حیاتی کشور از قبیل نیروگاه‌های برق، نیروگاه‌های گاز و نیروگاه‌های هسته‌ای نیز استفاده می‌کنند. کارخانه‌های تولید کننده لوازم خانگی مختلف نیز از جمله مواردی هستند که از این لوله و اتصالات در جهت تولید محصولات خود استفاده می‌کنند. آزمایشگاه‌های پزشکی و صنعتی نیز به جای استفاده از دیگر لوله و اتصالات، از اتصالات آذین برای کاربردهای مختلف استفاده می‌کنند.محصولت لوله آذین

مشخصات فنی محصولات لوله آذین

زانو آذین ۲۰ بوشن یکسر فلز آذین ۳/۴*۲۰ بست لوله آذین ۳۲ بوشن تبدیل آذین ۷۵*۱۱۰

زانو آذین ۲۵ بوشن یکسر فلز آذین ۱/۲*۲۵ بست لوله آذین ۴۰ بوشن تبدیل آذین ۹۰*۱۱۰

زانو آذین ۳۲ بوشن یکسر فلز آذین ۳/۴*۲۵ زانو آذین ۱۱۰ مهره ماسوره تلفیقی فلز آذین ۱/۲*۲۰

زانو آذین ۴۰ بوشن یکسر فلز آذین ۱*۳۲ مهره ماسوره یکسر آذین ۱/۲*۲۰ مهره ماسوره تلفیقی فلز آذین ۳/۴*۲۵

زانو آذین ۵۰ بوشن یکسر فلز آذین ۱۱/۴*۴۰ مهره ماسوره یکسر آذین ۳/۴*۲۵ زانو یکسر مغزی آذین ۱/۲*۲۰

زانو آذین ۶۳ بوشن یکسر فلز آذین ۱۱/۲*۵۰ مهره ماسوره یکسر آذین ۱*۳۲ زانو فلز دیواری آذین ۱/۲*۲۰

زانو آذین ۷۵ بوشن یکسر فلز آذین ۲*۶۳ مهره ماسوره یکسر آذین ۱۱/۴*۴۰ زانو یکسر مغزی آذین ۳/۴*۲۰

زانو آذین ۹۰ بوشن یکسر فلز آذین ۲۱/۲*۷۵ مهره ماسوره یکسر آذین ۱۱/۲*۵۰ زانو یکسر مغزی آذین ۱/۲*۲۵

سراه آذین ۲۰ بوشن یکسر فلز آذین ۳*۹۰ مهره ماسوره یکسر آذین ۲*۶۳ زانو فلز دیواری آذین ۱/۲*۲۵

سراه آذین ۲۵ چهارراه آذین ۲۰ پایین تنه شیرفلکه آذین ۲۰ زانو تبدیل آذین ۲۰*۲۵

سراه آذین ۳۲ چهارراه آذین ۲۵ پایین تنه شیرفلکه آذین ۲۵ زانو یکسر مغزی آذین ۳/۴*۲۵

سراه آذین ۴۰ پل بوشن دار آذین ۲۰ پایین تنه شیرفلکه آذین ۳۲ زانو فلز دیواری آذین ۳/۴*۲۵

سراه آذین ۵۰ پل بوشن دار آذین ۲۵ شابلون آذین ۲۰ سراه مغزی آذین ۱/۲*۲۰

سراه آذین ۶۳ بوشن تبدیل آذین ۲۰*۲۵ شابلون آذین ۲۵ سراه تبدیل آذین ۲۰*۲۰*۲۵

سراه آذین ۷۵ بوشن تبدیل آذین ۲۰*۳۲ شیرفلکه آذین ۲۰ سراه تبدیل آذین ۲۰*۲۰*۳۲

سراه آذین ۹۰ بوشن تبدیل آذین ۲۵*۳۲ شیرفلکه آذین ۲۵ سراه مغزی آذین ۳/۴*۲۰

درپوش آذین ۲۰ بوشن تبدیل آذین ۲۰*۴۰ شیرفلکه آذین ۳۲ سراه مغزی آذین ۱/۲*۲۵

درپوش آذین ۲۵ بوشن تبدیل آذین ۲۵*۴۰ شیرفلکه آذین ۴۰ سراه تبدیل آذین ۲۵*۲۰*۲۵

درپوش آذین ۳۲ بوشن تبدیل آذین ۳۲*۴۰ سراه آذین ۱۱۰ سراه تبدیل آذین ۲۰*۲۵*۲۵

بوشن آذین ۲۰ بوشن تبدیل آذین ۲۰*۵۰ سراه آذین ۱۲۵ سراه تبدیل آذین ۳۲*۲۰*۳۲

بوشن آذین ۲۵ بوشن تبدیل آذین ۲۵*۵۰ بوشن آذین ۱۱۰ سراه تبدیل آذین ۳۲*۲۵*۳۲

بوشن آذین ۳۲ بوشن تبدیل آذین ۳۲*۵۰ بوشن آذین ۱۲۵ سراه تبدیل آذین ۴۰*۲۰*۴۰

بوشن آذین ۴۰ بوشن تبدیل آذین ۴۰*۵۰ گپ آذین ۱۱۰ سراه تبدیل آذین ۴۰*۲۵*۴۰

بوشن آذین ۵۰ بوشن تبدیل آذین ۲۵*۶۳ لوله آذین ۱۱۰ سراه تبدیل آذین ۴۰*۳۲*۴۰

بوشن آذین ۶۳ بوشن تبدیل آذین ۳۲*۶۳ لوله آذین ۱۲۵ سراه تبدیل آذین ۵۰*۳۲*۵۰

بوشن آذین ۷۵ بوشن تبدیل آذین ۴۰*۶۳ زانو آذین ۱۲۵ سراه تبدیل آذین ۶۳*۲۵*۶۳

بوشن آذین ۹۰ بوشن تبدیل آذین ۵۰*۶۳ زانو یکسر فلز آذین ۱/۲*۲۰ سراه تبدیل آذین ۶۳*۳۲*۶۳

زانو چپقی آذین ۲۰ بوشن تبدیل آذین ۴۰*۷۵ زانو یکسر فلز آذین ۳/۴*۲۰ سراه تبدیل آذین ۶۳*۴۰*۶۳

زانو چپقی آذین ۲۵ بوشن تبدیل آذین ۵۰*۷۵ زانو ۴۵ درجه آذین ۲۰ سراه تبدیل آذین ۶۳*۵۰*۶۳

گپ آذین ۲۰ بوشن تبدیل آذین ۶۳*۷۵ زانو یکسر فلز آذین ۱/۲*۲۵ بوشن یکسر فلز آذین ۴*۱۱۰

گپ آذین ۲۵ بوشن تبدیل آذین ۵۰*۹۰ زانو یکسر فلز آذین ۳/۴*۲۵ بوشن مغزی آذین ۱/۲*۲۰

گپ آذین ۳۲ بوشن تبدیل آذین ۶۳*۹۰ زانو ۴۵ درجه آذین ۲۵ بوشن مغزی آذین ۳/۴*۲۰

گپ آذین ۴۰ بوشن تبدیل آذین ۷۵*۹۰ زانو یکسر فلز آذین ۳/۴*۳۲ بوشن مغزی آذین ۱/۲*۲۵

گپ آذین ۵۰ بست زوج لوله آذین ۲۰ زانو یکسر فلز آذین ۱*۳۲ بوشن مغزی آذین ۳/۴*۲۵

گپ آذین ۶۳ بست زوج لوله آذین ۲۵ زانو ۴۵ درجه آذین ۳۲ بوشن مغزی آذین ۱*۳۲

گپ آذین ۷۵ مهره ماسوره دوسر جوش آذین ۲۰ شابلون رادیاتور ۵۰۰ بوشن مغزی آذین ۱۱/۴*۴۰

گپ آذین ۹۰ مهره ماسوره دوسر جوش آذین ۲۵ زانو ۴۵ درجه آذین ۴۰ بوشن مغزی آذین ۱۱/۲*۵۰

پل خم آذین ۲۰ مهره ماسوره دوسر جوش آذین ۳۲ زانو ۴۵ درجه آذین ۵۰ بوشن مغزی آذین ۲*۶۳

پل خم آذین ۲۵ مهره ماسوره دوسر جوش آذین ۶۳ زانو ۴۵ درجه آذین ۶۳ پل بست دار آذین ۲۰

پل خم آذین ۳۲ زانو ست مخلوط آذین ۱/۲*۲۰ سراه یکسر فلز آذین ۱/۲*۲۰ پل بست دار آذین ۲۵

لوله آذین ۲۰ بالا تنه شیر فلکه آذین ۲۰ سراه یکسر فلز آذین ۳/۴*۲۰ بوشن تبدیل آذین ۱۱۰*۱۲۵

لوله آذین ۲۵ بالا تنه شیر فلکه آذین ۲۵ سراه کنج آذین ۲۰ شیرفلکه ۴۵ درجه آذین ۲۵

لوله آذین ۳۲ بالا تنه شیر فلکه آذین ۳۲ سراه یکسر فلز آذین ۱/۲*۲۵ مهره ماسوره مغزی آذین ۱/۲*۲۰

لوله آذین ۴۰ زانو ست مخلوط آذین ۱/۲*۲۵ سراه یکسر فلز آذین ۳/۴*۲۵ شیرفلکه یکسر فلز ۴۵ درجه آذین ۲۰

لوله آذین ۵۰ شیر تکضرب آذین ۲۰ سراه کنج آذین ۲۵ زانو مغزی دیواری آذین ۱/۲*۲۰

لوله آذین ۶۳ شیرفلکه ۴۵ درجه آذین ۲۰ سراه یکسر فلز آذین ۱*۳۲ زانو مغزی دیواری آذین ۳/۴*۲۰

لوله آذین ۷۵ شیر تکضرب آذین ۲۵ درپوش پایه بلند آذین ۲۰ زانو مغزی دیواری آذین ۳/۴*۲۵

لوله آذین ۹۰ شیر تکضرب آذین ۳۲ درپوش پایه بلند آذین ۲۵ سراه مغزی دیواری آذین ۱/۲*۲۰

بست لوله آذین ۲۰ شیر تکضرب آذین ۴۰ درپوش پایه بلند آذین ۳۲ سراه مغزی دیواری آذین ۳/۴*۲۵

بست لوله آذین ۲۵ بوشن تبدیل آذین ۶۳*۱۱۰ بوشن یکسر فلز آذین ۱/۲*۲۰ مهره ماسوره مغزی آذین ۳/۴*۲۵

لیست قیمت آذین لوله سپاهان

قصد داشتیم در این قسمت، لیست قیمت آذین لوله سپاهان را برای شما قرار بدهیم، از آنجایی که این محصولات بسیار زیاد هستند و همچنین نمی‌توان قیمت مشخصی را برای هر کدام از محصولات در نظر گرفت و این قیمت‌ها دارای نوسان هستند. پیشنهاد می‌شود که هر نوع محصول یا محصولاتی که قصد خرید آن‌ها را دارید از ما درخواست کنید، لیست قیمتی به روز آن را برای شما ارسال کنیم.

سداب نمایندگی شرکت آذین لوله سپاهان

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم لوله‌های آذین لوله سپاهان امروزه یکی از لوله‌های پر مصرف و پر فایده در صنایع مختلف به خصوص انتقال آب است. به همین دلیل شرکت سداب تلاش کرده است که در جهت راحتی مخاطبان این لوله‌ها، نمایندگی شرکت آذین لوله سپاهان را دریافت کند. در حال حاضر شما می‌توانید هر نوعی از لوله‌های آذین را به سداب سفارش داده و آن‌ها را هزینه معقول و حداقل زمان ممکن دریافت کنید.

سوالات متداول

  • لوله سفید چه لوله‌ای است؟
    لوله سفید نوعی از لوله پلاستیکی و پلیمری است که با استفاده از بهترین متریال و مواد ساخته شده است. این لوله‌ها به دلیل کیفیت بالا جایگزین لوله‌های فلزی، گالوانیزه و … برای انتقال آب و فاضلاب شده‌اند.
  • از لوله و اتصالات آذین فقط در صنعت آب و فاضلاب استفاده می‌شود؟
    خیر، لوله و اتصالات آذین کاربرد و موارد مصرف زیادی از جمله صنایع خودروسازی، کشتی‌سازی، کشاورزی، تاسیسات بیمارستانی، دانشگاهی و … دارد. اما مهمترین کاربرد آن برای لوله‌کشی آب و فاضلاب است.
  • در حال حاضر بهترین لوله‌های تک لایه در ایران چه لوله‌هایی هستند؟
    لوله‌های آذین در ایران بهترین نوع لوله‌های پلیمری با کیفیت و درجه استاندارد بالا هستند.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما: ۳۳۹۰۱۴۱۲-۰۲۱

Call Now Buttonتماس