بست یو پی وی سی upvc

بست یو پی وی سی

لوله‌ها کاربرد‌های بسیار زیادی در صنعت و ساختمان‌سازی دارند. زمانی که شما بخواهید یک اتصالی را به لوله اضافه کنید، می‌توانید از بست لوله upvc استفاده کنید. در لوله کشی و تأسیسات کاربرد بسیار زیادی دارد. لوله‌ها به سبب این که باید حجم زیادی از آب را به صورت روزانه منتقل نمایند، باید حتماً به ایمنی در اتصال آن‌ها توجه ویژه‌ای شود.

بست لوله upvc جهت محکم‌سازی لوله‌ها به کار می‌رود. خصوصاً لوله‌هایی که باید داخل استخر‌ها، سقف و دیگر مکان‌های خاص در ساختمان نصب شوند.

بست یو پی وی سی باعث می‌شود که در سطح لوله خمیدگی ایجاد نشود. شما کابینت‌های چوبی را تجسم کنید که تا سال‌ها قرار است پا بر جا باقی بمانند. اگر زیر کابینت‌ها پایه‌های مقاومی نصب نگردد، به راحتی کف طبقات دچار انحنا و خمیدگی خواهد شد.

برای این که لوله‌ها به اصطلاح شکم نیندازند، شما می‌توانید برای نگهداری هر چه بیشتر از آن‌ها از بست upvc استفاده نمایید.
این بست‌ها به حالت کمربندی تولید می‌گردند. اما سؤالی در این جا پیش می‌آید که باید به چه میزان بست لوله upvc را برای هر لوله خریداری نماییم؟ همه چیز بستگی به سایز لوله‌ها دارد.

حالا چرا به آن upvc گفته می‌شود؟ برای این که در ساختشان از نفت خام و نمک طعام استفاده می‌شود. جنس این بست‌ها از پلاستیک حرارت داده شده بوده و بسیار سخت می‌باشند. این سخت بودن ماده‌ها در ساخت لوله upvc و همچنین بست‌های لوله‌های یو پی وی سی منجر به پایداری بیشتر آن‌ها می‌شوند.

کاربرد‌های بست لوله یو پی وی سی

کاربرد‌های بست لوله یو پی وی سی

در حالت کلی هر جایی که نیاز به لوله کشی داشته باشد، برای ثابت نگه داشتن لوله بر روی دیوار یا سقف و کف، از بست لوله یو پی وی سی استفاده می‌گردد. برای لوله کشی استخر‌ها و همچنین برای ثابت نگه داشتن لوله‌های روکار از این بست upvc استفاده می‌شود.

  • لوله کشی آشپزخانه و برای ثابت نگه داشتن لوله‌ها بر روی دیوار
  • لوله کشی داخل تراس
  • لوله کشی انواع شوفا‌ژ‌ها و همچنین در اجرای پکیج کاربرد بسیار زیادی دارد
  • برای لوله کشی پمپ آب و نصب آن در ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد
  • در تصفیه خانه‌ها استفاده وسیعی از این بست‌ها می‌شود
  • در سازمان‌های آب و فاضلاب کاربرد زیادی داشته و مهندسان در حین کار از این بست‌ها زیاد استفاده می‌کنند
  •  برای نصب و لوله کشی انواع رادیاتور‌های قرنیزی نیز بکار ‌می‌روند
  • در ساخت آکواریوم‌های بزرگ که در پارک‌ها و پاساژ‌ها قرار داند نیز کاربرد دارند
  • لوله کشی کارخانه‌ها و انواع صنایع غذایی

بست‌های یو پی وی سی قابلیت تعمیر را دارا می‌باشند. بست‌ها باید در برابر عبور هرگونه مواد شیمیایی مقاوم باشند. به طور مثال اگر در مسیر عبور کلر قرار دارند، نباید به آن‌ها آسیبی وارد شود. همچنین این بست‌ها در برابر میزان جریان بالای آب نیز باید مقاومت بسیار زیادی داشته باشند.

خرید بست لوله upvc

برای خرید بست لوله upvc می‌توانید به کلیه فروشگاه‌های تولید‌کننده قطعات و اتصالات ساختمانی، ابزار و یراق مراجعه نمایید. ما در فروشگاه اینترنتی خود انواع اتصالات upvc را به فروش می‌رسانیم. شما می‌توانید برای خرید محصولات سایت را با دقت نگاه کنید و بسته به نیاز خود آن‌ها را خریداری نمایید.

در حین خرید به سایز بست توجه نمایید. این بست‌ها در سایز‌های 20 ،25، 32، 40، 50، 63، 75، 90 و 110 به شکل استاندارد تولید می‌شوند.

بست لوله upvc به راحتی قابل نصب می‌باشد و برای اتصال به یک سطح مقطع لازم است. حالا این سطح مقطع می‌تواند دیوار باشد و یا هر عاملی که بتواند تا سال‌های سال لوله‌ها در آن ناحیه ثابت باقی بمانند.

قیمت بست upvc

این بست‌ها که برای لوله pvc و دیگر لوله‌ها به کار ‌می‌روند، ساختار ساده‌ای دارند. بخشی از لوله به شکل دایره بوده که لوله‌ها از آن رد می‌شوند و بخشی دیگر دارای جایگاه پیچ بوده که به دیوار متصل می‌گردند. برای لوله‌های با سایز‌های مختلف بست‌های مختلفی با قطر‌های متناسب با سایز لوله‌ها طراحی نموده‌ایم. قیمت بست upvc با توجه به جنس، اندازه و سایزی که دارند تهیه و تولید می‌شود.

اما نکته‌ی دیگری که در ساخت بست‌های یو پی وی سی و انواع شیرآلات upvc به آن توجه می‌شود، مسأله‌ی کیفیت است. بست‌ها باید تا سالیان سال لوله‌ها را پا بر جا نگهداری نمایند. به همین دلیل از بروزترین متد روز در ساخت ان‌ها استفاده می‌شود.

لوله upvc نیز از این قاعده پیروی می‌کند. تجسم کنید که اگر لوله‌های یک ساختمان بشکند و یا دچار ترکیدگی شود چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و صاحب خانه مجدداً باید کلی هزینه جدید را متقبل گردد. لوله‌های upvc به حفظ کیفیت آب نیز کمک بسیار زیادی می‌کنند. دلیل محبوبیت این لوله‌ها در بازار، مزیت‌های چندگانه آنهاست که لوله‌های پلاستیکی معمولی این مزیت‌ها را دارا نمی‌باشند.

قیمت‌گذاری دقیقی برای بست لوله upvc وجود ندارد و قیمت آن هر چند ماه یک بار با تغییراتی مواجه خواهد شد. مدل‌هایی که از خارج به کشور وارد می‌شوند قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های ایرانی دارند.

پیام در واتساپ تماس: 02133901412 کانال تلگرام پیام در ایتا